دانستن تکنیک های دلبری در هنگام قهر بین زوجی برای هر خانومی لازم و واجب می باشد. اگر به فرض با همسر خود قهر کرده اید سعی کنید از این مدل جملات استفاده کنید: میدونم بعضیا امروز میخوان برن بیرون ولی مواظب خودشون باشن. چه غذایی درست کرده یه بنده خدایی، دستش درد نکنه حیف که قهرم. اون وقت که تاثیر محبت و دلجویی رو توی زندگیتون خواهید دید.

تکنیک های دلبری

تکنیک های دلبری

متاسفانه برخی از افراد معنی عشق را اشتباه گرفتند و می‌خواهند با قهر کردن از عشق و علاقه طرف مقابل در جهت به دست آوردن خواسته‌هایشان سوء استفاده نمایند. افراد عاشق گمان می‌کنند که باید تمامی خواسته‌های طرف مقابل خود را انجام دهند و همین باعث افزایش قهر در رابطه‌های عاشقانه می‌گردد.

برخی از دلایل قهر در روابط عاشقانه را می‌توان عنوان کرد:

-دست زدن به تلفن همسر و چک کردن اطلاعات شخصی او

-فعالیت‌های وی را نظارت کردن و چک کردن مداوم او

-مانع شدن از رفت و آمد و همنشینی با دوستان

-مجبور کردن دیگری به داشتن پوشش خاص فرد مقابل

-فشار آوردن همسر برای تغییر شغل یا محل کار او

-نداشتن ابراز محبت و عدم توجه به او

فردی که می‌خواهد از طریق ابراز کردن عشق به خواسته‌هایش دست پیدا کند یکسره تکنیک قهر را در پیش می‌گیرد تا به مقاصد خود برسد و فرد را تحت فشار قرار می‌دهد تا نهایتاً او برخلاف میلش تسلیم شود و مطابق میل طرف مقابل رفتار نماید.

تکنیک های دلبری

تکنیک های دلبری

گاهی وقت‌ها دلیل قهر کردن می‌تواند نفهمیدن حرف زوجین به دلیل تفاوت سنی آنها باشد.

چگونه با مردی که قهر کرده آشتی کنیم:

برای صحبت کردن با وی پیش قدم شوید. در یک شرایط خوب با او صحبت کنید و بگویید که از قهر کردن او احساس ناخوشایندی دارید و به دنبال راه حلی هستید. احساسات طرف مقابل را پذیرا باشید.

از شریک زندگی‌تان بخواهید که احساساتش را بازگو کند. وقتی این خواسته را داشته باشید همسرتان متوجه می‌شود که برایش ارزش قائل هستید و از حالت تدافعی خارج می‌شوید. سعی کنید با او همدلی نمایید و حرف‌هایش را گوش دهید.

اگر رفتار یا گفتار نامناسبی داشتید عذرخواهی کنید. در صورتی که احساس طرف مقابلتان را خدشه‌دار کرده‌اید و پس از صحبت متوجه شده‌اید که راه را اشتباه رفته‌اید با معذرت‌خواهی از همسرتان از او دلجویی کنید. عده‌ای از مردها هنگام عصبانیت ممکن است به شما اجازه صحبت ندهند مدتی را صبر کنید تا طرف مقابل شما آرام شود و اجازه صحبت کردن به شما را بدهد.

مردی که به دلایل غیر منطقی با شما قهر کرد تا شما کاری را انجام دهید بهتر است از یک مشاور یا یک فرد متخصص با تجربه کمک گیرد و شرایط را برای او کاملا شرح دهید.