در این پست از سایت ثبت نام سایپا خرداد ۱۴۰۲,لیست خودروهای ثبت نامی سایپا,قیمت خودروهای سایپا را قرار دادیم . تاریخ و زمان و آخرین مهلت ثبت نام جدید یش فروش محصولات و خودروهای سایپا در خرداد ماه سال 1402 تا کی است ؟ اخبار و خبرهای جدید از ثبت نام جدید سایپا در خرداد سال 1402 و مدارم و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام سایپا به همراه لیست و فهرست و قیمت ماشین ها و خودروهای سایپا ثبت نامی در خرداد 1402 …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با تاریخ و زمان و اخبار تکمیلی از ثبت نام خودروهای سایپا در خرداد 1402 …

تاریخ و زمان ثبت نام سایپا در خرداد 1402 :

گروه خودروسازی سایپا نیز همانند دیگر خودروساز کشور، براساس یک برنامه تعیین شده، قرعه کشی چندین محصول از این شرکت را برگزار و بخشی از نیاز بازار را به صورت پیش‌فروش عرضه می‌کند.

پیش‌تر فروش و انجام قرعه‌کشی بر عهده سامانه یکپارچه فروش خودرو بود اما در حال حاضر، شرکت سایپا به صورت مستقیم اقدام به فروش محصولات خود می‌کند.

هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش بیان می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

در ادامه به جداول زمان و نحوه پیش فروش سایپا به همراه قیمت روز خودرو صفر اشاره خواهد شد. افراد می‌توانند با اطلاع از قیمت روز محصولات سایپا و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند.