در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR دعای سریع الاجابه برای ازدواج آسان,دعای فوری برای ازدواج سریع را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دعایی بسیار مجرب و سریع الاجابه بنام دعای ازدواج سریع و آسان را برایتان آماده کرده ایم. این دعا مناسب افرادی هست که در آستانه تشکیل زندگی و یا با مشکلی روبرو هستند که مانع آنها از ازدواج آسان و راحت شده است، می باشد. برای دیدن ادامه مطلب تا آخر پست همراه ما باشید. نظر خود را در مورد این دعای مجرب و فوق العاده در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.                      در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با دعای فوری برای ازدواج سریع. . .

فهرست دسترسی سریع

17442388 307

 

دعایی جهت ازدواج آسان و برآورده شدن حاجت ازدواج سریع الاجابه

 

دعایی_جهت ازدواج آسان

جهت ازدواج آسان نیت کند و به مدت سه روز روزہ بگیرد و در هر شب پیش از رفتن به رختخواب به تعداد 21 بار آیات زیر از سورہ فرقان را بخواند و از خداوند بخواهد تا خواسته اش را برآوردہ سازد خداوند امر ازدواج او را آسان میكند.

والَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿74﴾ أُوْلَئِكَ یُجْزَوْنَ الْغُرْفَةَ بِمَا صَبَرُوا وَیُلَقَّوْنَ فِیهَا تَحِیَّةً وَسَلَامًا ﴿75﴾ خَالِدِینَ فِیهَا حَسُنَتْ مُسْتَقَرًّا وَمُقَامًا» ﴿76﴾

دعای بخت گشایی و ازدواج سریع بانوان

براساس گفته های برخی روحانیون، برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است:
(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارک فإن‌ها بیدک ولا یملک‌ها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین).

ختم مجرب برای بخت گشایی و ازدواج

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آن‌ها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل که مجرب است و مدت آن یک هفته است پیشنهاد میشود:
هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.
هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.
این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

منبع:دعا121

دعای سریع الاجابه برای ازدواج آسان,دعای فوری برای ازدواج سریع,دعای ازدواج,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج در یک هفته,دعای ازدواج بهجت,دعای ازدواج مسیحیان,دعای ازدواج فوری,دعای ازدواج دختر مجرد,دعای ازدواج سریع با معشوق,دعای ازدواج سریع دختر,دعای ازدواج با معشوق نی نی سایت,دعای ازدواج با معشوق فوری,دعای ازدواج با معشوق سریع,دعای ازدواج با معشوق سوزاندنی,طلسم ازدواج با معشوق از راه دور,دعای ازدواج با شخص مورد نظر,دعاي ازدواج با شخص مورد نظر,دعا ازدواج با شخص مورد نظر,دعای ازدواج با معشوق با فلفل سیاه,دعا ازدواج نی نی سایت,دعای معراج ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج سریع نی نی سایت,دعای برای ازدواج نی نی سایت,دعای مجرب ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج خوب نی نی سایت,دعا واسه ازدواج نی نی سایت,دعای یستشیر برای ازدواج نی نی سایت,دعای نادعلی برای ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج در یک هفته با معشوق,دعای ازدواج در یک هفته نی نی سایت,دعای ازدواج سریع در یک هفته,دعای برای ازدواج در یک هفته,دعا برای ازدواج سریع در یک هفته,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج سریع اهل سنت,دعای ازدواج سریع برای دختر,دعای ازدواج سریع و خوب,دعای سریع ازدواج موفق,دعای ازدواج مسیحی,دعای ازدواج فوری با معشوق,دعای ازدواج فوری نی نی سایت,دعای ازدواج فوری با شخص مورد نظر,دعاي ازدواج فوري,دعا برای ازدواج دختر مجرد,دعا برای ازدواج دختر مجرد نی نی سایت,دعا برای ازدواج دختر مجرد سن بالا,دعای مادر برای ازدواج دختر مجرد,دعای طلسم برای ازدواج دختر مجرد,طلسم برای ازدواج سریع با معشوق نی نی سایت,دعا برای ازدواج سریع با معشوق نی نی سایت,طلسم ازدواج سریع با معشوق,طلسم برای ازدواج سریع با معشوق,دعای ازدواج سریع دختر با معشوق,دعا ازدواج سریع دختر,دعای برای ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج سریع دختر نی نی سایت,دعا برای ازدواج سریع دختر مجرد,دعای مادر برای ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج سریع زن مطلقه,دعای سریع الاجابه ازدواج دختر,دعای ازدواج سریع زن مطلقه

********************************