در این پست از سایت استار بورس خبر مهم پرسپولیس امروز,خبر و اخبار فوری ورزشی پرسپولیس را قرار دادیم . اخبار و خبر فوری تیم فوتبال پرسپولیس تهران . آخرین و جدیدترین اخبار و خبر فوری تیم فوتبال پرسپولیس و اخبار و خبرهای نقل و انتقالات تیم پرسپولیس امروز تاریخ چهارشنبه 18 مرداد 1402 …

خبر مهم پرسپولیس امروز,خبر و اخبار فوری ورزشی پرسپولیس

تاجر ایرانی خریدار پرسپولیس کیست؟

ورزش سه نوشت: این برای اولین بار است که به طور رسمی واکنشی از سوی باشگاه پرسپولیس نسبت به ادعاها و مواضع الکس هادی تقی، نشان داده می‌شود.

در روزهایی که هواداران پرسپولیس بسیار نگران اسکواد تیم‌شان و کمبود مهاجم خارجی به خصوص برای آسیا هستند، یک هوادار متمول به نام الکس هادی تقی حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است.

البته ماجرای این هوادار پولدار به تابستان امسال معطوف نمی‌شود. زمستان ۱۴۰۱ بود که پیشنهاد خرید پرسپولیس به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار حسابی در فضای فوتبالی ایران سر و صدا کرد. پرسپولیس که سال گذشته به بورس واگذار شد، با یک خریدار ایرانی مقیم کانادا مواجه شد.

او با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، خود را تاجری ایرانی که ساکن کانادا است معرفی کرد و با اشاره به علاقه دوران کودکی و ۴۰ ساله‌اش به این تیم، خواهان مذاکره برای خرید آن و هزینه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری شد.

الکس هادی‌تقی با معرفی خود به عنوان یک کارآفرین که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مالی در کانادا را بنیانگذاری کرده، به این شکل از علاقه خود برای مذاکره با مدیران تیم پرسپولیس برای در اختیار گرفتن تیم خبر داد.

البته بعد از آن هیچ خبر جدی‌ دیگری در خصوص پیشرفت مذاکرات این تاجر پولدار مطرح نشد تا اینکه در زمان نقل و انتقالات امسال، او بار دیگر مورد توجه قرار گرفت.

پرسپولیس که با محدودیت زیادی برای تیم بستن مواجه است و همچنان جای خالی یک مهاجم تراز اول خارجی را حس می‌کند بار دیگر با پیشنهادات الکس هادی مواجه شد. البته او با انتشار یک تصویر فتوشاپ ابتدایی از امباپه با پیراهن پرسپولیس حسابی خبرساز شده بود. همچنین شنیده می‌شود او پیشنهاد کمک ۱ میلیون دلاری برای جذب مهاجم خارجی را داده است.

حالا برای اولین بار یک عضو مدیریتی باشگاه پرسپولیس در مورد این قضیه اظهار نظر کرده است. حسین شهریاری، در خصوص اینکه گفته می‌شود این هوادار حاضر به دادن پول هنگفتی برای خرید مهاجم خارجی است، بیان کرد: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. اگر هواداری پول بدهد باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد از حساب خارج شود. اینکه پول غیر متعارفی از بیرون بدهند را قبول نخواهیم کرد و خلاف قانون است.

او در حرف‌هایش درخواست او مبنی بر خریدن این باشگاه را تایید کرد و گفت: این آقای الکس پارسال هم نامه‌ای داده بود که من می‌خواهم کل باشگاه را بخرم که اتفاقی هم نیفتاد.

جزئیات توافق پرسپولیس با گلر برزیلی/ مربی خارجی پرسپولیس فامیلش را به ایران آورد؟

هم نام مربی گلرهای پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسیده است.

از بین گزینه‌های معرفی شده به یحیی گل‌محمدی برای پست دروازه‌بان، دو گلر زیر ۲۳ سال برزیلی مورد تایید گرفتند و مذاکرات برای جذب یکی از آن‌ها از چند روز قبل شروع شده بود. در نهایت ننکا میگل جونیور گلر ۱۹ ساله برزیلی برای پرسپولیسی شدن با این باشگاه به توافق رسید و به زودی برای عقد قرارداد راهی ایران خواهد شد. این گلر که سهمیه بزرگسال محسوب نمی‌شود، سال قبل در تیم لوندرینا در سری بی برزیل بازی کرد و عملکردش مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.

این دروازه‌بان ۱۹ ساله از طرف ننکا مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس معرفی شد و تشابه جالب نام این دو شائبه‌هایی را ایجاد کرده که مربی قرمزها یکی از فامیل‌های خود را به پرسپولیس آورده است. گفتنی است ننکا در فصل قبل ۸ بار برای تیمش به میدان رفت و در این بازی‌ها ۱۰ گل دریافت کرد و تنها در ۳ بازی موفق به ثبت کلین شیت شد. مبلغ رضایتنامه این گلر جوان چیزی حدود ۹۰ هزار دلار است که طی روزهای آینده باشگاه پرسپولیس باید این مبلغ را به حساب باشگاه لوندرینا واریز کند تا این انتقال قطعی شود.

گفتنی است قرارداد خود این گلر برای یک فصل چیزی حدود ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود که حدودا ۵ میلیارد خواهد شد. گفتنی است ننکا در هفته آینده به تهران می‌آید تا در تمرینات پرسپولیس شرکت و خودش را برای هفته‌های بعدی لیگ برتر آماده کند.

شرط بزرگ برای بازگشت کریم باقری به پرسپولیس

ورزش سه نوشت: مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.

کریم باقری اسطوره سرخ‌ها که یکی از باسابقه‌ترین نفرات این تیم طی فصول اخیر محسوب می‌شود و سابقه همکاری با مربیانی مثل علی دایی، برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و همچنین یحیی گل محمدی را در کارنامه دارد، این فصل موفق به تمدید قراردادش با سرخ‌ها نشده است.

مدیریت باشگاه طی هفته‌های اخیر تلاش زیادی داشته تا موانع بازگشت کریم باقری را به نیمکت این تیم حل کند که تا این لحظه موفق به انجام آن نشده است.

گفته می‌شود کریم باقری برای حل این موضوع باید برخی اقدامات را در صفحه شخصی خود خصوصا صورت دهد که تا این لحظه این مساله را حل نکرده است. با این حال باشگاه پرسپولیس همچنان در حال رایزنی برای حل این موضوع و بازگردادن باقری به جمع نفرات کادرفنی است و درویش برای این موضوع گفتگوی زیادی با برخی مقامات برای حل مساله داشته است.

فوری | پرسپولیس – آلومینیوم بدون تماشاگر شد

دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته اول لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
استادیوم آزادی

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته اول لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.