امام جماعتی که در منطقه کیونجا در مسجد نور در کشور اوگاندا زندگی می کرد پس از ازدواج با یک زن به طور ناباورانه ای متوجه شد که او مرد است.

ازدواج امام جماعت معروف این مسجد با یک مرد + عکس عروسی

ازدواج امام جماعت معروف این مسجد با یک مرد + عکس عروسی

بر اساس گزارشات، محمد موتومبا امام جماعت مسجد نور در کشور اوگاندا پس از ازدواج با زنی متوجه شد که او زن نیست.
شیخ محمد، امام جماعت مسجد نور در منطقه کیونجا هنگامی که به دنبال زن مناسب برای ازدواج بود با یک زن زیبارو و محجبه آشنا شد و وابسته او گردید.
هنگامی که امام جماعت به این زن زیبا رو درخواست ازدواج داد او بدون فوت وقت این قضیه را پذیرفت ولی انجام وظایف زناشویی را فقط مشروط به پرداختن مهریه به خاله‌اش عنوان کرد.
در همان روزها یکی از همسایگان شیخ محمد، همسر او را در حال پریدن از دیوار و سرقت وسایل و لوازم آشپزخانه دید و بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داد و این زن دستگیر شد.
اسحاق موجیرا، افسر بازپرسی شهرستان کیونجا را در این باره گفت: پس از بازرسی و مشخص شدن این موضوع که همسر شیخ محمد مرد است شیخ این موضوع را باور نکرد و شخصاً خواست او را بازرسی کنند و با چشم خود واقعیت را ببیند. پس از مشخص شدن اصل واقعیت شیخ محمد شکایت جدیدی علیه او تنظیم کرد و در آن همسرش را به فریبکاری، جعل هویت و سرقت متهم کرد تا بتواند خساراتی که به خود وارد شده را جبران نماید.
تحقیقات تکمیلی در این موضوع نشان می‌دهد که این فرد فریبکار جوان ۲۷ ساله به نام ریچارد توموشابی می باشد که با تغییر ظاهر خود به شکل زن، قصد سرقت از امام جماعت مسجد را داشت. پس از مدتی خاله ی او نیز دستگیر شد ولی او اعلام کرد که رابطه با او نداشته و اصلاً نمی دانسته که او یک مرد است.