در این پست از سایت استار بورس فال حافظ آنلاین واقعی جمعه 7 مهر ماه 1402 فال حافظ امروز با تفسیر دقیق را قرار دادیم . فال و طالع بینی حافظ صد در صد دقیق و واقعی + فال حافظ پیشگویی با قرآن + فال حافظ تاروت رنگی + فال حافظ آینده و ازدواج امروز برای همه متولدین ماه های سال با تفسیر دقیق در سایت استار بورس ….

فال حافظ آنلاین واقعی جمعه 7 مهر ماه 1402 فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

?فال حافظ امروز متولدین #فروردین :
صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار
وز او به عاشق بی‌دل خبر دریغ مدار
چو ذکر خیر طلب می‌کنی سخن این است
که در بهای سخن سیم و زر دریغ مدار
?تعبیر:
در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید. به شکرانه‌ی این خبر نذرتان را ادا کنید و اگر عهد و پیمانی بسته‌اید به آن عمل کنید. هر کار سختی در دنیا با اراده‌ی قوی‌ برایتان آسان می‌گردد.

?فال حافظ امروز متولدین #اردیبهشت :
عشق تو نهال حیرت آمد
وصل تو کمال حیرت آمد
بس غرقه حال وصل کآخر
هم بر سر حال حیرت آمد
?تعبیر:
با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار، جهانی را زیر و رو می‌کنی که همگان در حیرت می‌دانند. به خدا توکل کن و برای رسیدن به هدف تلاشت را بیشتر کن.

?فال حافظ امروز متولدین #خرداد :
تو را که هر چه مراد است در جهان داری
چه غم ز حال ضعیفان ناتوان داری
به وصل دوست گرت دست می‌دهد یک دم
برو که هر چه مراد است در جهان داری
?تعبیر:
هوای افراد ضعیف و اطرافیان را داشته باشید، روزهای خوشی را می‌گذرانید و روزگار به کام شماست، به زودی نعمت های خداوند بیش از پیش به زندگی شما سرازیر شده و لطف خداوند شامل حال‌تان خواهد شد.

?فال حافظ امروز متولدین #تیر :
در سرای مغان رفته بود و آب زده
نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده
سبوکشان همه در بندگیش بسته کمر
ولی ز ترک کله چتر بر سحاب زده
?تعبیر:
اگر از لحظه های زندگی به خوبی استفاده کرده و فرصت ها را غنیمت شمارید بخت و اقبال به شما روی آورده و خوشبخت خواهید شد. به شرط آن که سهل انگاری نورزید. در تصمیماتی که می گیرید خوب فکر کنید و با درایت و اندیشه جلو بروید، مشورت با بزرگان و افراد خردمند خوب است، اقدامات عجولانه و بدون فکر نکنید و به پروردگار توکل داشته باشید.

?فال حافظ امروز متولدین #مرداد :
فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم
که حرام است می آن جا که نه یار است ندیم
چاک خواهم زدن این دلق ریایی چه کنم
روح را صحبت ناجنس عذابیست الیم
?تعبیر:
عهد و پیمان خود را فراموش نکنید و به آن وفادار بمانید. مدتی است برای رسیدن به مقصود تلاش می‌کنید اما هنوز راه به جایی نبرده و گمان می‌کنید دیگران قول و قرار خود را فراموش کرده‌اند. نگرانی به دل راه ندهید که به زودی درهای بسته باز می‌شود، به اندرز افراد دانا که قصد کمک به شما را دارند گوش کنید تا از توطئه های دشمنان در امان بمانید.

?فال حافظ امروز متولدین #شهریور :
مزن بر دل ز نوک غمزه تيرم
که پيش چشم بيمارت بميرم
چنان پر شد فضای سينه از دوست
که فکر خويش گم شد از ضميرم
?تعبیر:
آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودت نیستی و فقط به این فکر می کنی به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل نمایی. در این روزگار پر غوغا بهتر است بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر که اگر همت کنی موفقیت با توست.

?فال حافظ امروز متولدین‌ #مهر :
صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن
دور فلک درنگ ندارد شتاب کن
زان پیشتر که عالم فانی شود خراب
ما را ز جام باده گلگون خراب کن
?تعبیر:
سالهاست در انتظار وقت مناسب بوده‌ای، اکنون آنچه منتظرش بودی از راه رسیده است، تعلل نکن، وقت را از دست مده. اگر می‌خواهی به مقاصد خود در زندگی برسی و زندگی توام با آرامش و نشاط داشته باشی، اکنون باید رنج تلاش و زحمت را به خود هموار سازی، ولی هرگز پای خود را از راه صواب بیرون نگذار و عزم خود را در انجام امور خیر جزم کن.

?فال حافظ امروز متولدین #آبان :
صلاح از ما چه می‌جویی که مستان را صلا گفتیم
به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم
من از چشم تو ای ساقی خراب افتاده‌ام لیکن
بلایی کز حبیب آید هزارش مرحبا گفتیم
?تعبیر:
برای داشتن آینده روشن و سرشار از موفقیت لازم است با افراد مورد اعتماد مشورت کنید. پشت سرتان دعای خیر هست و از بلا مصون هستید. بخشش داشته باشید و به افراد نیازمند کمک کنید. در میان جمع هر حرفی نزنید؛ زیرا افراد سودجو و بدخواه به دنبال سواستفاده از صحبت‌های شما هستند. لحظه‌های زندگی را بیهوده به هدر ندهید و فرصت‌ها را غنیمت بشمارید.

?فال حافظ امروز متولدین #آذر :
سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی
دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی
چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو
ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی
?تعبیر:
صبوری در رنج و سختی‌ها سرانجام نتیجه خوبی می‌دهد و شما را به هدفی که می‌خواهید می رساند. امید خود را از دست ندهید و با دوستان مورد اعتماد مشورت کنید تا بهترین تصمیمات را بگیرید. از مشکلات و موانع زندگی فرار نکنید بلکه با مقاومت و سماجت از آن ها عبور نمایید. توکل به خداوند از بهترین کارهایی است که در لحظات دشوار زندگی چاره ساز است.

?فال حافظ امروز متولدین #دی :
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
?تعبیر:
کار شما مربوط به خود شماست ،از ایرادها و ناخشنودی های مردم و اطرافیان درمورد کاری که شروع کرده ای ناراحت نشو و به تلاش خود ادامه بده.

?فال حافظ امروز متولدین #بهمن :
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست
که مونس دم صبحم دعای دولت توست
بکن معامله‌ای وین دل شکسته بخر
که با شکستگی ارزد به صد هزار درست
?تعبیر:
دل شکسته و شور عاشق همواره مالامال از مهر ماندنی محبوب است و عاشق نباید از سرسختی ها وسردی های یار ناامید شود باید مردانه راه بپیماید و رنجیده نشود و برصفای خود بیفزاید.

? فال حافظ امروز متولدین #اسفند :
دل می‌رود ز دستم صاحب دلان خدا را
دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا
کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز
باشد که بازبینیم دیدار آشنا را
?تعبیر:
راز هایی هست که نباید با اغیار در میان گذاشته شوند. فعلا زندگی به کام نمی‌گردد ولی به خدا امیدوار باش و فکر مسائل دنیوی را مکن که هرچه مصلحت تو باشد همان می‌شود. با افتادگان و افراد زیر دست مهربان باش و دوستان را دریاب.