امروز چیستان نسبتا سخت با عنوان چیستان سخت 3 نفره برای شما آماده کردیم و این معما را اگر پاسخ دهید ضریب هوشی شما بالای 125 است. چیستان از آنجا شروع می شود که شخصی در تاریکی مطلق حضور دارد و خانه ای که در آن قرار گرفته نسبتا کوچک و جمع و جور هست، این شخص فکرشم نمیکرد که بتواند صاحب این خانه باشد. البته پول خانه را نفر دوم پرداخت کرده است. کسی که پول خانه ی نفرِاول را پرداخت کرده، از روی اختیار نبوده و بنوعی مجبور شده خریداری کند!. این خانه را شخصی ساخته که از کارهاش فراری هست و فقط ترجیح می دهد برای دیگران ساخت و ساز کند. لطفا 2 تا پاسخ بدهید؛ اول اینکه خانه کجا قرار دارد و نام محله ی که خانه در آن قرار دارد را بگویید و همینطور روی خانه یک لوگو و نشان هست و یک اسم روی آن هک شده ، اسم خانه را بفرمایید. پس شد محل خانه ( منطقه ) و اسم سازه. در انتهای صفحه بخش دیدگاه ها پاسخ را ارسال کنید!.

منتظر هستیم ببینیم چه کسی از کدام شهر می تواند پاسخ درست این چیستان را برای ما ارسال کند. لطفا پاسخ این معما را در بخش دیدگاه ها ارسال کنید، امشب پاسخ ها نمایش داده می شود. لطفا اسم شهر خودتان  + پاسخ معمارا که 2 کلمه هست را بفرستید.

چیستان سخت دوم برای iQ بالای 140ها :

1

اگر فکر می کنید پاسخ معمای اولی برایتان آسان بود، این سوال را هم پاسخ بدید و اگر این را هم پاسخ دادید ایمیل خودتان را در کامنتها قرار بدید ما به باهوشترین ها نیاز دارید!. سوال : 2تا پسر دبیرستانی در اتاق دربسته و بدون پنجره در شب، در تاریکی مطلق پشت میز درس نشسته بودند،وانمود میکردند که درحال درس خواندن و روخوانی کتاب درسی هستن، اما هیچ چیزی قابل دیدن نبود، آنها دقیقا داشتند چیکار میکردند؟