فوری » آغازِ جنگ اتمی روسیه و اوکراین دقایقی پیش ؟ ️‍

فوری » آغازِ جنگ اتمی روسیه و اوکراین دقایقی پیش ؟ ️‍
فوری » آغازِ جنگ اتمی روسیه و اوکراین دقایقی پیش ؟ ️‍

در تصاویر ماهواره ای منتشر شده از پایگاه نظامی روسیه نشان از آماده ی حرکت شدن 16 بمب افکن اتمی روسیه دارد. آیا روسیه تصمیم حمله ی اتمی گرفته و این حجم از بمب افکن ها برای پیش برد اهداف اتمی روسیه است؟ رسانه انگلیسی نوشته روسیه درحالِ آماده کردن 16بمب افکن در مرز با نروژ و کشور همسایه فنلاند است. در هفته ی قبل پوتین یک جمله جنجالی رو بیان کرد،ایشان درمقابل دوربین ها گفت تا زمانی که روسیه پیروز شود جنگ ادامه دارد. ( عکسها در ادامه ..)

فهرست دسترسی سریع

جنگ اتمی روسیه

جنگ اتمی روسیه

و حالا عکسی که از بالای پایگاه هوایی اولنیا در رسانه های اجتماعی منتشر شده تحرکات جدید روسیه را نشان می دهد. این پایگاه در شبه جزیره کولا، در داخل روسیه قرار دارد، اما در نزدیکی مرز فنلاند و نروژ واقع شده است.

جنگ اتمی روسیه

جنگ اتمی روسیه

در عکس بالا همانطور که مشاهده میکنید تعداد 16 بمب افکن اتمی مدل tu-95 و tu-160 را نشان میدهد. لازم به ذکر هست که بمب افکن tu-160 قادر به حمل کلاهک های هسته ای است.

هواپیمای Tu-95

هواپیمای Tu-95

هواپیمای Tu-95

هواپیمای Tu-95

این هواپیما مجهز به ۴ موتور توربوپراپ کوزنتسوف ان‌کی-۱۲ می‌باشد. بمب افکن Bear یا همان «خرس» از جهاتی به دلیل استفاده از بال‌های به عقب برگشته و موتورهای جت انقلابی در ساخت بمب افکن‌های روسی به شمار می‌آمدند و از جهت دیگر به دلیل تقلید دوباره از نمونه‌های آمریکایی نقطه ضعفی برای صنعت هواپیماسازی محسوب می‌شدند. توپولف Tu-95 در سال‌های ۱۹۵۱ و ۱۹۵۲ طراحی و ساخته شد و به سال ۱۹۵۵ نخستین پرواز خود را انجام داد.

فوری » آغازِ جنگ اتمی روسیه و اوکراین دقایقی پیش ؟ ️‍

در تصاویر منتشر شده 16 بمب افکن اتمی روسیه مشاهده می شوند، که در صف ایستاده و آماده حرکت هستند.

هواپیمای بمب افکن tu-160

هواپیمای بمب افکن tu-160

این شامل 14 هواپیمای Tu-95 است که در هفته های اخیر برای پرتاب موشک به سمت اوکراین استفاده شده است.

بمب افکن tu-160

خدمه پروازی توپولف ۱۶۰ شامل ۴ نفر است یک افسر خلبان و یک افسر کمک خلبان و یک افسر مهندس پرواز و یک افسر مسئول تسلیحات است؛ که هر چهار نفر به صندلیهای پرتاب شونده صفر/صفر (سرعت صفر/ارتفاع صفر) مجهز هستند که می‌توانند با ایمنی کامل در همه ارتفاعات و سرعت‌های پروازی حتی در زمان استقرار هواپیما بر روی باند اقدام به خروج اضطراری یا همان ایجکت نمایند. بر خلاف سایر بمب افکن‌های سنگین دیگر که از یوک و فرمان استفاده می‌کنند، این بمب افکن همچون جنگنده‌ها یک دسته فرمان برای کنترل هواپیما توسط خلبان دارد.

بیوگرافی نویسنده
مدیریت ( مدیریت )

با توجه به علاقه ای که به بورس و ارزهای دیجیتال و تحلیل تکنیکال داشتم ، برای ارائه تجربه های کسب شده طی چند سال اخیر وبسایت استار بورس را راه اندازی کردم . تحلیل های قرار گرفته در سایت صرفا تحلیل شخصی می باشد و به هیچ وجه سیگنال خرید یا فروش نیست . برای دیدن تحلیل تکنیکال سهام بورس ایران و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و اموزش اندیکاتور و فیلتر های بورس می توانید در کانال تلگرام استار بورس عضو شوید ...
شماره تماس برای تبلیغات : 09145334390

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند