در این پست از سایت ?چند درمان ساده و خانگی زانو درد از دیدگاه طب اصیل اسلامی ایرانی? را قرار دادیم. در این پست برای شما عزیزان ما به بررسی درمان زانو درد از دیدگاه طب اصیل اسلامی و آموزش چند روش ساده و در عین حال خانگی برای درمان زانو درد آماده کرده ایم. اگ رشم اهم از زانو درد رنج می برید برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید. استاربورس آرزوی تندرستی را برای شما دارد.    سایت استار بورس …

فهرست دسترسی سریع

[epcl_button label=”مطالب بیشتر بخوانید” url=”https://typen.ir/blog/?p=2719″ type=”flat” color=”orange” size=”regular” icon=”” target=”_self”]

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با چند درمان ساده زانو درد در طب اسلامی ایرانی . . .

4042

چند روش ساده درمان زانو درد از منظر طب اصیل اسلامی ایرانی

برای درمان درد زانو روغن دنبه را با زنجبیل بر روی زانو بگذارید. در کتب طبی از زنجبیل به عنوان مسکّن دردهای مفاصل و ضد انقباض دردناک و گرفتگی عضلات نام برده شده است. طریقه مصرف زنجبیل بدین صورت است که یک قاشق غذاخوری از پودر زنجبیل را در کمی آب جوش خمیر نموده و کمی حرارت می دهند و سپس در محل درد می مالند. این عمل را روزی ۲ یا ۳ مرتبه تکرار می کنند و تا بهبودی کامل ادامه می دهند.

dardzanoo

زنجبیل تازه و شربت زنجبیل یا چای زنجبیل در بدن گرما تولید کرده و بدین وسیله مواد سمی و زاید بدن را بصورت عرق از بدن بخار می سازد.

Ginger properties3

? زنجبیل بهترین داروی سرماخوردگی و گلو درد می باشد. هنگامی که حس کردید دچار سرماخوردگی شده اید چند بار چای زنجبیل بنوشید و اگر گلو درد دارید علاوه بر آنکه چای آن را میل می نمایید با آن قرقره نیز بکنید.

شربت زنجبیل همچنین برای زخم معده بسیار مفید است.

ترکیب زردچوبه + عسل و شیر

زردچوبه دارای مواد شیمیایی ضدالتهابی و خواص آنتی‌اکسیدانی است که می‌تواند در درمان خانگی زانو درد موثر باشد. این ماده همینطور برای سیستم ایمنی بدن نیز بسیار مفید است. راه‌های مختلفی برای استفاده از زردچوبه وجود دارد. مثلا می‌توانید یک قاشق چای خوری پودر زردچوبه را در یک لیوان شیر بجوشانید و سپس برای مزه‌دار کردن آن کمی به آن عسل اضافه کنید و روزی یک بار نوش جان فرمایید. همینطور می‌توانید نصف قاشق چایخوری زنجبیل و زردچوبه آسیاب شده را به مدت 10 دقیقه در یک فنجان آب بجوشانید. سپس آن را داخل صافی بریزید، عسل را به آن اضافه کنید و آن را دو بار در روز بنوشید. علاوه بر این می‌توانید خمیری از زردچوبه تهیه کنید و روی زانو بمالید.

به یاد داشته باشید که زردچوبه خاصیت رقیق کنندگی دارد. به همین خاطر به افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنند توصیه نمی‌‌شود. همینطور مصرف دوز بالای زردچوبه می‌تواند در روند بهبودی شما خطرآفرین باشد و باعث ناراحتی معده شود.

 

منبع:توصیه های پزشکی عارفان، آیت الله بهجت،ص ۱۲۷

?چند درمان ساده و خانگی زانو درد از دیدگاه طب اصیل اسلامی ایرانی?,زانو درد در طب اسلامی,درمان زانو درد در طب اسلامی,زانو درد در طب سنتی اسلامی,زانو درد طب اسلامی,درمان زانو درد در طب سنتی خیراندیش,درمان زانو درد در طب سنتی,زانو درد طب سنتی,درمان زانو درد طب اسلامی,داروی زانو درد در طب اسلامی,زانو درد طب اسلامی تبریزیان,درمان زانو درد در طب اسلامی تبریزیان,درمان زانو درد با طب اسلامی,درمان سریع زانو درد در طب سنتی,درمان زانو درد شدید در طب سنتی,درمان زانو درد طب سنتی,درمان زانو درد با طب سنتی,درمان زانو درد در طب سنتی اسلامی,درد زانو طب سنتی درمان,زانو درد و طب سنتی,زانو درد با طب سنتی,برای زانو درد طب سنتی,درمان زانو درد در طب سنتی روازاده,درمان زانو درد طب سنتی دکتر ضیایی,درمان زانو درد به روش طب سنتی,درمان قطعی زانو درد با طب سنتی,زانو درد طب سنتی روازاده,درمان زانو درد طب اسلامی تبریزیان,درمان زانو درد با طب اسلامی تبریزیان,درمان زانو درد طب سنتی روازاده

—————————————————————————

 

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس