آموزش استراتژی ایچیموکو و مکدی,بهترین استراتژی اندیکاتور مکدی و ایچیموکو

در این پست از سایت آموزش بورس و فیلتر و اندیکاتور و تحلیل تکنیکال بورس starbourse.ir آموزش استراتژی ایچیموکو و مکدی,بهترین استراتژی اندیکاتور مکدی و ایچیموکو را قرار دادیم . دو اندیکاتور ایچیموکو و مکدی از بهترین اندیکاتورهای تشخیص روند و نوسان گیری و سیگنال دهی می باشد . یک استراتژی بسیار سود ساز از ترکیب دو اندیکاتور مکدی و ایچیموکو را در این مطلب گردآوری کردیم . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش بهترین استراتژی خرید و فروش و معامله با ترکیب دو اندیکاتور ایچیموکو و مکدی …

آموزش استراتژی ایچیموکو و مکدی,بهترین استراتژی اندیکاتور مکدی و ایچیموکو

آموزش استراتژی ایچیموکو و مکدی,بهترین استراتژی اندیکاتور مکدی و ایچیموکو

استراتژی پرسود با ترکیب دو اندیکاتور ایچیموکو و مکدی

سیگنال خرید و فروش با دو اندیکاتور مکدی و ایچیموکو

اگر می خواهید از آموزش بهترین استراتژی ترید و معامله با ترکیب دو اندیکاتور مکدی و ایچیموکو بهره مند شوید در کانال تلگرام سایت استار بورس به لینک زیر عضو بشید و در صورت لزوم به آیدی تلگرام من در تلگرام پیام ارسال کنید …

کانال تلگرام آموزش بورس و نوسان گیری در بورس استار بورس

آیدی تلگرام : AZARBAIJAN10

آموزش استراتژی ایچیموکو و مکدی,بهترین استراتژی اندیکاتور مکدی و ایچیموکو

استراتژی با ایچیموکو

شرط اول: برای خرید تنکن کیجون را به سمت بالا قطع یا کراس کند و برای فروش تنکن کیجون را به سمت پایین قطع یا کراس کند.

شرط دوم:بهترین حالت برای ورود زمانی است که ابر کومو نازک باشد. اگر ابر کومو حال خیلی ضخیم باشد بهتر است وارد معامله نشویم.

شرط سوم: ابر آینده برای خرید باید صعودی و برای فروش باید نزولی باشد. اگر سنکو اسپن‌ها هر دو در جهت معامله ما باشند بهتر است و نشان دهنده قدرت بیشتر بازار است.

شرط چهارم: چیکو باید در منطقه آزاد باشد و در میان کندل‌ها نباشد. برای خرید چیکو باید بالای کندل‌ها و برای فروش چیکو پایین کندل‌ها باشد.

شرط پنجم: برای خرید قیمت حتما باید بالای تنکن سن و کیجون سن باشد و برای فروش برعکس اگر قیمت خیلی از کیجون فاصله گرفته باشد بهتره که منتظر پولبک بمانیم.

شرط ششم : نکته مهم این است که پس از برقرار شدن تمام شرایط فوق باید بالای High 26 دوره قبل وارد شد.

توجه داشته باشید که این استراتژی در صورتی که با نواحی حمایت و مقاومت و همچنین شکست خط روند ترکیب شود می‌تواند نتایج بسیار بهتری داشته باشد.

در تصویر زیر چارت پوند به فرانک را مشاهده می‌کنید.

همانطور که می‌بینید به کمک این استراتژی دو موقعیت معاملاتی مناسب ایجاد شده بوده است.

آموزش کامل استراتژی ابر ایچیموکو,بهترین استراتژی ایچیموکو در بورس و ارز دیجیتال

فیلتر سیگنال فروش با ایچیموکو,شناسایی سیگنال فروش ابر ایچیموکو

اندیکاتور مکدی

یکی از اندیکاتورهایی که کاربرد فراوانی در بازارهای مالی داشته و عموما در پلتفرم‌های معاملاتی به صورت پیشفرض در حال نمایش است،

اندیکاتور مکدی یا همان MACD Indicator بوده که ترجمه لغت به لغت آن، معادل اندیکاتور همگرایی-واگرایی میانگین متحرک است.

احتمالا پیش از این نام اندیکاتور میانگین متحرک را شنیده بودید، بهتر است بدانید که مکدی، اندیکاتور توسعه یافته بر اساس میانگین متحرک است،

اما دقت بسیار بالاتری داشته و اطلاعات جامع‌تری را در خصوص روند بازار در اختیار تریدر قرار خواهد داد.

مکدی از مدل اندیکاتورهای مومنتوم بوده و دنبال کننده‌ی روند است. به صورت ریاضی، مکدی میانگین متحرک نمایی EMA در دوره‌ی 26 روزه را از دوره‌ی 12 روزه‌ی همین میانگین متحرک نمایی کم کرده و سیگنالی را به تحلیل‌گر ارسال می‌کند.

مکدی دو خط (عموما به رنگ‌های آبی و زرد) ترسیم کرده که تفاضل این دو خط به صورت هیستوگرام نمایش داده می‌شود.

مثبت بودن و یا منفی بودن میزان این هیستوگرام اطلاعاتی را به تریدر خواهد داد که هیچگاه نمی‌توانست با مشاهده‌ی نمودار بدست آورد.

برای یادگیری نحوه تفسیر هیستوگرام در اندیکاتور مکدی به این مقاله مراجعه نمایید.
کندل تایم ایچیموکو و مکدی سه اندیکاتور فوق العاده

اندیکاتور ایچیموکو

یکی از قدیمی‌ترین و کاربردی‌ترین اندیکاتورهای استفاده شده در بازارهای مالی، اندیکاتور ایچیموکو است.

این اندیکاتور اولین بار در دهه 60 میلادی و توسط روزنامه‌نگار ژاپنی معرفی گردید.

اگرچه در ابتدا از این فرمول برای پیش‌بینی قیمت برنج و تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش آن استفاده می‌شد، اما به مرور زمان ایچیموکو تکمیل گردید تا تبدیل به یکی از قدرتمندترین اندیکاتورهای موجود در بازار شود.

این اندیکاتور توانایی شناسایی مومنتوم بازار و توان بازار برای ادامه حرکت در یک جهت مشخص را دارد.

ایچیموکو از 4 خط تشکیل شده و در نهایت، فضایی با نام ابرکومو را ایجاد می‌نماید.

به دلیل اتکای این اندیکاتور به بازه‌های زمانی نسبتا طولانی، ایچیموکو مناسب افرادی است که قصد معاملات طولانی مدت را داشته باشند.

استفاده از ایچیموکو برای تایم فریم‌های کوتاه مدت (کمتر از هفتگی) اصلا توصیه نشده و ممکن است با سیگنال‌های اشتباه همراه باشد.

چگونه از اندیکاتورها استفاده نماییم؟

اگرچه اندیکاتورها بخش مهمی از دنیای معامله‌گری هستند، اما نمی‌توان بدون استراتژی معاملاتی از آن‌ها استفاده کرد.

برای داشتن استراتژی معاملاتی، ابتدا باید دانش خود را از بازاری که قصد فعالیت در آن را دارید، تکمیل نمایید.

اگر قرار است در بورس ایران فعالیت کنید، باید با قواعد بورس ایران آشنا باشید.

اگر قرار است در بازار فارکس فعالیت کنید، ابتدا باید مراحل ثبت نام فارکس را یاد گرفته و سپس آموزش‌های مورد نیاز را دنبال کنید.

پس از یادگیری اصول تحلیل تکنیکال و یا پرایس اکشن، حال شما باید ابزارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید تا بهترین همخوانی را با استراتژی معاملاتی شما داشته باشد.

در این میان، می‌توانید اندیکاتورهای مد نظر را انتخاب کرده، استراتژی معاملاتی خود را در حساب‌های دمو تست نمایید و زمانیکه از کاربردی بودن استراتژی معاملاتی خود مطمئن شدید، وارد حساب معاملاتی واقعی شوید.

سیگنال قابل اعتماد اندیکاتورها

هدف از اندیکاتورها، صدور سیگنال‌هایی است که بتوان بر مبنای آن، معاملات سودآور را انجام داد.

اما در بعضی موارد، امکان سیگنال صدور سیگنال اشتباه وجود دارد. به هیچ اندیکاتوری نمی‌توان صد درصد مطمئن بود.

به همین جهت نیز تریدرها همواره از مجموعه‌ای از ابزارها برای تحلیل بازار استفاده کرده تا فریب سیگنال‌های فیک (نامعتبر) اندیکاتورها را نخورند.

الگوها و اکسپرت‌ها و همین طور دنبال کردن اخبار روز سیاسی و اقتصادی، بخش مهم دیگری از فعالیت‌هایی است که تریدرها برای کسب سود باید به آن توجه نمایند.

منبع : https://article.tebyan.net

آموزش استراتژی ایچیموکو و مکدی,بهترین استراتژی اندیکاتور مکدی و ایچیموکو

کلمات کلیدی : ,استراتژی ایچیموکو,استراتژی ایچیموکو و مکدی,استراتژی ایچیموکو و Rsi,استراتژی ایچیموکو فارکس,استراتژی ایچیموکو در ارز دیجیتال,استراتژی ایچیموکو در فارکس,استراتژی ایچیموکو کریس,استراتژی ایچیموکو و پرایس اکشن,استراتژی ایچیموکو و هیکن اشی,استراتژی ایچیموکو فراچارت,استراتژی ترکیب پرایس اکشن و ایچیموکو,استراتژی مکدی,استراتژی مکدی و مووینگ اوریج,استراتژی مکدی در فارکس,استراتژی مکدی و آر اس آی,استراتژی مکدی پیشرفته,استراتژی مکدی و استوکاستیک,استراتژی واگرایی مکدی,بهترین استراتژی مکدی,استراتژی با مکدی,اموزش استراتژی مکدی,بهترین استراتژی با مکدی,استراتژی معامله با مکدی,استراتژی اسکالپ با مکدی,استراتژی Macd,استراتژی Macd و استوکاستیک,استراتژی Macd Rsi,استراتژی ترکیبی Macd-rsi-ema,بهترین استراتژی Macd,استراتژی معاملاتی Macd,استراتژی Rsi و Macd,استراتژی های Macd,آموزش استراتژی Macd,استراتژی معاملاتی با Macd

——————————————–

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس