در این پست از سایت استار بورس افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1402 را قرار دادیم . بر اساس آخرین اخبار و خبرهای رسیده قرار است حقوق بازنشستگان در سال 1402 به میزان 90 درصد افزایش یابد . جزئیات خبر این است که بازنشستگان کشوری 90 درصد حقوق شاغلین دریافت کنند . سایت استار بورس …

افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1402

? لزوم پیگیری دریافت 90 درصد حقوق شاغلین توسط بازنشستگان

? به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت دارد تا حقوق بازنشستگان با شاغلین هماهنگی داشته باشد و این افراد 90 درصد حقوق شاغلین را دریافت نمایند.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار توجه دولت به وضعیت بازنشستگان و هماهنگی بین حقوق پرداختی بازنشستگان با کارکنان شد.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار توجه دولت به وضعیت بازنشستگان و هماهنگی بین حقوق پرداختی بازنشستگان با کارکنان شد.

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمان فر در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: انتظار کارمندان دولتی و غیردولتی که در طول 30 سال خدمت حق بیمه پرداخت کرده‌، این است که در زمان بازنشستگی از خدماتی بیمه‌ای و درمانی خوب بهره‌مند شوند چون بعضا بخش قابل توجهی از حقوق آنها صرف درمانشان می‌شود.

وی در تذکر دیگری با تاکید بر لزوم وجود هماهنگی در پرداخت حقوق بازنشستگان با شاغلین گفت: طبق قانون باید بازنشستگان 90 درصد حقوق شاغلین را دریافت کنند که این اجرایی نمی‌شود؛ باید دولت به این موضوع توجه ویژه‌ای کند.