برای به دست آوردن سکه های آلفا نتورک ابتدا باید اپلیکیشن و برنامه آلفا نتورک برای گوشی های اندروید و اپل را از گوگل پلی دانلود کنید و سپس ثبت نام بکنید و اقدام به استخراج و ماین ارز آلفا نتورک کنید . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش کامل طریقه ثبت نام ارز دیجیتال آلفا نتورک و روش استخراج و ماین کردن ارز دیجیتال آلفا نتورک ALPHA NETWORK با گوشی های اندروید و اپل …

کسب درآمد از ایردراپ و اپلیکیشن شبکه آلفا

این برنامه یک اپ ساده هست که به صورت ایردراپ رمزارز خودش به نام ALPHA را به کاربرانش پرداخت میکند.

ایردراپ Airdrop چیست ؟

روش کارش شبیه به برنامه پای نتورک هست.

از طریق لینک زیر وارد گوگل پلی یا اپ ستور شوید.

بعد از دانلود و نصب برنامه می تونید با اکانت فیسبوک یا ایمیل وارد برنامه شوید.

لینک دانلود از گوگل پلی برای گوشی با سیستم عامل آندروید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alphanetwork.alphaminer&hl=en&gl=US

لینک دانلود برای گوشی با سیستم عامل

https://apps.apple.com/us/app/alpha-network-chainsoft-asset/id1579278532

یک دکمه در بالای صفحه قرار دارد که دقیقا شبیه پای نتورک هر ۲۴ ساعت یک بار با زدن این دکمه استخراج توکن برنامه فعال خواهد شد.

با انجام یک سری فعالیتهای دیگه مثل دیدن تبلیغات یا نصب اپ های زیرمجموعه آن می توانید سرعت استخراج خودتون را بالا ببرید.در وسط برنامه یک گزینه به نام LOOTBOX هست که هر نیم ساعت یک بار می توانید با زدن دکمه آن جایزه دریافت نمایید.

برای وروود به برنامه نیاز به یک کد معرف هست .

کد معرف برنامه آلفا نتورک :

azarbaijan10

برای تکمیل ثبت نام باید یک نام کاربری هم برای خودتون انتخاب کنید که میشه کد دعوت شما و با اون می توانید دوستان تان را به برنامه دعوت نمایید و سرعت استخراج تان را افزایش دهید.

سعی کنید یک نام کاربری ساده و روان انتخاب کنید.

توتال ساپلای کل این ارز ۵۰۰ میلیون عدد هست که تاکنون و خیلی سریع حدود 380 میلیون از آن استخراج شده و فقط نصف 120 میلیون توکن باقی مانده .

با این توتال ساپلای بعد از لیست شدن در صرافی ها به راحتی میتونه قیمت بالای یک دلار برسه.

با ثبت کد معرف زیر یک عدد توکن آلفا دریافت نمایید.

کد معرف :

azarbaijan10

نکات مهمی که برای استخراج بیشتر، بهتر است رعایت گردد:

1. چنانچه مصمم به استخراج آلفا نتورک هستید، سعی کنید حتما برنامه را فعال نگهدارید

2. افرادی که با کد دعوت azarbaijan10 وارد برنامه آلفا نتورک شده اند، پس از 15 روز استخراج مداوم و پشت سر هم، تعداد 60 آلفا نتورک بعنوان جایزه از طریق بنده، برایشان انتقال داده خواهد شد.

3. برای بدست آوردن آلفای بیشتر دو راه در پیش رو دارید: – زیرمجموعه گیری از طریق کد معرف خود – دیدن تبلیغات در قسمت Lootbox برنامه که هر سی دقیقه می توانید آن را کلیک کرده و آلفا یا سرعت استخراج (هَش یا قدرت استخراج) بیشتری بدست آورید.

4. جهت انجام مراحل دیگری که در آینده ضروری است انجام دهید، توصیه می شود در گروه تلگرامی فارسی زبان زیر حضور داشته باشید تا از اخبار، آموزشهای تکمیلی و بحثهای گروه مطلع باشید: