در این پست از سایت استار بورس اپلیکیشن تردز اینستاگرام رقیب بزرگ توییتر یا قاتل توییتر چه کاربردی دارد؟ را قرار دادیم . شرکت متا یا همان اینستاگرام از شبکه اجتماعی جدید خودش به نام تردز رونمایی کرد . اینستاگرام اعلام کرده است که تردز را برای از بین بردن سلطه توییر در شبکه مجازی راه اندازی کرده است و به آن قاتل توییتر لقب داده است . اما تردز اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد ؟

اپلیکیشن تردز اینستاگرام رقیب بزرگ توییتر یا قاتل توییتر چه کاربردی دارد؟

برنامه اینستاگرام تردز چیست؟ بزرگترین رقیب توییتر منتشر شد

اینستاگرام تردز برنامه‌ای است که شرکت متا و مارک زاکربرگ برای رقابت با توییتر و ایلان ماسک معرفی کرده‌اند. اپلیکیشن Instagram Threads از 15 تیر برای دانلود در دسترس قرار گرفت.

توییتر سال‌ها است که یکه‌تازی می‌کند و رقیب جدی ندارد. حتی دونالد ترامپ نیز با اپلیکیشن Truth Social خود نتوانست رقیب جدی برای توییتر باشد.

با این حال پس از خریداری توییتر توسط ایلان ماسک، این شبکه اجتماعی روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته است.

به‌خصوص این روزها که کاربران زیادی از سیاست جدید برای ایجاد محدودیت برای حداکثر تعداد توییت‌هایی که در طول روز می‌توانید بخوانید، شکایت دارند.

در حقیقت پس از اعلام این خبر، کاربران زیادی به اپلیکیشن‌های جایگزین دیگر مثل اسپیل، ماستادون یا بلواسکای کوچ کردند. اما شاید جدی‌ترین تهدید برای توییتر، اینستاگرام تردز باشد.

اینستاگرام تردز چیست؟

توییتر رقبای خیلی زیادی دارد اما هیچکدام از آن‌ها از نظر تعداد کاربران نمی‌توانند رقیب جدی برایش باشند. اپلیکیشن تردز اما قرار است به‌عنوان یک اپلیکیشن از اینستاگرام منتشر شود تا کاربران با همان حساب اینستاگرام خود بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. با توجه به کاربران قابل توجهی که اینستاگرام دارد و همچنین پشتیبانی کمپانی بزرگی مثل متا، بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که تردز می‌تواند بزرگترین رقیب توییتر باشد.

اما سوال اصلی این است که برنامه Instagram Threads دقیقا چیست و قرار است چه امکاناتی ارائه دهد؟

این برنامه قرار است مانند توییتر، یک شبکه اجتماعی مبتنی بر پست‌های متنی کوتاه باشد. با توجه به اسکرین‌شات‌های منتشر شده در صفحه این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند مانند توییتر، پست‌ها را لایک کرده، برایشان کامنت بگذارند و یا آن‌ها را بازنشر کنند. علاوه بر این قابلیت‌هایی مثل امکان محدود کردن کاربرانی که می‌توانند به پست‌های شما پاسخ دهند نیز وجود دارد.

تردز همچنین در اینستاگرام نیز به‌صورت ایستر اگ حضور دارد. کافی است در بخش جستجوی اینستاگرام، «threads» را وارد کنید تا یک بلیط قرمز در انتهای کادر جستجو ظاهر شود. با لمس کردن آن یک بلیط روی صفحه نشان داده می‌شود که دارای لوگو برنامه تردز و جزییات دیگری مثل ساعت انتشار این برنامه، زمان باقی مانده تا انتشار، نام کاربری شما و همچنین یک کد QR است که بخش دانلود سایت تردز می‌رسد.

اینستاگرام تردز

نکته قابل توجه این است که :

بسیاری از کاربران امیدوارند این ایستر اگ نشانه‌ای از آماده بودن برنامه برای انتشار باشد چرا که در این صورت تیم متا فرصت کافی برای افزودن این موارد اضافی را نداشت. درست برخلاف برخی برنامه‌های دیگر مثل بلواسکای یا ماستادون که هنوز پس از گذشت چند ماه از انتشار دچار مشکلات و باگ‌های زیادی هستند.

اپلیکیشن تردز اینستاگرام رقیب بزرگ توییتر یا قاتل توییتر چه کاربردی دارد؟برنامه تردزاینستاگرام,دانلود اپلیکیشن تردز اینستاگرام,تردز اینستاگرام برای اندروید و اپل آیفون,تردز اینستاگرام بزرگترین رقیب توییتر,تردز اینستاگرام با قاتل توییتر