در منطقه اسلام آباد و حصارک شهرستان کرج ۸۸ نفر از ساکنان این منطقه به دلیل مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شدید شدند و به بیمارستان منتقل گردیدند. بر اساس گزارشات گروه اجتماعی، در منطقه حصارک و اسلام آباد شهرستان کرج ۸۸ نفر به دلیل مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شدید گردیدند و به بیمارستان منتقل شدند.

فوت 14 نفر به دلیل مصرف مشروبات الکی + عامیلن دستگیر شدند!

فوت 14 نفر به دلیل مصرف مشروبات الکی + عامیلن دستگیر شدند!

با توجه به گزارشات ارسالی، تا این لحظه تعدادی از این افرادی که مسموم شده اند به دلیل شدت مسمومیت جان خود را از دست دادند.
این اتفاق که در شب های گذشته روی داده است و مسمومان پس از  ایجاد علائم در خود ب به بیمارستان های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهرستان کرج مراجعه و در آنجا بستری شده اند.

با توجه به اطلاعات منابع غیر رسمی ۱۴ نفر از این افراد در اثر مسمومیت شدید فوت نموده اند اما مقامات رسمی هنوز آمار دقیقی از تعداد فوتی ها ارائه نکرده‌است. حسین فاضلی هریکندی در مورد اینکه در اثر مصرف مشروبات الکلی چند نفر فوت کردند این گونه اظهار کرد: در روزهای گذشته ۸۸ نفر به دلیل مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شدید گردیده‌اند که ۱۴ نفر از آن ها  فوت شده که در بیمارستان های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج بستری بوده اند.

ایشان همچنین در ادامه افزود: در مورد افرادی که این مشروبات الکلی را بین مردم پخش کرده اند دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری آن ها انجام شده و پرونده قضایی تشکیل گردیده است. در ادامه با توجه به اعلام یک منبع آگاه، عامل توزیع مشروبات الکلی مرگ آور در شهر کرج بازداشت و تحویل مراجع قضایی گردید.