شما متولد کدام ماه هستین؟ کدام بیماری روانی میخواهد به سراغتان بیاید؟ طالع بینی و روانشناسی ماه ها یکی از مسائلی می باشد که افراد زیادی به آن علاقه دارند و دنبال کننده این اخبار و خواندن فال های روزانه شان می باشند.

درست است که تمام این ویژگی های درست نیست و به طور کلی گفته می شود اما برای بعضی از افراد خواندن این مدل مطالب جذاب و لذت بخش می باشد.

چه بیماری روانی ممکنه سراغت بیاد؟

چه بیماری روانی ممکنه سراغت بیاد؟

بیماری روانی هر ماه:

افراد متولدین هر ماه به طور کلی خصوصیات اخلاقی مشابه به هم را دارند و شاید در مسائل جزئی با هم اختلاف داشته باشند اما به طور کلی دارای یک مدل خصوصیات اخلاقی هستند.

در این مطلب باهم از بیماری های روانی که ممکن است برای متولدین هرماه بوجود بیاید صحبت می کنیم که خواندن این مطلب به شما توصیه می شود.

فروردین:

فروردینی ها بسیار فعال اند و به اصرار خودشان، افرادی مغرور هستند. آنها زحمت زیادی می کشند ولی نتیجه ی مطلوبشان را کسب نمی کنند.

افراد متولد این ماه به بیماری اسکیزوفرنی مبتلا می شوند، این افراد توهم فعال بودن و مفید بودن را دارند.

اردیبهشت:

شخصیت افراد متولد اردیبهشت یک شخصیت آرام و منطقی می باشد و متولدین اردیبهشت بسیاری از مشکلات را درون خودشان می ریزند و صبر این ماه زیاد است، ابتلا شدن متولدین این ماه به افسردگی بسیار زیاد است.

خرداد:

متولدین ماه خرداد را نمی توان به درستی شناخت، چون این افراد در لحظه دارای دو شخصیت متفاوت هستند و ممکن است شما یک جنبه و یک روی آن را ببینید. این افراد در معرض ابتلا به بیماری دو قطبی هستند.

تیر:

افراد متولد تیر افرادی خانواده دوست هستند، افرادی اند که از کوچک ترین مسائل و مشکلات را بسیار بزرگ می کنند و از کاه کوه می سازند!این افراد در معرض  بیماری مازوخیسم(خودآزاری) هستند.

مرداد:

افراد متولد ماه مرداد بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند، این صفت را خودشان هم قبول دارند و به خاطر همین که زیادی خود شیفته ی شخصیت خودشان هستند در معرض بیماری پارانویا قرار دارند.

شهریور:

شهریوری ها شخصیت منحصر به فردی دارند و افرادی منظم و مرتب می باشند، آنها عادت دارند هرچیزی را سرجای خودش بگذارند و ممکن است دچار وسواس فکری و یا رفتاری بشوند.

مهر:

شخصیت افراد متولد مهر آرام و منطقی است و همیشه این نگرانی را دارند که نکند جایی در حق کسی ظلم شود و عدالت رعایت نشود، متولدین این ماه به فوبیا عدالت خواهی دچار می شوند.

آبان:

خصوصیات افراد متولد آبان تند و آتشین بودن آنهاست. بیماری روانی هم که ممکن است متولدین آبان دچار آن شوند جنون ادواری است، این افراد در کارهایشان عجول هستند.

آذر:

افراد متولد آذر به راحتی با همه صمیمی می شوند و افراد خونگرمی هستند این افراد بیشتر در معرض استرس مزمن قرار دارند.

دی:

افراد متولد دی در همه کارها خود را رئیس و همه کاره می دانند بیماری روانی که ممکن است متولدین این ماه دچار آن شوند سادیسم یا دگرآزاری است. که دیگران را اذیت می کنند.

بهمن:

معمولا افراد متولد بهمن خیلی از مسائل را به تنهایی و خودشان حل می کنند و مشکلات زندگی را در خودشان می ریزند، این افراد به دلیل تودار بودن دچار عارضه ی پرخوری عصبی می شوند.

اسفند:

افراد متولد این ماه در یک لحظه آرام هستند و در لحظه ای دیگر مانند کوه آتشفشان فوران می کنند، متولدین این ماه خیلی زود آرام میشوند.بیماری روانی متولدین این ماه اختلالات عاطفی و رفتاری آنها می باشد.