خانه رویایی باربی، یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر مالیبو است که از طراحی زیبا و منحصر به فردش برخوردار است. این خانه در واقع یک خانه واقعی است که شرکت «متل» آن را از پایه ساخته است .???‍️

با ورود به این خانه، شما با یک دنیای پرانرژی و پراز از رنگهای صورتی روبرو خواهید شد. خانه دارای دو اتاق خواب، دو سرویس بهداشتی، یک استخر بزرگ با سرسره آبی، آشپزخانه مدرن و مجهز، اتاق تماشا و اتاق لباس است. این خانه همچنان جزو جاذبه‌های توریستی شهر مالیبو است و هر ساله بسیاری از گردشگران به این خانه می‌آیند تا با دیدن آن لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را سپری کنند.

سایت Airbnb همچنین اعلام کرده است که این خانه در روزهای ۲۱ تا ۲۲ ژوئیه، برای اقامت یک شبه به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. این فرصتی فوق‌العاده برای همه علاقمندان به دنیای عروسک‌ها و خانه رویایی باربی است که می‌توانند با اقامت در این خانه لحظاتی شاد و فراموش‌نشدنی را تجربه کنند. در ادامه به جزئیات جذاب این خانه می پردازیم.

خانه باربی،رویای کودکیتان را زندگی کنید.

خانه باربی،رویای کودکیتان را زندگی کنید.

باربی عروسک محبوب کودکان داستان زندگی خاص خود را دارد. او به عنوان یکی از معروفترین عروسک های جهان همیشه در خیالات کودکان و نوجوانان به عنوان یک شخصیت پرطرفدار و خیال انگیز به تصویر کشیده شده است.

اما ،باربی علاوه بر داشتن داستانهایی پرماجرا و جذاب در دنیای عروسکها خودش نیز یک داستان جالب دارد بخشی از داستان باربی خانه رویایی او در شهر مالیبو کالیفرنیاست. این خانه از زمانی که به بازار عرضه شد، جزو پرفروش ترین اسباب بازیها بوده است. اما شاید برای شما جالب باشد بدانید که این خانه در واقع یک خانه واقعی است که شرکت «متل» آن را از پایه ساخته است.

شرکت «متل»، ویلای باشکوهی را گرفت و آن را به شکل خانه رویایی باربی درآورد. این شرکت تمام خانه را با رنگ صورتی طراحی کرد و همه جزئیات داخلی آن را به شکلی بی نظیر طراحی کرد.

این خانه سه طبقه دارای ۲ اتاق خواب ۲ سرویس بهداشتی، یک استخر بزرگ با سرسره آبی آشپزخانه مدرن و مجهز اتاق تماشا و اتاق لباس است. همه این ویژگیها باعث شده است که خانه رویایی باربی به یکی از جاذبه های دیدنی شهر مالیبو تبدیل شود.

اگرچه این خانه سالهاست در اسباب بازی ها و فروشگاههای اینترنتی به فروش میرسد اما بسیاری از ما نمیدانیم که در واقع یک خانه واقعی است که مطابق با خانه اصلی باربی طراحی و دکور شده است.

با این حال این خانه همچنان جزو جاذبه های توریستی شهر مالیبو است و هر ساله بسیاری از گردشگران به این خانه می آیند تا با دیدن آن لحظاتی شاد خاطره انگیز را سپری کنند بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز اعلام کرد که این  سایت Airbnbخانه در روزهای ۲۱ تا ۲۲ ژوئیه، برای اقامت یک شبه به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

این موضوع فرصتی فوق العاده برای همه علاقمندان به دنیای عروسکها و خانه رویایی باربی است که میتوانند با اقامت در این خانه لحظاتی شاد و فراموش نشدنی را تجربه کنند .این موضوع به خوبی نشان میدهد که خانه رویایی باربی چه قدر محبوب و جذاب است این خانه به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی شهر مالیبو همیشه از توجه و علاقه بسیاری از گردشگران و علاقمندان به دنیای عروسکها برخوردار بوده است .

خانه رویایی باربی با طراحی زیبا و منحصر به فردش، شما را در همچنان جزو جاذبه های توریستی شهر مالیبو است و هر ساله بسیاری از گردشگران به این خانه می آیند تا با دیدن آن لحظاتی شاد و خاطره انگیز را سپری کنند  این موضوع به خوبی نشان میدهد که خانه رویایی باربی چه قدر محبوب و جذاب است.

این خانه به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی شهر مالیبو همیشه از توجه و علاقه بسیاری از گردشگران و علاقمندان به دنیای عروسکها برخوردار بوده است. خانه رویایی ،باربی با طراحی زیبا و منحصر به فردش، شما را در دنیایی پراز رنگ و شادی فرو میبرد. با ورود به این خانه، شما با یک دنیای پرانرژی و پراز از رنگهای صورتی روبرو خواهید شد.

این خانه دارای دو اتاق خواب دو سرویس بهداشتی، یک استخر بزرگ با سرسره آبی آشپزخانه مدرن و مجهز، اتاق تماشا و اتاق لباس است شما میتوانید در این خانه لحظاتی شاد و خاطره انگیز را سپری کنید، و از دیدن شکلهای باربی از جمله لباسهای زیبا و جذاب او لذت ببرید.

همچنین با استفاده از امکانات این خانه مانند استخر بزرگ و آشپزخانه مجهز میتوانید لحظاتی شاد و خاطره انگیز را با خانواده و دوستان خود سپری کنید با اینکه خانه رویایی باربی سال هاست در اسباب بازیها و فروشگاههای اینترنتی به فروش می رسد، اما همچنان جزو جاذبه های توریستی شهر مالیبو است.

بسیاری از گردشگران هر ساله به این خانه می آیند تا با دیدن آن لحظاتی شاد و خاطره انگیز را سپری کنند.