در این پست از سایت فال و طالع بینی عکس های سگ های سرابی,عکس سگ سرابی اصیل بزرگ,عکس سگ سرابی سیاه وحشی را قرار دادیم . سگ های سرابی نوعی از سگ های وحشی و جنگننده و وحشی می باشند که مربوط به سراب تبریز می شوند . سگ های سرابی شهرت و آوازه زیادی در ایران دارند . یکی از گونه های معروف و اصیل سگ در ایران سگ های سرابی می باشند . سگ های سرابی از نژاد سگ های جنگی و وحشی می باشند . مجموعه ای از تصاویر و عکس های سگ های سرابی اصیل ایرانی و عکس و تصاویر سگ سرابی وحشی و سیاه و عکس سگ سرابی در حال جنگ و نبرد و گاز گرفتن و عکس سگ سرابی نژاد اصیل ایرانی را در ادامه قرار دادیم …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با تصاویر و عکس های جدید از سگ های سرابی نژاد اصیل و وحشی و سیاه و جنگی …

تصاویر و عکس های سگ های سرابی وحشی و بزرگ و سیاه

اطلاعات سگ سرابی: مشخصات، قیمت، تفاوت با کانگال و…

سگ سرابی از گونه‌های معروف و با اصالت سگ در ایران است و شهرت و آوازه این نژاد سگ ایرانی باعث شد تا در برخی کشورها مانند انگلیس و آمریکا نیز بتوانیم آن را مشاهده کنیم. بین این نژاد و نژادهای سگ‌های جنگی دیگری مثل کانگال و پشدر شباهت‌هایی وجود دارد. همین علت باعث شده است تا افراد تازه کار و مبتدی نتوانند چندان فرق بین این سگ‌ها را در نگاه اول تشخیص دهند.

نام دیگر سرابی ماستیف، سگ چوپان ایرانی، ماستیف ایرانی، ماستیف پرشین
اصالت ایران ??
وزن ۵۵ تا ۹۰ کیلوگرم
قد ۷۰ تا ۹۰ سانتی‌متر
قیمت ۲ تا ۲۰ میلیون تومان
رنگ حنایی ملایم، قهوه‌ای تیره، مشکی
طول عمر ۱۲ تا ۱۷ سال

دلیل محبوبیت سرابی چیست؟

یکی از دلایل عمده محبوبیت و برتری این سگ در ایران، قدرت جسمانی بالا و جسارت و شجاعت آن است. با اینکه این سگ جزو برترین سگ های نگهبان می‌باشد ولی به خاطر بی توجهی هایی که در مورد حفظ اصالت و نژاد این سگ ارزشمند بوده است، تا حدودی نژاد سرابی اصالت خود را از دست داده است. حتی در زادگاه خود یعنی شهر سراب نیز سگها مثل گذشته خالص نیستند و امروزه سگ های خالص کمی‌در ایران وجود دارد.

سر بزرگ، پنجه های قدرتمند، پاهای قوی و فک بزرگی که این سگ دارد، باعث شده است که این نژاد به یکی از خطرناک ترین نژادهای سگ در ایران تبدیل شود.

مشخصات نژاد سگ سرابی اصیل

این سگ ایرانی به دلیل قدرت زیاد، قدمت و فیزیک سالمی‌که دارد بسیار مشهور و محبوب است. مردم جهان و علاقه مندان به سگ های نگهبان، این سگ را با نام هایی مانند ماستیف ایرانی، شپرد ایرانی و سگ سرابی می‌شناسند.

در ایران بخصوص در قسمت های شمال و شمال غربی، این سگ را به عنوان یک سگ نگهبان در برابر دزد، خرس و گرگ به کار می‌گرفتند. البته در حال حاضر نیز تعداد زیادی از افراد ایرانی از سگهای سرابی به عنوان نگهبان خانه، باغ، ویلا، کارگاه و گله هایشان استفاده می‌کنند.

با توجه به بررسی هایی که صورت گرفته، سگ سرابی جزو یکی از قویترین و بزرگترین نژاد های سگ در جهان می‌باشد.

طول عمر سگ سرابی

سگ‌های سرابی در سنین بلوغ و بعد از بلوغ به سرعت رشد می‌کنند و وزن آنها افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل این سگها نیاز فراوانی به تحرک دارند. عدم تحرک در این سگها میتواند مشکلاتی را برای آنها به وجود آورد و میتواند آزار دهنده باشد.  توجه داشته باشید که فعالیت و تحرک از ملزومات زندگی سگ های سرابی می‌باشد که در صورت عدم وجود تحرک باعث خشم و سستی این سگ می‌شوید که بعد از مدتی این سگ ممکن است دچار افسردگی و ضعف عضلانی شود.