حتما قبل از خواب همسرتو ببوس حتی اگه دعوای بدی کرده اید، همون بوسه شاید باعث به حرف اومدنتون بشه.

ببوسش وقتی تو حال و هوای خودش غرق شده.. ببوسش وقتی صورتش یه ته ریش خیلی جذابی داره و صداش خماره!

ببوسش وقتی ناغافل لباسی رو خریده که هفته پیش پشت ویترین دیدین و فقط یه کلمه گفتین چقدر خوشگله.

ببوسش وقتی خونه رو ترک می کنه یا می خواد بره سرکار، ببوسش وقتی شمار و وسط ظرف شستن و کار منزل لغل میکنه.

ببوسش حتی اگه بوی عرق و خستگی می ده.  ببوسش حتی وقتی رو دنده ی نه گفتن می افته.

همسرتو ببوسی

همسرتو ببوسی

ببوسش حتی اگه یادش میره ازت تشکر کنه؟ ببوسش حتی اگه شمارو رنجونده و غرورش اجازه نمیده از شما دلجویی کنه..

غرور تو رابطه معنی نداره و اشتباهه ولی یوقتایی هزار در یک شاید پیش بیاد آدم شرم میکنه حتی صحبت کنه چه برسه دلجویی، شناسایی کنید این مواقعو اگر جای تامل و درک داشت ماچش کنید.

همسرتو ببوسی

همسرتو ببوسی

همه ما بر این قضیه واقف هستیم که بوسه در روابط زناشویی تاثیر بسیار مهمی دارد و در واقع در منابع مختلف آمده است که حتماً حداقل روزی یک بار همسر خود را ببوسید.

خداحافظی با بوسه

هنگامی که منزل را ترک می‌کنید با بوسه از او در هنگام خداحافظی به همسرتان رو حیه بدهید. در ادامه نکته‌های جالبی را در مورد بوسیدن به شما ارائه خواهیم داد که تا به حال نشنیدید!

از آنجایی که بوسه سبب ترشح اندورفین و اکسیتوسین می‌شود به همین خاطر باعث می‌شود که شما احساسات خوشحالی کنید و استرس کمتری داشته باشید و انرژی مثبتی را در طول روز حس کنید.

افزایش طول عمر با بوسه

بوسه سبب می‌شود که سلامتی شما حفظ شود و باعث طول عمرتان می‌گردد. مطالعاتی که صورت گرفته نشان می‌دهد زوج‌هایی که همدیگر را بوس می‌کنند عمر طولانی‌تری دارند حتی یک بوسه خداحافظی قبل از اینکه همسرتان به سر کار رود تاثیر بسیار زیادی می‌تواند داشته باشد.

میکروب ها در بوسه

در اثر هر بوسیدن ۸۰ میلیون میکروب مختلف انتقال پیدا می‌کند که این میزان از ۷۷ هزار میکروبی که در توالت یافت می‌شود بیشتر است. به همین دلیل زوج‌ها میکروب‌های مشترکی دارند که در اثر بوسیدن مکرر باز می‌شود که به تعادل برسند.

انتقال میکروب در اثر بورس سبب تقویت سیستم ایمنی بدن افراد می‌شود. این انتقال میکروب‌ها بین شما و همسرتان سبب می‌شود که بدن شما مقاوم شود پس به یاد داشته باشید دفعه بعدی که فصل سرما فرا رسید در کنار نوشیدنی آب پرتقال بوسه‌های مکرر از همسرتان را فراموش نکنید.

بوسه ی عجیب

طولانی‌ترین بوسه دنیا مربوط به یک زوج تایلندی است که به مدت ۵۸ ساعت و ۳۵ دقیقه و ۵۸ ثانیه طول کشید.

بوسه حیوانات

علاوه بر انسان‌ها حیوانات مانند گاو، سنجاب و حتی حلزون هم یکدیگر را می‌بوسند اما حیوانی که حالت بوسیدنش بسیار شبیه به انسان می‌باشد شامپانزه است.

تناسب اندام با بوسیدن همسر!

بوسه‌ای که طولانی باشد ۳۴ ماهیچه را فعال می‌کند در صورتی که بوسه معمولی فقط دو ماهیچه را فعال کرده است. از آنجایی که بوسه ۵ کالری می‌سوزاند اگر به فکر تناسب خودتان هستید تا جایی که می‌توانید همسر خود را ببوسید.

دندان های سالم به واسط بوسیدن

بوسیدن باعث می‌شود که پوسیدگی دندان شما به تاخیر بیفتد چرا که این کار به دلیل بالا بردن ترشح بزاق به وسیله مواد معدنی در آن ذرات غذای دور از مسواک را پاک می کند و باعث محافظت مینای دندان می‌شود.

بوس کردن همسر در کنار فرزندان یکی از راه‌های ابراز علاقه به همسر می‌باشد که باعث می‌شود کودک شما حس امنیت بیشتری را در خانواده پیدا کند.