رولت یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین شیرینی ها می باشد. رولت ها انواع مختلفی دارند، در این مطلب از سایت استار بورس تصمیم داریم روش تهیه ی رولت توت فرنگی را به شما آموزش دهیم. رولت توت فرنگی به سبب داشتن میوه ی توت فرنگی غنی از ویتامین C، فولات و پتاسیم است. علاوه بر این، توت فرنگی موجود در این رولت خوشمزه به درمان یبوست، تنظیم فشار خون، لاغری، تقویت قدرت باروری آقایان و کاهش چربی خون کمک می کند.

تقویت قدرت باروری آقایان با این شیرینی میوه ای

تقویت قدرت باروری آقایان با این شیرینی میوه ای

روش تهیه ی رولت توت فرنگی

اگر از طعم توت فرنگی خوشتان می آید و به دنبال یک شیرینی خوشمزه با طعم توت فرنگی هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه رولت توت فرنگی:

تخم مرغ 3 عدد
شکر قهوه ای 100 گرم
اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری
آرد 75 گرم
شکر دانه درشت 1 قاشق غذاخوری
توت فرنگی درسته 200 گرم
توت فرنگی خرد شده 450 گرم

طرز تهیه رولت توت فرنگی:

فر را با دمای 190 درجه سانتی گراد یا 375 درجه فارنهایت روشن نمایید. ظرف مورد نیاز با سایز 30 در 20 سانتی متر را آماده کنید. تخم مرغ ها، اسانس وانیل و شکر قهوه ای را با هم مخلوط نمایید. با همزن به مدت 10 دقیقه آن ها را مخلوط کنید تا زمانی که در حین هم زدن خط های همزن روی مخلوط باقی بماند. سپس آرد را اضافه و مخلوط را در سینی بریزید و به طور یک دست پهن نمایید. مواد را به مدت 15 دقیقه داخل فر قرار دهید تا کاملا پخته شوند. پس از پخت دانه های درشت شکر را روی آن بپاشید و یک کاغذ روغنی را روی آن قرار دهید و لایه اسفنجی رولت را روی کاغذ برگردانید. سپس از یک گوشه رولت به گوشه دیگر آن به همراه کاغذ روغنی رول نموده و پس از خنک شدن آن را باز نمایید. کاغذ را جدا کنید و داخل رولت را با توت فرنگی های خرد شده و شکر زده شده که به صورت یک مربای غلیظ در آمده اند، پر و دوباره رول نمایید. جهت سرو نمودن آن را به رول های کوچک تقسیم و با توت فرنگی تزیین نمایید.