همیشه کم کردن وزن یکی از کارهای دشوار به حساب می آید، افراد دارای اضافه وزن معمولا رژیم های سخت و ورزش های سخت را انجام می دهند تا وزن‌شان را کم کنند. برای رسیدن به اندام ایده آل داشتن یک برنامه سالم غذایی و ورزش کردن به شما کمک می کند تا نتیجه ی عالی بدست آورید.

۵ تکنیک بدون چون و چرا برای لاغری

۵ تکنیک بدون چون و چرا برای لاغری

شما برای لاغر شدن و کم کردن نیازی به حذف کردن ماده غذایی ندارید بلکه شما با دقت در نحوه مصرف آن مواد غذایی می توانید هم به لاغری خود کمک کنید هم از خوردن آن ماده غذایی لذت ببرید.

دو عامل چاقی و اضافه وزن خوردن شیرینی جات و چربی ها است، که حذف هر کدام از این درمورد به سلامتی آسیب می رساند ،مثلا حذف چربی باعث خشک شدن پوست می شود و همین طور حذف شیرینی جات باعث افت قند خون می شود.

۵ کلک لاغری:

۱- موز، سیب و یا نعناع بو کنید:

بو کردن این مواد غذایی باعث فریب دادن مغز می شود ، مغز فکر می‌کند که در حال خوردن این مواد است.

۲- درمقابل صندلی میز ناهارخوری تان، یک آیینه نصب کنید:

غذا خوردن روبروی آینه به شما یادآوری میکنید که هدف مهمی به نام کاهش وزن دارید.

۳- دور و برتان را از رنگ آبی بپوشانید:

رنگ آبی یک رنگ مهار کننده اشتها می باشد، رنگ های زرد ، نارنجی، قرمز باعث افزایش اشتها می شود.

۴- از غذایتان عکس بگیرید:

وقتی از غذای خودتان عکس می گیرید و در گالری گوشی به همراه تاریخ ذخیره داشته باشید و دفعه ی بعدی از غذاهایی با کالری کمتر استفاده کنید.

۵- خودتان را ببینید:

زنان فرانسوی قبل از رفتن به ضیافت های شام، یک روبان نازک را زیر لباس به دور کمرشان می بندند و این موضوع سبب می شود تا در صورتی که بیش از حد مجاز غذا بخورند، شکم شان به روبان فشار بیاورد و یادشان بیاید که باید خوش اندام بمانند.