بهترین تایم فریم برای ترید روزانه,تایم فریم مناسب ترید معامله روزانه

در این پست از سایت آموزش بورس و فیلتر و اندیکاتور و تحلیل تکنیکال بورس starbourse.ir بهترین تایم فریم برای ترید روزانه,تایم فریم مناسب ترید معامله روزانه را قرار دادیم . برای کسب سود زیاد و جلوگیری از ضرر و زیان در بازار بورس ایران یکی از عوامل تاثیرگذار و مهم انتخاب تایم فریم مناسب می باشد . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش کامل انتخاب نحوه و روش انتخاب بهترین تایم فریم برای ترید و معامله روزانه در بازار بورس و فارکس و ارز دیجیتال …

بهترین تایم فریم برای ترید روزانه,تایم فریم مناسب ترید معامله روزانه

بهترین تایم فریم برای ترید روزانه,تایم فریم مناسب ترید معامله روزانه

تایم فریم مناسب برای ترید روزانه در بورس

انتخاب بهترین تایم فریم برای ترید و معامله روزانه

اگر می خواهید از آموزش روش انتخاب بهترین تایم فریم برای انجام ترید و معامله روزانه بهره مند شوید در کانال تلگرام سایت استار بورس به لینک زیر عضو بشید و در صورت لزوم به آیدی تلگرام من در تلگرام پیام ارسال کنید …

کانال تلگرام آموزش بورس و نوسان گیری در بورس استار بورس

آیدی تلگرام : AZARBAIJAN10

بهترین تایم فریم برای ترید روزانه,تایم فریم مناسب ترید معامله روزانه

تایم فریم های پرکاربرد در تحلیل تکنیکال

تایم فریم (Time frame) یا دوره زمانی به عنوان یکی از اساسی‌ترین مسائل برای تحلیل سهام در نظر گرفته می‌شود.

در گام اول برای بررسی یک سهم، فرد باید مشخص کند تا در چه دوره زمانی قصد دارد سهم را مورد بررسی قرار دهد.

این دوره می‌تواند از چند ساعت آغاز و تا چند روز و یا حتی چند ماه با توجه به بازار و سهمی که قصد بررسی آن را دارد متفاوت باشد.

در بازار سهام معمولا برای تعیین تغییرات قیمتی سهم در بازه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند‌‌مدت به سه تایم فریم متفاوت نیاز داریم که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بازار مدنظر شما چیست؟

اولین موضوعی که باید به آن توجه کرد بازاری است که در آن مشغول فعالیت هستید.

به عنوان مثال در بازار‌های ارز دیجیتال و یا فارکس دوره‌های تکنیکال معمولا به صورت ساعتی یا روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرند ولی در بازار بورس ایران و به صورت کلی بازار سهام معمولا دوره‌های زمانی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه در نظر گرفته می‌شوند.

علت این تفاوت این است که در بازار سهام تغییرات قیمت وابسته به متغیرهایی است که با تاخیر زمانی خود را نشان می دهند اما در بازار‌های فارکس و ارز دیجیتال به دلیل ویژگی‌های خاص آن‌ها تغییرات لحظه به لحظه قیمت باید مورد بررسی و تامل قرار گیرد.

نکته‌ای که باید بدانید

البته در مورد تعیین تایم فریم باید بدانید که هیچ نسخه واحدی وجود ندارد و سرمایه گذاران مختلف که در یک بازار مشغول فعالیت هستند هم ممکن است تایم فریم های متفاوتی را در نظر بگیرند و اتفاقا موفق هم باشند.

پس بهتر است که هر فرد متناسب با شخصیت و استراتژی معاملاتی خود تایم فریم مناسب را انتخاب کند.

تایم فریم‌ها را می‌توان با‌توجه به بازار هدف در سه دسته کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت قرار داد که در ادامه با ویژگی های هر کدام از این دسته‌بندی‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع تایم فریم‌ها

تایم فریم‌های کوتاه‌مدت یا کوچک‌تر سیگنال‌های معاملاتی بیشتری می‌دهند ولی به طور معمول زمان کمی برای تصمیم‌گیری در این تایم فریم‌ها خواهید داشت.

این تایم‌فریم‌ها برای افرادی که به‌صورت نوسان‌گیری کار می‌کنند و یا از نظر شخصیتی، تحت فشار می‌توانند به‌راحتی تصمیم‌گیری مناسبی داشته باشند و همین‌طور وقت لازم برای رصد مداوم بازار را دارند می‌تواند مناسب باشد.

هم‌چنین در تایم‌فریم‌های پایین به علت تعداد معاملات بالاتر نقش کارمزد معاملات بسیار پررنگ می‌شود و بازار‌هایی که کارمزد معاملات کمتری دارند بستر مناسب‌تری برای استراتژی معاملاتی کوتاه مدت و نوسانی و کار با این تایم‌فریم‌ها هستند.

تایم‌فریم های متوسط، سیگنال‌های کم‌تری به شما داده در عوض وقت بیشتری را برای تصمیم‌گیری فراهم می‌کنند و اگر استراتژی معاملاتی میان مدت داشته باشید برای شما مناسب هستند.

در آخر کسانی که از تایم‌فریم‌های بلند مدت استفاده می‌کنند دید بلند‌مدت داشته و نیازی به رصد روزانه بازار نخواهند داشت و طبیعتا معاملات کمتری را نسبت به دو حالت قبلی انجام ‌می‌دهند.

تایم فریم در بازار ایران

همان‌طور که تا اینجا متوجه شدیم یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار در بررسی سهام و همچنین تعیین تایم فریم، استراتژی معاملاتی است،

در بورس ایران به‌ صورت‌کلی در صورتی که استراتژی معاملاتی شما از نوع نوسان گیری باشد، بهتر است تایم فریم خود را روزانه یا ساعتی تنظیم کنید.

در صورتی که استراتژی معاملاتی شما میان مدت باشد، تایم فریم هفتگی می‌تواند برای شما مفید باشد و در صورتی که استراتژی معاملاتی شما بلند مدت است، تایم فریمی که مورد بررسی قرار می‌دهید می‌تواند از نوع ماهانه در نظر گرفته شود.

تایم فریم در ایزی تریدر

برای تعیین تایم فریم در سامانه ایزی تریدر می توانید از راهنمای زیر استفاده کنید، پس از انتخاب گزینه نمایش داده شده می توانید تایم فریمی که قصد بررسی سهام را دارید تغییر دهید

بهترین تایم فریم برای ترید روزانه,تایم فریم مناسب ترید معامله روزانه

تایم فریم به صورت کلی چگونه انتخاب می‌شود؟

در بازار‌های ارز دیجیتال و یا فارکس دوره‌های تکنیکال معمولا به صورت ساعتی یا روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در بازار بورس ایران معمولا دوره‌های زمانی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه در نظر گرفته می‌شوند.

علت تفاوت بازه‌های تایم فریم در بازار سهام و بازار فارکس چیست؟

علت این تفاوت این است که در بازار سهام تغییرات قیمت وابسته به متغیرهایی است که با تاخیر زمانی خود را نشان می دهند اما در بازار‌های فارکس و ارز دیجیتال به دلیل ویژگی‌های خاص آن‌ها تغییرات لحظه به لحظه قیمت باید مورد بررسی و تامل قرار گیرد.

تام فریم‌ها به طورکلی به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

تایم فریم‌ها را می‌توان با‌توجه به بازار هدف در سه دسته کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت قرار داد.

تایم فریم‌های متوسط چه ویژگی‌ دارند؟

تایم‌فریم های متوسط سیگنال‌های کم‌تری به شما داده در عوض وقت بیشتری را برای تصمیم‌گیری فراهم می‌کنند.

اگر استراتژی معاملاتی میان مدت داشته باشید برای شما مناسب هستند.

منبع : https://barypto.com

بهترین تایم فریم برای ترید روزانه,تایم فریم مناسب ترید معامله روزانه

کلمات کلیدی : ,,ترید روزانه ارز دیجیتال,آموزش ترید روزانه ارز دیجیتال,استراتژی ترید روزانه ارز دیجیتال,بهترین روش ترید روزانه ارز دیجیتال,درامد روزانه تریدر ارز دیجیتال,روش ترید روزانه ارز دیجیتال,ترید روزانه فارکس,ترید بازار فارکس,ترید بازار فارکس چیست,ترید روزانه در فارکس,استراتژی ترید روزانه فارکس,ترید روزانه چیست,ترید روزانه ادام مرادی,کانال ترید روزانه آدام مرادی,ترید روزانه در بورس ایران,تریدر روزانه,درامد روزانه تریدر,برنامه روزانه تریدر,استراتژی ترید روزانه,بهترین استراتژی برای ترید روزانه ,تایم فریم در تریدینگ ویو,تنظیمات تایم فریم در تریدینگ ویو,تغییر تایم فریم در تریدینگ ویو,مولتی تایم فریم در تریدینگ ویو,نحوه تغییر تایم فریم در تریدینگ ویو,ساخت تایم فریم دلخواه در تریدینگ ویو,تایم فریم رنج در تریدینگ ویو,تایم فریم دلخواه در تریدینگ ویو,کلید میانبر تایم فریم در تریدینگ ویو,مولتی تایم فریم تریدینگ ویو,تایم فریم مناسب ترید روزانه,بهترین تایم فریم ترید,بهترین تایم فریم ترید فارکس,بهترین تایم فریم برای ترید,بهترین تایم فریم برای ترید ارز دیجیتال,بهترین تایم فریم برای ترید روزانه,تایم فریم مناسب ترید,تایم فریم مناسب برای ترید,تایم فریم در متا تریدر

——————————————–

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس