قبل از اینکه زخم کاری 2 ( یا همان بازگشت ) را ببینید، برگردید و حتما حتما زخم کاری 1 را تماشا کنید( در فیلیمو موجوده). شما با دیدن زخم کاری 1، بشدت منتظر خواهید بود که بعدا ماجرای این سریال چه خواهد شد و مشتاق فصل 2 سریال خواهید بود. زخم کاری بیش از 98% از مخاطبان خودش را پس از تماشا به وجد آورده است.

دیگر چیزی به پخش فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان نمانده است.

زخم کاری 1 سریالی بشدت پرطرفدار بود که هر جمعه از فیلیمو منتشر می شد و داستان زندگی مالک و اطرافیانش و دست یابی به قدرت و تاج و تخت بود. سریال زخم کاری ۱ یک مجموعه ای سفارشی پلتفرم فیلیمو بود و در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی جناب آقای محمد حسین مهدویان ساخته و در فیلیمو پخش شد و حالا فصل 2 آن آماده پخش شده است.

سریال زخم کاری2

سریال زخم کاری2

بازیگران این مجموعه، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی،الهه حصاری، سعید چنگیزیان و… هستند.
فیلمبرداری این مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ شروع و تا تیر ۱۴۰۰ ادامه داشت. فصل اول زخم کاری در خرداد ۱۴۰۰ به نمایش در آمد و در شهریور پایان یافت، این مجموعه ۱۵ قسمت داشت.

حالا فصل دوم این سریال پرطرفدار ، با نام بازگشت به زودی از سینمای خانگی پخش می شود.
جواد عزتی، رعنا آزادی ور، مهران غفوریان و..‌ ستاره های فصل دوم زخم کاری هستند.

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

در شرح داستان زخم کاری ۲ اینگونه آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

زمان پخش سریال بازگشت(زخم کاری۲):

اولین قسمت این مجموعه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۸ صبح منتشر می شود، و از این تاریخ به بعد هر قسمت جدید این سریال جمعه ها صبح پخش می شود.

فیلنامه:

فیلمنامه این مجموعه به قلم نویسندگانی از جمله میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و سرپرستی نویسندگان محمدحسین مهدویان است.

خواننده:

خواننده تیتراژ پایانی این سریال محسن چاووشی می باشد، آنطور که خبرنگاران حوزه موسیقی می‌گویند، بخشی از دستمزد محسن چاوشی برای سریال زخم کاری ۲ صرف جمع آوری ارزاق برای خیریه «جمعیت حیدر» خواهد شد.