دانلود فیلم فسیل بدون سانسور و دانلود فیلم سینمایی فسیل با لینک مستقیم و با کیفیت عالی با بازی بهرام افشاری و ایمان صفا و رضا نیکخواه موضوع این بخش از سایت استاربورس است. قبل از دانلود فیلم فسیل در ادامه همین مطلب در مورد داستان فیلم فسیل هم بخوانید و سپس برای دانلود اقدام کنید.

دانلود فیلم فسیل

برای دانلود فیلم سینمایی فسیل با بازی بهرام افشاری روی عبارت دانلود کنید، کلیک کرده و در صفحه ی بعدی با کیفیت عالی فول اچ دی دانلود کنید.

دانلود فیلم فسیل با لینک مستقیم= دانلود کنید.

داستان فیلم فسیل

علاقمند به دانلود فیلم فسیل؛ فسیل داستان بسیار جالبی دارد، موضوع از این قرار هست که 3 دوست فابریک قبل از انقلاب عشق موسیقی هستند و روی سن میروند، آنها بین خودشان شاعر هم دارند که ایمان صفا نقش آن را بازی میکند. آنها در برنامه ی زنده ترانه ای اجرا می کنند که موجب ایجاد تنش میشود و مجبور میشوند برای جبران کارهای که مامور ساواک میگوید انجام دهند.

دانلود فیلم فسیل

در ادامه بهرام افشاری در مسیر کاخ شاه، دچار حادثه میشوند و به کما میرود، 10سال در کما میماند و وقتی از کما خارج میشوند که انقلاب شده و ماموران انقلابی بالای سرش حاضر هستند.

دانلود فیلم فسیل

بهرام افشاری در نقش خواننده دچا اختلال هواس پرتی میشوند و جای که نباید در مورد قبل انقلاب حرفی بزند، حرف میزند و دردسرهای میکشد.