بهاره افشاری بازیگر سرشناس و معروف ایرانی با گذاشتن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود خوشپوشی و شیک بودنش را به همگان نشان داد که در ادامه می‌توانید این استوری جنجال برانگیز را مشاهده نمایید.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد ۱۴ تیر سال ۱۳۶۳ می‌باشد و در شاهرود به دنیا آمده است. وی با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. افشاری مدرک تقاشی و دیپلم بازیگری دارد و دارای سابقه کارگردانی نیز می باشد.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

او با بازی در سریال او یک فرشته بود در سال ۸۴ به شهرت رسید و سپس با ایفای نقش در سریال فاصله ها در سال ۸۹ به شهرتش اضافه گردید.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

بهاره افشاری علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.

مرد جوان کنار بهار افشاری کیست ؟

بهاره افشاری

بهاره افشاری

در جاهای مختلف نوشته شده است که این مرد جوان ، برادر بهاره افشار بوده و ساکن خارج از کشور می باشد.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

همسر بهاره افشاری

بهاره افشاری

ازدواج بهاره افشاری

در شهریور سال ۹۴ شایع شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده است که مدتی بعد توسط بهاره این خبر تکذیب شد در ابتدا قرار بود بهاره در سریال دلنوازان نقش یلدا را بازی کند که دو روز مانده به شروع کار قراردادش را فسخ نمود. افشاری پس از اکران فیلم پایان نامه به مدت ۳ سال در سینما ممنوع کار شد.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

بهاره افشاری کجایی هست ؟

بهاره افشاری در مورد خانواده‌اش گفت: من در یک خانواده مذهبی در شاهرود بزرگ شدم بیشترین خاطراتم در تکیه و مراسم محرم بوده اما این را تاکنون در جایی نگفتم من در تمام این سال‌ها به عنوان یک مومن بزرگ شدم نه یک مذهبی و به اسلام واقعی اعتقاد خاصی دارم.

برادر بهاره افشاری

بهاره افشاری

فرزند یک تولید کننده

پدر بهاره افشاری

بهاره افشاری

پدر بهاره افشاری تولید کننده لباس است و به همین علت از دوران کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ علاقه خاصی دارد او دیپلم تئاتر خود را از مدرسه سوره گرفته است.

کودکی بهاره افشاری

بهاره افشاری

بهاره افشاری پس از دریافت دیپلم معلم خصوصی برای خود گرفت و وارد صنعت مد و پوشاک گردید. او خیلی زود با افتتاح مزون لباسش وارد حرفه طراحی لباس گردید به طوری که در سال ۱۳۹۲ در حالی که ۲۰ سال بیشتر نداشت مجله چلچراغ او را جوان‌ترین طراح لباس ایران معرفی نمود.

برادر بهاره افشاری

برادر بهاره افشاری

با رفت و آمد چهره‌های هنری به مزون او پای او به عرصه بازیگری بازگردید.

تجربه افتضاح بهاره افشاری

بهاره افشاری برای اولین بار در سال ۸۱ در ۱۸ سالگی نقش کوتاهی را در یک سریال تلویزیونی بازی کرد اما به گفته او آنقدر این تجربه برایش بد بود که حاضر نیست آن را در کارنامه هنریش قرار دهد.

هم اکنون بهاره افشاری با تنها برادرش یک شرکت طراحی از لباس تا معماری و طراحی صنعتی دارد و صبا سهیلی دختر آقای سعید سهیلی جز هیئت مدیره شرکت می‌باشد.

ممنوع التصویر شدن بهاره افشاری

افشاری در مورد ممنوع التصویر شدن گفت: من به دلیل عدم تمایل به بازی در فیلم سیاسی سال 1389 تقاضای کناره گیری از فیلم «پایان نامه» را کردم اما تهیه کننده ازمن خسارت 80 میلیونی خواست در نهایت با اجبار در این فیلم بازی کردم اما بعد پایان فیلم از طریق روح الله شمقدری تهیه کننده فیلم و برادرش جواد شمقدری به مدت 3 سال در سینما ممنوع الکار شدم.

بهاره افشاری در ادامه بیان کرد :من عاشق رنگ های شادم و همیشه رنگ شاد را به رنگ های تیره ترجیح می دهم رنگ های مورد علاقه من سبز و سفید یا زرد و قرمز هستند.