در این پست از سایت شهادت یک جوان سبزواری بر اثر درگیری با اراذل + عکس و جزئیات را قرار دادیم .در شامگاه جمعه که چند اراذل به قصد آزار دادن چند دختر در خیابان مشغول بودند یک جوان سبزواری برای جلوگیری از این تجاوز و مردم آزاری به ناموس مردم با آنها درگیر اما یکی از اراذل که چاقویی در دست داشت با چند ضربه این جوان سبزواری را به شهادت رساند. در ادامه به جزئیات این خبر توجه کنید     سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با جزئیات شهادت حمیدرضا الدغانی . . .

شهادت یک جوان سبزواری بر اثر درگیری با اراذل + عکس و جزئیات

فیلم لحظه شهادت حمیدرضا الداغی

 

 

عکس شهید حمیدرضا الداغی که برای دفاع از یک زن به شهادت رسید

عکس شهید حمیدرضا الداغی که برای دفاع از یک زن به شهادت رسید

در پی مزاحمت اراذل اوباش برای دو دختر سبزواری،شهید حمیدرضا الداغی برای نجات این دو دختر جوان وارد صحنه می‌شود که متاسفانه مورد حمله افراد شرور واقع می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد و به شهادت می‌رسد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شامگاه جمعه 8 اردیبهشت دو دختر جوان مورد آزار و اذیت دو تن از اراذل اوباش قرار می‌گیرند.

در پی مشاهده این صحنه از سوی یکی از شهروندان سبزواری که منتظر بازگشت فرزند خود بوده، وی در دفاع از دو دختر جوانی که مورد حمله اشرار قرار گرفته وارد صحنه می‌شود که از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر با سلاح سرد مضروب می‌شود.

شدت جراحات وارده به حدی بوده است که فرد مضروب جان خود را از دست می‌دهد و به شهادت می‌رسد.

شدت جراحات وارده به حدی بوده است که فرد مضروب جان خود را از دست می‌دهد و به شهادت می‌رسد.

حمید رضا الداغی شهید عفت و غیرت

مادر ‌‌شهید حمید رضا الداغی پس از وقوع حادثه حمله ضاربان و اشرار مسلح به یک شهروند سبزواری که در دفاع از دو دختر جوان به شهادت رسید،به جزئیاتی در خصوص نحوه وقوع این حادثه و گزارشی از ابعاد شخصیتی فرزندش پرداخت.

 مادر حمیدرضا الداغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار با توضیحاتی از منش خیرخواهانه و مردم داری این شهید اظهارداشت: خصلت و منش او در دفاع از ارزش های دینی و غیرت و تعصب در برخورد با موارد این چنینی و کمک به دیگران، از وی شخصیتی ممتاز ساخته بود که در نهایت ثمره ای خِیر جز شهادت برای او نداشت.

وی افزود: حمیدرضا دائما حتی به اعضای خانواده خود نیز ارزش و معرفت عمیق دینی را توصیه می‌کرد تا اینکه جان خود را در همین راه فدا کرد.

مادر حمیدرضا الداغی همچنین با توضیحاتی در خصوص حادثه عنوان کرد: شهید ابتدا به دو فرد ضارب تذکر می‌دهد که کارساز نمی‌شود و سپس در دفاع از دختران جوان اقدام به برخورد با ضاربان می‌کند که با سلاح سرد مورد ضربات متعدد قرار گرفته و بر اثر جراحات وارده و پیش از رسیدن به بیمارستان از دنیا می‌رود.

مادر مرحوم الداغی و دیگر اعضای خانواده این شهید همچنین خواستار محاکمه جدی مسببین این حادثه شدند.

لازم به ذکر است که شهید حمید رضا الداغی طبق اطلاعات‌ اعلامی از سوی نیروهای قضایی و امنیتی، توضیحات خانواده و ثبت دوربین های مدار بسته در محل وقوع جرم، ساعت ٢١ در یکی از معابر شهری سبزوار پس از آنکه تعرض کنندگان به دو دختر جوان را مورد تذکر لسانی قرار می‌دهد، به منظور دفاع از همشهریان خود وارد درگیری شده و پس از مورد آنکه به شدت مورد اصابت ضربات سلاح سرد قرار می‌گیرد به فیض شهادت نائل می‌شود.

1682846087شهید حمیدرضا الداغی

شدت جراحات وارده به حدی بوده است که فرد مضروب جان خود را از دست می‌دهد و به شهادت می‌رسد.

 

منابع: خبرنگاری تسنیم ، خبرنامه دانشجویان

شهادت یک جوان سبزواری بر اثر درگیری با اراذل + عکس و جزئیات,,شهید سبزواری,شهید سبزواری مدافع حرم,زندگی نامه شهید سبزواری,شهیدان سبزواری,مدرسه شهید سبزواری اهواز,شهید نورالله سبزواری,دانشگاه شهید سبزواری,شهید سعید سبزواری,شهید اسکندر سبزواری,شهید حمید سبزواری,شهید سبزوار,شهید شجیعی سبزوار,شهیدان سبزوار,شهدای سبزوار مدافع حرم,سبزوار شهید فهمیده,سبزوار شهید حسین,سبزوار شهید بهشتی,پایگاه شهید شجیعی سبزوار,پایگاه بسیج شهید شجیعی سبزوار,تعداد شهدای سبزوار,شهیدان مبینی سبزوار,زندگینامه شهیدان سبزوار,عکس شهدای سبزوار,شهدای مدافع حرم شهرستان سبزوار,اسامی شهدای مدافع حرم سبزوار,سبزوار مدرسه شهید بهشتی,حمیدرضا الداغی

********************************

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس