در این پست از سایت ثبت نام فروش اقساطی سایپا تحویل فوری 1402 بدون قرعه کشی را قرار دادیم . فروش اینترنتی محصولات و خودروهای سایپا به صورت اقساطی از 20 اردیبهشت سال 1402 آغاز شده و تا 29 اردیبهشت 1402 ادامه خواهد داشت . سایپا در این طرح خودروهای خود را از قبیل کوییک دستی و دنده اتوماتیک و شاهین عرضه خواهد کرد . برای ثبت نام در فروش اقساطی خودروهای سایپا بدون قرعه کشی و تحویل فوری سال 1402 به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با اخبار و خبرهای شروع ثبت نام خودروهای سایپا اقساطی با تحویل فوری و بدون قرعه کشی 1402 …

دومین دور عرضه محصولات شرکت‌های خودروساز به نسبت دور اول، سوپرایزهایی را در دل خود جای داده است.

سایپایی‌ها در این دور از فروش، در مجموع 6 محصول جدید را روانه بازار می‌کنند. شاهین با گیربکس اتوماتیک و اطلس به نوعی گل سرسبد محصولات جدید سایپا محسوب می‌شوند.

علاوه بر دو خودروی یاد شده شاهد هستیم که سه مدل جدید ساینا یعنی ساینا GX با گیربکس اتوماتیک، ساینا GX با گیربکس دستی و ساینا GX دوگانه‌سوز به سبد محصولاتی غول نارنجی جاده مخصوص اضافه شدند.

یک مدل کوییک به نام کوییک R مدل GX نیز خودوری نورسیده این خودروساز در دومین طرح بزرگ پیش فروش صمت محسوب می‌شود.

سایپا علاوه بر خودروهای جدید خود پنج محصولی که پیش‌تر در برنامه فروش خود داشت را نیز در دسترس متقاضیان قرار داده است.

شاهین با گیربکس دستی، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX، ساینا S با گیربکس اتوماتیک، ساینا S با گیربکس دستی محصولاتی هستند که در ویترین سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودنمایی می‌کنند. بنایراین خودروسازی سایپا در غیاب رقیب خود ۱۱ محصول را به متقاضیان پیشکش کرده است.

کدام ماشین‌ها در سامانۀ یکپارچه فروخته می‌شود؟

دومین طرح یکپارچه عرضه برمبنای فرآیند نوبت دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ آغاز می شود و متقاضیان تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرصت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام نمایند. شایان ذکر است محصولات ارائه شده توسط شرکتهای خودروساز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه قابل مشاهده می باشند.

صرفاً متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها ازسوی بانک ارسال شده است ، می توانند از روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ تا جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی(لیست انتظار) برای خودروی مدنظر، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام نمایند.

لیست خودروها به شرح ذیل است:

کوییک مدل GX

کوییک اتوماتیک

ساینا S اتوماتیک

کوییک R مدل GX

شاهین

شاهین اتوماتیک

ساینا مدل GX

ساینا S

ساینا مدل GX

آریزو۶ پرو

آریزو۸ پرو

X۵۵ پرو

X۲۲ پرو اتوماتیک

X۲۲ پرو دنده ای

آریزو۵ توربو

فردا SX۵

فردا T۵

سوبا M۴

جک S۳

جک J۴

جک J۷