در ادامه عکس همسر پژمان جمشیدی را خواهید دید. البته باید گفت که پژمان جمشیدی مجرده و تابحال ازدواجی هم نداشته و با این حال حضورشون در استوری یکی از خانم های بلاگر باعث ایجاد حاشیه ی ازدواج پژمان و لو رفتن عکس همسر آینده ی اون شد. استاربورس این موضوع را تایید یا رد نمی کند و صرفا جهت اطلاع علاقمندان به این ورزشکار حرفه ای و هنرمند فوق العاده توانمند بوده است.

زندگی جدید پژمان جمشیدی/ رونمایی از همسر پژمان جمشیدی

زندگی جدید پژمان جمشیدی/ رونمایی از همسر پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۴ وارد عرصه بازیگری شد درحالی که او بازیکن سابق فوتبال بود. او در سریال زیرخاکی بسیار خوش درخشید و به تازگی در حال نقش آفرینی در سری سوم این سریال می باشد که در ایام نوروز از تلویزیون پخش خواهد شد.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در برنامه تلفنی سریالیست که مهمان آن بود طی گفت و گوی تلفنی صدای او گرفته بود که ایشان اذعان کرد به خاطر یک سکانس هیجان انگیز در سریال زیر خاکی می باشد. پژمان جمشیدی در مورد سریال زیرخاکی این گونه گفت: این سریال چهارده قسمت می باشد و در ایام نوروز و ماه رمضان از تلویزیون پخش خواهد شد.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در سینما فعالیت گسترده‌ای داشت و با بازی در فیلم سینمایی دینامیت با ایفای یک نقش متفاوت توانسته بود مخاطبان را متعجب کند. این بازیگر توانا از عهده این نقش به خوبی بر آمده بود.