در این مطلب از سایت ذکر و دعای استار بورس دعای قوی برای بچه دار شدن,دعای قوی و فوری برای زود بچه دار شدن را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب و سریع الاجابه برای بچه دار شدن دختر و بچه دار شدن پسر و به دنیا آوردن بچه و فرزند سالم و رفع مشکل بچه دار شدن و بچه دار شدن فرزند دار شدن قوی و فوری می باشد . اگر زن و شوهری بچه دار نمی شوند و مشکل بارداری دارند برای رفع این مشکل و بچه دار شدن می توانند از بهترین و قوی ترین دعای بچه دار شدن زیر استفاده کنند …

دعای قوی برای بچه دار شدن,دعای قوی و فوری برای زود بچه دار شدن

دعای قوی برای بچه دار شدن,دعای قوی و فوری برای زود بچه دار شدن

دعای مجرب برای حانله و بارداری و بچه دار شدن از آیت الله بهجت

ایشان بر اساس حدیثی از امام محمد باقر (ع) به جوانان می گفت:هشام دربانی داشت که ثروتمند بود اما بچه دار نمی شد؛ روزی امام باقر (ع) به او فرمود:می خواهی دعایی به تو یاد بدهم که صاحب فرزند شوی؟

دربان گفت:بله. پس امام باقر (ع) فرمودند:در هر صبح و عصر هفتاد مرتبه ( سبحان الله)، ده مرتبه (استغفرالله)، دوباره نه مرتبه (سبحان الله) بجا بیاور

و این آیات را بخوان:

اسْتَغْفِرُواْ رَبَّکُمْ إِنَّهُ کاَنَ غَفَّارًا یُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَیْکمُ مِّدْرَارًا وَ یُمْدِدْکمُ بِأَمْوَالٍ وَ بَنِینَ وَ یجَعَل لَّکمُ‏ْ جَنَّاتٍ وَ یجَعَل لَّکمُ‏ْ أَنهْارًا

دربان این اذکار را خواند و صاحب فرزندان زیادی شد. (مستدرک الوسایل باب نکاح)

دعای مجرب بارداری و حاملگی و بچه دار شدن از امام صادق(ع)

امام صادق (ع) فرمودند:

هر کس بخواهد زنش بچّه‏ دار شود، پس از نماز جمعه، دو رکعت نماز بگزارد و در آنها رکوع و سجده را طولانی سازد

سپس بگوید:

«خداوندا! به حرمت آنچه زَکَریّا بدان از تو مسئلت داشت، از تو می‏ خواهم. پروردگارا! مرا تنها مگذار که تو خود، برترینِ وارثانی. خداوندا! از نزد خویش، مرا فرزندانی پاک ببخش که تو شنوای دعایی. خداوندا! به نام تو او را بر خویش حلال ساختم و به امانت تو، او را در اختیار گرفتم. اکنون، اگر در رَحِم او برایم فرزندی تقدیر کرده ‏ای، او را فرزندی خجسته و پیراسته قرار ده و در او برای شیطان، بهره و سهمی قرار مده».

متن حدیث:

الإمام الصادق علیه ‏السلام:مَن أرادَ أن یُحبَلَ لَهُ، فَلیُصَلِّ رَکعَتَینِ بَعدَ الجُمُعَةِ یُطیلُ فیهِمَا الرُّکوعَ وَالسُّجودَ، ثُمَّ یَقولُ:«اللّهُمَّ إنّی أسأَلُکَ بِما سَأَلَکَ بِهِ زَکَرِیّا، یا رَبِّ لا تَذَرنی فَرداً وأنتَ خَیرُ الوارِثینَ ، اللّهُمَّ هَب لی مِن لَدُنکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إنَّکَ سَمیعُ الدُّعاءِ ، اللّهُمَّ بِاسمِکَ استَحلَلتُها وفی أمانَتِکَ أخَذتُها، فَإِن قَضَیتَ فی رَحِمِها وَلَداً فَاجعَلهُ غُلاماً مُبارَکاً زَکِیّاً ، و لا تَجعَل لِلشَّیطانِ فیهِ شِرکاً ولا نَصیباً ».

(اصول کافی، جلد 6، صفحه8- دانشنامه احادیث پزشکی، جلد 1 صفحه 616)

در روایت دیگر آمده است

شخصی خدمت امام صادق علیه السلام عرض کرد که اهل بیت من منقرض شده و فرزندی ندارم. حضرت فرمود از خداوند بخواه و در سجده بگو:

رَبِّ هَبْ لِی مِن لَّدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعَاء رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَأَنتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ

راوی می گوید چنین کردم و خداوند به من فرزندانی داد و اسم آن ها را علی و حسین گذاشتم.

(مکارم الاخلاق ص 225)

روایاتی از امام سجاد(ع) برای فرزندآوری

امام سجاد(ع) به یکی از اصحاب خود فرمود:

برای فرزند خواستن این دعا را هفتاد مرتبه بگو:

«رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ وَلِیّاً یَرِثُنِی فِی حَیَاتِی وَ یَسْتَغْفِرُ لِی بَعْدَ مَوْتِی وَ اجْعَلْهُ خَلَفاً سَوِیّاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّیْطَانِ فِیهِ نَصِیباً اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْتَغْفِرُکَ وَ أَتُوبُ إِلَیْکَ إِنَّکَ أَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ».

ترجمه :

«پروردگارا؛ مرا تنها مگذار و تو بهترین وارثین هستی، و برای من جانشینی معین کن که در زمان زندگی ام به من خوبی نماید و بعد از مرگم برایم طلب آمرزش کند، و به او خلقتی سالم عطا کن و شیطان را بر او شریک و نصیب مگردان، بارالها! از تو آمرزش می طلبم و به سوی تو برمی گردم چرا که تو بخشنده و مهربان هستی».

اگر هفتاد بار خواندن همه دعا مشکل است، دعا را یک بار بخوانید و هفتاد بار استغفار کنید.

کسی که این دعا را زیاد بخواند، خداوند عزوجل آن چه را که از مال و فرزند و خیر دنیا و آخرت آرزو دارد به او عطا می فرماید چرا که خداوند عزوجل فرموده است:

«پس می گویم که خداوندا! از تو آمرزش می طلبم چرا که او آمرزنده است و او برای شما آب گوارا از آسمان نازل فرمود و با مال و فرزندان، شما را یاری فرمود و باغ هایی برای شما قرار داد و نهرهایی را جاری است».

آیات قرآن و ذکری مجرب جهت بچه دار شدن

هر کس با ایمان این دو آیه را به جهت فرزند دار شدن با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند امید است، خدای متعال به برکت این دو آیه او را صاحب فرزند گرداند و فرزندی که به دنیا می آید از بلیات محفوظ می ماند.

آیات 58 و 59 سوره واقعه:

«أَفَرَأَیْتُم مَّا تُمْنُونَ *أَأَنتُمْ تَخْلُقُونَهُ أَمْ نَحْنُ الْخَالِقُونَ»

( خواص آیات قرآن کریم ص 165)

هر کس بین نافله صبح و نماز صبح 41 مرتبه سوره حمد را بخواند و بر این عمل 40 روز بدون فاصله مداومت کند خداوند متعال حاجت او برآورده خواهد کرد هر حاجتی که باشد حتی اگر عقیم نیز باشد خداوند متعال فرزندی به او عطا خواهد کرد.

(تحفة الرضویة ص 197 – مخازن ج 1 ص 99 – گوهر شب چراغ ج 1 ص 223)

دعا برای بچه دار شدن (باردار شدن) سریع

در کتب دینی ما برای مشکلات و گرفتاری های مختلف ادعیه مجربی از امامان، ائمه اطهار و دعاهای قرآنی ارائه شده است. دعا برای بچه دار شدن (باردار شدن) سریع از امامان، حضرت فاطمه و آیت الله بهجت از جمله این ادعیه است که ما در ادامه برخی از مهمترین و مجربترین آنها را گردآوری کردیم.
همچنین بخوانید: دعای سریع الاجابه از امام علی (ع)
نوشتن دعا برای بچه دار شدن

نوشتن دعا برای بچه دار شدن در یکی از سفارش های امام باقر برای صاحب فرزند شدن آمده است، به این ترتیب که: در طول سه روز پس از نماز صبح و پس از نماز عشاء، هفتاد مرتبه ذکر “سبحان الله” و هفتاد مرتبه ذکر “استغفرالله” را بگویید و یک مرتبه این دعا را بخوانید:

« استَغِرُوا رَبِّکُم اِنَّهُ کانَ غفّارا یُرسَلُ السّماءُ عَلَیکُم مِدرارا وَ یُمِدُّکُم بِاَموالٍ وَ بَنینَ وَ یَجعَلُ لَکُم جَنّاتٍ وَ یَجعَلُ لَکُم اَنهارا»

و آیه 30 سوره رعد را به صورت حروف مقطعه بنویسید (و ل و ان ق ر ا ن ا …) و آن را بر پهلوی زن ببندید تا صاحب فرزند شود. انشاءالله

درباره نوشتن دعا برای بچه دار شدن در افرادی که به طور مکرر دچار سقط جنین می شوند، آیات 25 و 26 از سوره کهف سفارش شده است که به شرح زیر است:

«وَ لَبِثُوا فی‏ کَهْفِهِمْ ثَلاثَ مِائَهٍ سِنینَ وَ ازْدَادُوا تِسْعاً»

«قُلِ اللَّهُ أَعْلَمُ بِما لَبِثُوا لَهُ غَیْبُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ أَبْصِرْ بِهِ وَ أَسْمِعْ ما لَهُمْ مِنْ دُونِهِ مِنْ وَلِیٍّ وَ لا یُشْرِکُ فی‏ حُکْمِهِ أَحَداً»
دعا برای باردار شدن پسر
دعای اول برای باردار شدن پسر

دعا برای باردار شدن پسر متعدد است. از جمله برای پسردار شدن آیة الکرسی را به اناری که شیرین است بخوانید و آن را میل کنید.
دعای دوم برای باردار شدن پسر

امیرالمونین علی (ع) برای پسر دار شدن سفارش کردند: وقتی می خواهید برای بچه دار شدن اقدام کنید، وضو گرفته و دو رکعت نماز به جا بیاورید و پس از آن سجده کنید و 71 مرتبه استغفار کرده و پس از آن با همسر خود آمیزش کنید و در نتیجه کار شک نداشته باشید:

اللهم ارزقنی ولدا لاسمیه باسم نبیک محمد (صلّی الله علیه و آله و سلّم)

یعنی «خدایا اگر فرزندی به من بدهی؛ او را به نام پیامبرت محمّد (صلّی الله علیه و آله و سلّم) خواهم نامید.»
دعای سوم برای باردار شدن پسر

از امام صادق علیه اسلام روایت شده است: هر که همسرش باردار است و فرزند چهار ماهه دارد، به سمت قبله بایستد و آیه الکرسی را بخواند و دست خود را بر پهلوی همسر بارداز خود بگذارد و بگوید: اللَّهُمَّ إِنِّی قَدْ سَمَّیْتُهُ مُحَمَّدا (خداوندا من این فرزند، را محمد نام گذاردم)، خداوند فرزند آنها را پسر می کند و به عهد خود وفا کنند نامش را محمد بگذارید و در غیر اینصورت با خداوند که آن را برای پدر و مادر نگه دارد یا آن را ببرد.
همچنین بخوانید: دعای معراج برای حاجت

دعا برای باردار شدن دختر

دعا برای باردار شدن دختر از امام موسی کاظم علیه السلام سفارش شده است که به شرح زیر است:

اللَّهُمَ‏ إِنِّی‏ أَطَعْتُکَ‏ فِی‏ أَحَبِ‏ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدُ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدُ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ‏ یُولَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُواً أَحَدٌ أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَداً أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّةِ الْکُبْرَى وَ بِالْمُحَمَّدِیَّةِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّةِ الْعُلْیَا وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ إِلَّا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجاً وَ مَخْرَجاً وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لَا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ‏ تَرْزُقُ مَنْ تَشاءُ بِغَیْرِ حِسابٍ‏

دعا برای بچه دار شدن از حضرت فاطمه

دعا برای بچه دار شدن از حضرت فاطمه شامل آیاتی از سوره مبارکه نور است که زن و شوهری که قصد بچه دار شدن دارند باید آن را مکررا بخوانند:

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ ۖ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ ۖ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ

خدا نور آسمان‌ها و زمین است. مَثَل نور او، چون چراغدانى است که در آن چراغى، و آن چراغ در شیشه‌اى است. آن شیشه گویى اخترى درخشان است

دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِنْ شَجَرَةٍ مُبَارَکَةٍ زَیْتُونَةٍ لَا شَرْقِیَّةٍ وَلَا غَرْبِیَّةٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ ۚ نُورٌ عَلَىٰ نُورٍ

که از درخت خجسته زیتونى که نه شرقى است و نه غربى، افروخته مى‌شود. نزدیک است که روغنش -هر چند بدان آتشى نرسیده باشد- روشنى بخشد. روشنىِ بر روى روشنى است.

یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَنْ یَشَاءُ ۚ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ ۗ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ.

خدا هر که را بخواهد با نور خویش هدایت مى‌کند، و این مَثَلها را خدا براى مردم مى‌زند و خدا به هر چیزى داناست.
همچنین بخوانید: دعای رزق و روزی قوی و فوری مغازه
دعا برای بچه دار شدن از امام رضا

نحوه خواندن دعا برای بچه دار شدن از امام رضا به این ترتیب است که در هنگام اذان با صدای بلند اذان بگویید و از خداوند طلب فرزند کنید.

دعا برای بچه دار شدن از امام صادق

یکی از موارد دعا برای بچه دار شدن از امام صادق (ع) است و به این شرح می باشد: هر گاه زوجی قصد فرزنددار شدن داشتند، بعد از خواندن نماز جمعه، دو رکعت نماز بخوانید و در این نماز رکوع و سجود را طولانی کنید و سپس بگویید: “پروردگارا به حرمت آنچه ذکریا از تو خواست، از تو می خواهم. خداوندا، تنهایم نگذار که تو برترین وارثی. پروردگارا! به من فرزندی از جانب خود عطا کن. به نام تو همسرم را بر خود حلال کردم و به امانت تو، با او نزدیکی کردم. اکنون، در رحم او فرزندی برایم قرار بده و او را فرزندی خجسته عطا کن و بر او سهمی از شیطان قرار مده.
دعا برای بچه دار شدن از امام حسین

دعا برای بچه دار شدن از امام حسین به شرح زیر است:

رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ وَلِیّاً یَبَرُّ بِی فِی حَیَاتِی

وَ یَسْتَغْفِرُ لِی بَعْدَ وَفَاتِی وَ اجْعَلْهُ خَلْقاً سَوِیّاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّیْطَانِ فِیهِ شِرْکاً وَ لَا نَصِیباً

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْتَغْفِرُکَ وَ أَتُوبُ إِلَیْکَ إِنَّکَ أَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ
همچنین بخوانید: دعای نادعلی صوتی برای حاجت

دعا برای بچه دار شدن از آیت الله بهجت

دعای برای بچه دار شدن از آیت الله بهجت، دعایی است که ایشان به روایت از حدیث امام باقر علیه السلام سفارش کرده اند. به این منظور باید هر هنگام صبح و عصر 70 مرتبه (ذکر سبحان الله)، 10 مرتبه (استغفرالله)، 9 مرتبه (سبحان الله) را تکرار کنید و این آیه را بخوانید:

“اسْتَغْفِرُواْ رَبَّکُمْ إِنَّهُ کاَنَ غَفَّارًا یُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَیْکمُ مِّدْرَارًا وَ یُمْدِدْکمُ بِأَمْوَالٍ وَ بَنِینَ وَ یجَعَل لَّکمُ‏ْ جَنَّاتٍ وَ یجَعَل لَّکمُ‏ْ أَنهْارًا.”
دعا برای بچه دار شدن از پیامبر

دعای بچه دار شدن از پیامبر از آیه 89 سوره انبیاء برگرفته شده است که عبارتست از:

ربّ لاتذرنی فرداً و انت خیر الوارثین.

پروردگاراً مرا تنها مگذار و (فرزندی به‌عنوان وارث به من عطا فرما و البته که) تو خود، بهترین وارثان هستی.
دعا برای بچه دار شدن از شیخ بهایی

دعا برای بچه دار شدن از شیخ بهایی آنطور که در برخی منابع گفته شده است تا کنون موجب بارداری افراد بسیاری شده است و از ادعیه مجرب برای بارداری است. خانمی که باردار نمی شود این دعا را بنویسد. زن و شوهر هر دو غسل کرده و روزه بگیرند و آن دعا را در هنگام نماز عشاء در آب بشویند و هر دو با آن آب افطار کنند. همچنین در برخی منابع گفته شده است که این دعا را نوشته و تا چهل بر کمر ببندند به طوری که دعا با پوست تماس نداشته باشد. باید در این مدت عمل حرامی انجام دهند. شک نداشته باشید که پس از این مدت صاحب فرزند خواهند شد. این ذعا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لو ان قرانا سیرت به الجبال او قطعت به الارض اوکلم

به الموتی بل الله الامر جمیعا بحرمة و السماء و الطارق و ما ادراک ماالطارق النجم الثاقب ان کل نقس لما علیها حافظ فلینظر الانسان مم خلق خلق من ماء دافق یخرج

من بین الصلب و الترائب فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
دعا برای بچه دار شدن در مفاتیح

یکی از ادعیه برای بچه دار شدن در مفاتیح، نوشتن آیات اول تا ششم سوره مریم بر کاغذی و بستن آن بر کمر زن است.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

کهیعص (۱)

ذِکْرُ رَحْمَتِ رَبِّکَ عَبْدَهُ زَکَرِیَّا (۲)

إِذْ نَادَى رَبَّهُ نِدَاءً خَفِیًّا (۳)

قَالَ رَبِّ إِنِّی وَهَنَ الْعَظْمُ مِنِّی وَاشْتَعَلَ الرَّأْسُ شَیْبًا وَلَمْ أَکُنْ بِدُعَائِکَ رَبِّ شَقِیًّا (۴)

وَإِنِّی خِفْتُ الْمَوَالِیَ مِنْ وَرَائِی وَکَانَتِ امْرَأَتِی عَاقِرًا فَهَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا (۵)

یَرِثُنِی وَیَرِثُ مِنْ آلِ یَعْقُوبَ وَاجْعَلْهُ رَبِّ رَضِیًّا (۶)

هُوَ الَّذی یُصَوِّرُکُمْ فِی الاَرْحامِ کَیْفَ یَشاءُ لااِلهَ اِلاّ هُوَ الْعَزیزِ الْحَکیمِ اِنَّما اَمْرُهُ اِذا اَرادَ شَیْئاً اَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ اللّهُمَّ

یا ذَا الْعَرْشِ الْکَریمِ وَ الْمُلْکِ الْقَدیمِ یا اللهُ یا رَحْمنُ یا رَحیمُ یا سَتّارُ یا غَفّارُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجْمَعینَ رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ اَنْتَ خَیْرَ الْوارِثینَ.