اگه برای کم کردن وزن تلاش میکنی چه با رژیم چه با ورزش و یا میخوای جلوی چاق شدنت رو بگیری این 6 نکته رو یاد بگیر تا چربی سوزی رو به  4 برابر برسونی. لاغر شدن حتما نباید با رژیم سخت و گرسنه ماندن همراه باشد بلکه با صحیح و به موقع غذا خوردن و کم کردن بعضی از عادت های غذایی غلط و البته رعایت مواردی که در این بخش به آن پرداخته شده به راحتی میتوانید کالری کم کنید و در سریع ترین زمان به وزن ایده آل خود برسید.

اینطوری چربی سوزی بدن رو 4 برابر کن!

اینطوری چربی سوزی بدن رو 4 برابر کن!

ترفند برای 4 برابر چربیسوزی بیشتر

  1.  خوردن تخم مرغ به عنوان صبحانه
  2. خوردن قهوه قبل از ورزش
  3. مصرف چای سبز و آب به جای نوشیدنی
  4. حداقل 30 دقیقه ورزش
  5. صبح زود بیدار شدن
  6. برای شام خوردن سالاد سزار با سس رژیمی

مواد غذایی چربی سوز

  1. حبوبات
  2. پودر وی
  3. جو دوسر
  4. انواع توت
  5. غلات کامل
  6. روغن زیتون
  7. کره بادام‌زمینی
  8. بادام و سایر دانه‌های روغنی
  9. بوقلمون و گوشت‌های کم‌چرب
  10. محصولات لبنی کم‌‌چرب یا بدونِ چربی
  11. اسفناج و سایر سبزی‌جات دارای برگ تیره

روش های تغذیه‌ای و تمرینی برای چربی سوزی سریع

مصرف پروتئین

پروتئین یک راه مؤثر برای کاهش وزن اصولی و تقریبا به دور از گرسنگی است. وقتی در طول روز مقدار مشخصی پروتئین با کیفیت مصرف می‌کنید. این پروتئین در بدن تولید انرژی کرده و برای مدت طولانی احساس گرسنگی نمی‌کنید. پس بهتر است در برنامه غذایی‌تان مواد پروتئینی را قرار دهید.

مصرف چربی سالم

اگر فکر می‌کنید برای کاهش وزن و کاهش چربی باید به‌طور کامل چربی‌ها را حذف کنید، در اشتباهید. چربی‌های سالم در بدن برای انجام فعالیت‌های بدن نیاز است و نمی‌توان به طور کامل آن را حذف کرد؛ چرا که متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد. وقتی متابولیسم افزایش پیدا کند کاهش چربی نیز افزایش می‌یابد.

مصرف سرکه

سرکه یک ماده پرخاصیت است و از گذشته برای لاغری و چربی سوزی کاربرد داشته است. سرکه با افزایش احساس سیری در شما باعث می‌شود که غذای کمتری بخورید و در نتیجه کاهش چربی را تجربه کنید.

نوشیدن قهوه

کافئین موجود در قهوه باعث می‌شود که سوخت و ساز بدن‌تان بیشتر شود و در نتیجه چربی سوزی بیشتری داشته باشید. بنابراین نوشیدن چند فنجان قهوه می‌تواند به لاغری شما کمک کند.

چربی سوزی با کربوهیدرات

کربوهیدرات‌ها برای کاهش چربی‌های بدن جزو نیازهای بدن است. بدن برای انجام فعالیت‌های مختلف به انواع ریزمغذی‌ها نیاز دارد. کربوهیدرات‌ها جزو ریزمغذی‌ها است که برای انجام فعالیت‌های روزمره و تأمین انرژی بدن نیاز است.

کربوهیدرات‌ها نیاز بدن هستند، اما اگر در مصرف آن زیاده‌روی شود باعث چاقی می‌شود. همچنین این ریزمغذی با انجام تمرینات خاص و در مقدار معین برای کاهش وزن مؤثر است.

مصرف فیبر بیشتر

فیبر یک ماده غذایی مفید است که باعث کاهش چربی و لاغری می‌شود. فیبرها در مواد مختلفی وجود دارند شامل: میوه‌‌جات، سبزی‌‌جات، حبوبات، غلات کامل، مغزها و دانه‌ها.

حذف نوشابه تا حد ممکن

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش چربی سوزی، کنترل کالری نوشیدنی‌ها حین مصرف است. نوشیدنی‌های سالم را جایگزین نوشیدنی‌ها پر کالری و شیرین کنید.

خواب کافی برای کاهش چربی

از امشب شروع کنید. زودتر به رختخواب بروید تا به مرور تأثیر زود خوابیدن را ببینید. خواب کافی باعث موارد زیر می‌شود:

  • کاهش اشتها
  • افزایش چربی‌سوزی
  • جلوگیری از افزایش وزن
  • کاهش احساس گرسنگی