در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR ?آموزش طرز تهیه کته با گوجه,دستور پخت سریع و آسان کته با گوجه? را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دستور و آموزش طرز تهیه و پخت خوراکی و غذایی بسیار خوشمزه بنام کته با گوجه را برایتان آماده کرده ایم.مواد اولیه طرز تهیه و پخت این غذا شامل برنج 2 لیوان ،روغن زیتون 4 قاشق غذاخوری،شکر 5 گرم،نمک به مقدار لازم،آب 3 لیوان و… که در ادامه هم اشاره هم با جزئیات بیان خواهیم کرد، می باشد. برای دیدن آموزش و طرز تهیه کامل و آسان پخت کته با گوجه به صورت ساده و مختصر و مفید به ادامه مطلب مراجعه کنید. نظر خود را در مورد این غذا و خوراکی خوشمزه و لذیذ در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش نحوه تهیه و پخت آسان و بی دردسر کته با گوجه. . .

41483 168

??کته با گوجه

????????????

مواد لازم برای تهیه کته با گوجه:

 

??????????????????

▫️برنج 2 لیوان
▫️روغن زیتون 4 قاشق غذاخوری
▫️شکر 5 گرم
▫️نمک به مقدار لازم
▫️آب 3 لیوان

 

????????????????

 

???طرز تهیه???:

پوست گوجه را بگیرید و با روغن زیتون تفت دهید تا جایی که نرم شود. سپس برنج خیس داده شده را اضافه کرده و برای 2 دقیقه دیگر تفت دهید. نمک و شکر را همراه 3 لیوان آب جوش روی برنج بریزید و وقتی اب برنج تمام شد دم کنی گذاشته و اجازه دهید با حرارت ملایم دم بکشد.

 

منبع:شبکه آشپزی

?آموزش طرز تهیه کته با گوجه,دستور پخت سریع و آسان کته با گوجه?,کته با گوجه,کته گوجه با سیب زمینی,کته گوجه با مرغ,کته گوجه با گوشت,کته گوجه با لوبیا سبز,کته گوجه با گوشت چرخ کرده,کته گوجه با گوشت چرخی,کته گوجه با میگو,کته گوجه با رب,کته گوجه با قارچ,اموزش کته گوجه با سیب زمینی,طرز تهیه کته گوجه با سیب زمینی,کته با سیب زمینی و گوجه,کته گوجه با مرغ ریش ریش,تهیه کته گوجه با مرغ,طرز پخت کته گوجه با مرغ,دستور پخت کته گوجه با مرغ,کته گوجه شیرازی با گوشت,کته گوجه با ته دیگ مرغ,کته گوجه با گوشت مرغ,طرز تهیه کته گوجه با گوشت,طرز تهیه کته گوجه با گوشت چرخ کرده,طرز تهیه کته گوجه با گوشت گوسفندی,طرز تهیه کته گوجه با گوشت چرخی,طرز تهیه کته گوجه با لوبیا سبز,طرز تهیه کته گوجه با رب

********************************