در این پست از سایت استار بورس فال تاروت پیشگویی آینده چهارشنبه 19 مهر 1402 فال تاروت صد در صد واقعی را قرار دادیم . فال و طالع بینی تاروت پیشگویی آینده تک کارتی + فال تاروت پیشگویی آینده ازدواج + فال تاروت صددرصد درست و تضمینی و واقعی + فال تاروت عشق و عاقبت + فال تاروت کبیر سه کارتی برای همه متولدین ماه های سال در سایت استار بورس …

فال تاروت پیشگویی آینده چهارشنبه 19 مهر 1402 فال تاروت صد در صد واقعی

فروردین
هیچ گاه کار امروز را به فردا واگذار نکنید و در همه حال موقعیت خود را حفظ نمایید و از هر فرصتی که دارید برای انجام کارها استفاده کنید و همواره موقعیت شناس باشید.

اردیبهشت
هرگز در صدد افشای راز کسی نباشید و سعی کنید همواره محرم و رازنگهدار مردم باشید تا مردم به شما اعتماد کنند و رازنگهدار شما باشند والا منفور روزگار خواهید شد و مردم از شما کناره گیری خواهند کرد. پس همیشه محرم باشید تا موفق شوید.

خرداد
اگر در عذاب، رنج و زحمت هستید نگران نباشید که پس از هر طوفان، آرامشی هست و رسیدن به این آرامش مستلزم زمان است که اگر صبر کنید کامیاب می شوید.

تیر
هرگز به کسی که نمی شناسید اعتماد نکنید و عنان اختیار خود را به دست غیر ندهید و آنچه به شما می گویند نسنجیده و بدون تحقیق نپذیرید و با مردم دانا معاشرت کنید تا موفق شوید.

مرداد
ناامیدی را از خود دور کنید و از یاس بپرهیزید تا دلشاد شوید و اگر نظر وصلت دارید از آن نهراسید و اقدام کنید که مبارک است.

شهریور
اگر در فکر معامله ای هستید تشویش نداشته باشید و در انجام آن بکوشید که زیان نخواهید دید و منفعت دارد.

مهر
از تحولاتی که در زندگی شخصی و اجتماعی شما رخ داده است تعجب نکنید و منتظر تحولات بعدی هم باشید که با هر تحولی پیروزی بیشتری نصیب شما می شود و از این تحولات بهره مند خواهید شد.

آبان
به دنبال عشق های مجازی نروید و خود را به عشق های زودگذر دنیوی مشغول نکنید و ارزش خود را حفظ کنید تا دچار یاس و حرمان نشوید.

آذر
همواره در کار خود کوشا باشید و به فعالیت خود ادامه دهید و از رنج و زحمت کار نهراسید و با مشکلات مبارزه کنید تا موفق شوید.

دی
فقط در زندگی به فکر رفاه و آسایش خود نباشید و همواره، رفاه و آسایش دیگران را هم مدنظر داشته باشید و آنچه را برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید تا محبوب همه شوید.

بهمن
هر کاری را به اهلش واگذار کنید و هر فنی را به اهل فن آن، و هرگز کاری را به دست کسی که در آن کار مهارت و تخصص ندارد نسپارید تا متضرر نشوید، و سعی کنید هر کاری را با توکل به خداوند منان تا آنجایی که توان شما اجازه می دهد خودتان انجام دهید و مایوس نشوید.

اسفند
هرگز به جز خدای خود چشم امید به کسی نداشته باشید و از کسی طلب چیزی نکنید که آنچه را می طلبید در وجود شماست. پس سعی کنید آنچه را که می خواهید در خود جستجو کنید و همواره با همت خودتان کارتان را انجام دهید تا موفق شوید.