آناهیتا همتی در یک ویدیو که در فضای مجازی منتشر کرد خبر از ازدواج خود داد. آناهیتا همتی متولد ۱ مرداد سال ۱۳۵۲ در تهران می‌باشد. او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

آناهیتا همتی و همسرش

آناهیتا همتی و همسرش

آناهیتا همتی به علت ماموریت پدرش در شهرهای خرم آباد، بهشهر و لنگرود هم زندگی کرده است. او دیپلم تجربی دارد. آناهیتا به طبیعت گردی و دوچرخه سواری علاقه زیادی دارد. همتی در پاییز سال ۱۳۷۲ با نمایش «تنبور نواز» که توسط محمد رحمانیان نوشته شده بود فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد.

اولین فیلم سینمایی او «افسانه پوپک طلایی» ساخته خسرو شجاعی بود که در سال ۷۶ ساخته شد اما به نمایش گذاشته نشد. آناهیتا بعد از چندین کار تئاتر برای تست در سریال دبیرستان خضرا به دفتر خواجویی کارگردان رفت و خوشبختانه قبول شد و با همین سریال در سال ۱۳۷۳ به تلویزیون را پیدا کرد. آناهیتا همتی با بازی در سریال خانه به دوش در سال ۱۳۸۳ به کارگردانی رضا عطاران بسیار مشهور گردید.

آناهیتا همتی که 49 سال دارد تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد. او در این باره گفت تاکنون فرد ایده آل و مورد علاقم را پیدا نکردم.

آناهیتا همتی و عشق سابق

آناهیتا همتی و عشق سابق

آناهیتا همتی در شهریور سال ۱۴۰۱ اعلام کرد که با یک مرد فیلیپینی رابطه عاشقانه دارد.

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

این چهره معروف در مورد عشق خارجیش این گونه گفت: سه سالی که ضربان قلبمون کنار هم‌تپید، لذتبخشترین و درخشانترین دوران زندگیم بود،‌ اگر «مرگ» مارو از هم جدا نمیکرد قرار بود دوران بازنشستگیمون رو بازم با هم سپری کنیم. «عاشقی» توام با صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی ات بود و من بیشترین یادگیری مهارت های زندگی رو مدیونتم، بسیار قدردان و سپاسگزارت بودم، هستم و خواهم بود تا نفس میکشم.

تاثیر تو در زندگی من به قدری زیاد بوده که تا وقتی زنده ام در رفتار و کردارم مشهوده، با تو به رشد رسیدم و دوست داشتن واقعی و حقیقی رو یاد گرفتم.

وقتی که چشم میچرخونم تورو تو همه بخش های زندگیم میبینم، حتی گاهی در جزئی ترین و معمولی ترین چیزای زندگی، مثل خوردن میوه ای که دوست داشتی، یا رنگ مورد علاقه ات، یا بویی که دوست داشتی، موسیقی و فیلم های مورد علاقه ات، سفر، دریا و جنگل… سال هشتاد و سه تا هشتاد و شش، نقطه طلایی زندگی ام محسوب میشه، چیزی شبیه خواب و خیال و رویا، بسیار زیبا و درخشان،امروز روز تولد توست همینطور که خاطرات قشنگم مثل فیلم از جلوی چشمم رد میشه، اشک هام هم روی گونه ام جاریه، درد و زخم جای نبودنت توی قلبم هرگز التیام پیدا نمیکنه.

آنیتا همتی بازیگر سینما و تلویزیون در یک کلیپی مراسم عقد محضری خود را انتشار داد که بسیار مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت. دوستان خانم همتی هم در استوری اینستاگرامشان ازدواج این بازیگر را تبریک گفتند.

آناهیتا همتی با وجود داشتن 49 سال سن هنوز چهره‌اش جوان است ایشان علت آن را دوچرخه سواری، برنامه غذایی خوب و استفاده از روغن زیتون و هسته انگور می‌داند.همتی در حمایت از مهسا امینی دختری که در ماجرای گشت ارشاد فوت شد موهای سرش را تراشید.