در این پست از سایت عکس های سگ های نگهبان بزرگ,عکس سگ های نگهبان واقعی وحشی را قرار دادیم . سگ های نگهبان به سگ هایی گفته می شود که برای نگهبانی در خانه ها و ویلاها و جاها و مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . سگ های نگهبان دارای نژاد های مختلفی از کشورهای گوناگونی هستند . از برخی از نژادهای سگ های نگهبان می توان به سگ های نگهبان بلژیکی و سگ های نگهبان هاسکی و سگ های نگهبان اسچیپرکی و سگ های نگهبان ژرمن شپرد و سگ های نگهبان آکیتا اشاره کرد . مجموعه ای از تصاویر و عکس های سگ های نگهبان بزرگ و سگ های نگهبان جدید و سگ های نگهبان هاسکی و ژرمن و سگ های نگهبان واقعی وحشی و سگ های نگهبان فول پیکر و خطرناک را در این مطلب از سایت استار بورس گردآوری کردیم ..

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با گالری تصاوری و عکس های سگ های نگهبان بزرگ و وحشی و خطرناک سیاه …

عکس های سگ های نگهبان بزرگ,عکس سگ های نگهبان واقعی وحشی 2

در طول تاریخ یکی از عمده‌ترین کارهایی که سگ‌ها به خاطر آن پرورش می‌یافتند نگهبانی و محافظت بود. این در حالی است که برخی از سگ‌ها به صورت غریزی خصوصیات یک سگ نگهبان را دارند و بهتر از هر نژاد دیگری در این زمینه عمل می‌کنند.

در این مطلب می‌توانید عکس‌هایی از بهترین نژادهای سگ نگهبان و همچنین عکس‌هایی از خطرناک‌ترین و بامزه‌ترین سگ‌هایی که می‌توانند از شما و خانه یا باغ و محل کارتان محافظت کنند را ببینید.

ویژگی‌های سگ نگهبان

یکی از وظایف همیشگی سگ‌های اهلی شده، حفاظت و نگهبانی از صاحب خود در برابر حیوانات یا افراد دیگر است.

یک سگ نگهبان معمولا از نژاد خاصی بوده و آموزش‌های ویژه‌ای دیده است. سگ گارد یا نگهبان خصوصیاتی دارد که آن را از دیگر انواع نژاد سگ متمایز می‌کند؛

این خصوصیات اغلب خلق و خوی خاص، قدرت بدنی، شجاعت، وفاداری و مقاومت در برابر آسیب است که در نوع نژاد سگ گارد به شدت دیده می‌شود.

سگ‌های نگهبان دارای نژاد‌های ایرانی و خارجی هستند و در داخل ایران نیز اغلب این نژاد‌ها یافت می‌شوند.

نژاد سگ های نگهبان

سگ‌های نگهبان نه‌تنها به انسان احساس امنیت می‌دهند، بلکه حیوانات خانگیِ خوبی هم هستند. انتخاب بهترین سگ نگهبان کار دشواری نیست؛ با ما همراه باشید تا ۱۵ نژاد از بهترین سگ‌های نگهبان را بررسی کنیم و ببینیم کدام نژاد می‌تواند بهترین سگ نگهبان برای خانواده شما باشد.

سگ‌ها از زمان افلاطون و ارسطو از انسان‌ها محافظت می‌کردند. نیاز انسان به امنیت، همراهی و وفاداری از آن زمان تاکنون تغییر چندانی پیدا نکرده و از این رو، سگ‌ به گزینه‌ای محبوب برای محافظت از عزیزان و دارایی‌هایمان تبدیل شده است.

سگ‌های نگهبان پارس می‌کنند تا افراد را از وجود مهاجمان آگاه کنند. سگ‌های نگهبان غریزه محافظتی دارند که طی صدها سال تقویت شده است. آن‌ها دربرابر تهاجم گاز می‌گیرند و در مقابل تهدیدات دفاع می‌کنند.

 

بهترین نژادهای سگ نگهبان شجاع هستند و با داشتن اندازه و ظاهری ترسناک، احتمالا به یکی از نژادهای سگ غول‌پیکر تعلق دارند. این سگ‌ها همچنین از جمله باهوش‌ترین و وفادارترین نژادهای سگ محسوب می‌شوند. نگهداری سگ نگهبان مستلزم رعایت قوانین مالکیت سگ است. حتی خشن‌ترین نژادهای سگ هم موجودات آسیب‌پذیری هستند که برای همه چیز از جمله غذا، سرپناه و محبت به انسان‌ها تکیه می‌کنند.

سگ نگهبان ژرمن شپرد

سگ نگهبان ژرمن شپرد

سگ نگهبان ژرمن شپرد

سگ نگهبان ژرمن شپرد وحشی

سگ نگهبان ژرمن شپرد وحشی

سگ نگهبان ژرمن شپرد وحشی

سگ نگهبان ژرمن پینچر

سگ نگهبان ژرمن پینچر

سگ نگهبان ژرمن پینچر

چهره سگ نگهبان آکیتا

چهره سگ نگهبان آکیتا

سگ نگهبان آکیتا

سگ نگهبان آکیتا

سگ نگهبان آکیتا

سگ نگهبان بول ماستیف

سگ نگهبان بول ماستیف

سگ نگهبان دوبرمن

سگ نگهبان دوبرمن

سگ نگهبان دوبرمن

سگ نگهبان روتوایلر

سگ نگهبان روتوایلر

سگ نگهبان روتوایلر

چهره سگ نگهبان روتوایلر

چهره سگ نگهبان روتوایلر

چهره سگ نگهبان روتوایلر

سگ نگهبان کین کورسو

سگ نگهبان کین کورسو

سگ نگهبان کین کورسو

آشنایی با بهترین نژادهای سگ نگهبان

وقتی نوبت به معرفی بهترین سگ نگهبان می‌رسد، نژادهای مختلفی را می‌توان نام برد که می‌توانید از بین آن‌ها سگ موردنظرتان را انتخاب کنید. از بول ماستیف قوی گرفته تا دوبرمن پینچر چابک، گزینه‌های زیادی برای انتخاب پیش روی شما وجود دارد. برای کمک به شما در این روند، در ادامه بهترین سگ‌های نگهبان برای محافظت از انسان را فهرست کرده‌ایم:

۱. سگ نژاد بول ماستیف

بول ماستیف که به دلیل قدرت بدنی، غریزه محافظت، شجاعت و وفاداری شدید معروف شده یکی از بهترین نژادهای سگ نگهبان است. اگر فرد مهاجمی از محوطه عبور کند، بول ماستیف معمولاً از قدرت خود برای ضربه زدن یا مسدود کردن مسیر او استفاده می‌کند.

سگ نژاد بول ماستیف

با این حال وقتی صحبت از محیط خانوادگی می‌شود این نژاد بسیار مطیع است و حیوان خانگی خوبی محسوب می‌شود.
برای تربیت حیوانات خانگی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

۲. سگ نژاد دوبرمن پینچر

اگر دارایی‌های زیادی دارید که می‌خواهید از آن‌ها محافظت کنید، نژاد دوبرمن بهترین سگ نگهبان برای شماست. این نژاد فوق‌العاده سریع است و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی به فرد مهاجم برسد. سگ‌های دوبرمن به‌عنوان پنجمین نژاد سگ باهوش در جهان، سگ‌هایی شجاع، هوشیار و وفادار هستند.

سگ نژاد دوبرمن پینچر

سگ‌های نژاد دوبرمن به ورزش و تحرک زیادی نیاز دارند؛ بنابراین برای خانواده‌هایی با حیاط‌های بزرگ و سبک زندگی فعال مناسب هستند.

۳. بهترین سگ نگهبان، سگ نژاد روتوایلر

روتوایلرها در اصل به‌عنوان سگ‌های محافظ گله پرورش داده می‌شوند. این سگ‌ها نژادی باهوش بوده و به صاحبان خود بسیار وفادار هستند. روتوایلرها تا زمانی که غریبه‌ها به‌درستی به آن‌ها معرفی نشده‌اند، از آن‌ها دوری می‌کنند.

سگ روتوایلر

سگ‌های نژاد روتوایلر بسیار سریع یاد می‌گیرند؛ بنابراین برای انتخاب به‌عنوان بهترین سگ‌ نگهبان برای خانواده‌ شما، بهترین گزینه به‌شمار می‌روند.

۴. سگ نژاد کوموندور

نژاد کوموندور که از قدیم برای محافظت از گله گوسفند استفاده می‌شد، دارای توانایی طبیعی نگهبانی است. این نژاد فعال، شجاع، وفادار بوده و به دلیل وقار و قدرت خود شناخته شده است. اگر این نژاد به‌درستی اجتماعی شود و به‌خوبی آموزش ببیند، حیوان خانگی فداکاری خواهد بود.

سگ نژاد کوموندور

۵. بهترین سگ نگهبان؛ سگ نژاد پولی

سگ‌های نژاد پولی که در اصل برای گله‌داری پرورش داده می‌شوند، بسیار باهوش هستند. سگ‌های نژاد پولی به دلیل هوش بالا یکی از بهترین سگ‌های نگهبان محسوب شده و همیشه مراقب هستند و پارس می‌کنند تا صاحبان خود را از هر چیز غیرعادی آگاه کنند.

سگ نژاد پولی

پولی‌ها به دلیل هوش بالا به همراهی دائمی نیاز دارند. این نژاد مناسب خانواده‌هایی با سبک زندگی فعال است؛ زیرا عاشق پیاده‌روی، دویدن و فعالیت‌های در فضای باز هستند.

۶. سگ نژاد جاینت اشناوزر

جاینت اشناوزر سگ‌های قوی، مسلط و قدرتمندی هستند و همین ویژگی‌ها، آن‌ها را به یکی از بهترین سگ‌ های نگهبان برای خانه و خانواده تبدیل می‌کند. این نژاد سگ از نظر غریبه‌ها بسیار ترسناک است اما به اعضای خانواده وفادار می‌ماند.

البته به خاطر داشته باشید که این نژاد به فعالیت‌های ذهنی و جسمی و همچنین توجه مداوم نیاز دارد.

بهترین سگ نگهبان

۷. سگ نژاد ژرمن شپرد

ژرمن شپرد به دلیل هوش و سرعت بالا در یادگیری دستورات، یکی از بهترین سگ‌های نگهبان است. این سگ‌ها جسور، با اعتماد به نفس و نترس هستند؛ از این رو به عنوان نژاد سگ پلیس شناخته می‌شوند.

بهترین سگ نگهبان

جالب است بدانید ژرمن شپردها وقتی در خانه هستند، رفتار آرامی دارند. اما وقتی خانواده یا خانه آن‌ها تهدید می‌شود، به‌سرعت واکنش نشان خواهند داد.

۸. سگ نژاد رودیژن ریج‌بک

این نژاد سگ که در اصل برای شکار شیرها پرورش داده شده، قدرت بالایی در شکار داشته و به داشتن طبیعتی مستقل تمایل دارد. رودیژن ریج‌بک‌ها به خانواده خود وفادار هستند و در انتخاب بهترین سگ‌ نگهبان، یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند.

سگ نگهبان رودیژن ریج‌بک

این سگ‌ها به انتخابی پارس کردن معروف هستند؛ بنابراین وقتی پارس می‌کنند، باید جدی گرفته شوند. همچنین ریج بک‌های رودیژن باید به‌درستی آموزش داده و کنترل شوند؛ زیرا به‌طور طبیعی مطیع نیستند. این نژاد عاشق در آغوش گرفتن است و اغلب دوست دارد به‌عنوان سگ خانگی کوچک عمل کند.
برای خدمات حیوانات خانگی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

۹. بهترین سگ نگهبان، سگ نژاد کوواز

نژاد کوواز در ابتدا برای نگهبانی از دام پرورش داده می‌شد اما در طول سال‌ها، به‌عنوان نگهبان خانه‌ها به کار گرفته شد. این نژاد بسیار رام است و غریزه قوی برای محافظت از اعضای خانواده خود دارد. کوواز تمایل دارد از غریبه‌ها دوری کند اما از محبت خانواده‌اش استقبال می‌کند.

سگ نژاد کوواز

کوواز علاوه‌بر این‌که میل به همراهی دائمی دارد، بسیار پرانرژی است و به ورزش همیشگی نیاز دارد.

۱۰. سگ نژاد استافورد شایر بول تریر

سگ استافورد شایر بول تریر که اغلب با پیت بول تریر آمریکایی اشتباه گرفته می‌شود، یکی از بهترین سگ‌های نگهبان است. این سگ‌ها در اصل برای گاوبازی پرورش داده شده‌اند؛ از این رو ماهیتی تهاجمی و محافظ دارند.

سگ استافورد شایر بول تریر

به همین دلیل این سگ‌ها باید از سنین پایین به‌درستی اجتماعی شوند و آموزش ببینند. اگرچه آن‌ها از دید غریبه‌ها ترسناک به نظر می‌رسند اما حیوانات خانگی خوبی خواهند شد. این سگ‌ها تنها زمانی تهاجمی می‌شوند که از یکی از اعضای خانواده محافظت می‌کنند.

۱۱. سگ نژاد اپنزلر سنن هاند

سگ‌های نژاد اپنزلر سنن هاند سریع و چابک هستند و برای کار در مزارع و نگهداری از گله پرورش یافته‌اند. این سگ‌ها باهوش بوده و سریع یاد می‌گیرند. همچنین بسیار فعال هستند؛ بنابراین برای خانه‌هایی که فضای زیادی برای دویدن و بازی دارند، مناسب‌ترند.

سگ نژاد اپنزلر سنن هاند

۱۲. سگ نژاد شپرد استرالیایی

سگ شپرد استرالیایی به لطف غرایز گله‌داری، در بین دامداران محبوبیت دارد. سگ‌های شپرد استرالیایی، سگ‌های نگهبان خوبی می‌شوند؛ چون باهوش، مطیع و محافظ خانواده هستند. شپرد استرالیایی‌ برای خانه‌هایی مناسب است که فضای زیادی برای دویدن دارند.

بهترین سگ نگهبان باغ

سگ نژاد شپرد استرالیایی دارای انرژی بالایی است و به فعالیت و ورزش روزانه زیادی نیاز دارد.

۱۳. سگ نژاد برگاماسکو

سگ‌های نژاد برگاماسکو موجوداتی اجتماعی هستند که با انسان و حیوانات دیگر با مهربانی رفتار می‌کنند. پوشش مشخص آن‌ها موهای بلند و چندلایه است که به چند بار حمام در سال نیاز دارند.

بهترین سگ نگهبان دیوار باغ

۱۴. بهترین سگ نگهبان، سگ نژاد باکسر

باکسر یکی از بهترین سگ‌های نگهبان است. شخصیت مشتاقان، هوشیار و نترس این سگ‌ها آن‌ها را نگهبانان خوبی تبدیل کرده است. به دلیل طبیعت صبور، محافظ و بازیگوش نژاد باکسر، برای خانواده‌هایی که بچه دارند، مناسب هستند.

سگ نژاد باکسر

۱۵. سگ نژاد بریارد

سگ‌های نژاد بریارد به لطف طبیعت وفادار و دوست‌داشتنی، برای بچه‌ها مناسب هستند. این سگ‌ها دوست دارند فعال باشند و برای صاحبانی که به دنبال همراهان چهار پا برای دویدن یا پیاده‌روی هستند، بهترین گزینه خواهند بود.

بهترین سگ نگهبان

آیا هنوز به‌دنبال بهترین سگ‌های نگهبان برای محافظت از خانه خود هستید؟

در ادامه لیست بلندتری از بهترین سگ‌ نگهبان در جهان را فهرست می‌کنیم:

چاو چاو
دوگ دو بوردو
بلژین مالینویز
بلژین شیپ داگ
بلژین مالینویز
ماستیف تبتی
سگ آناتولی شپرد
بلک راشن تریر
گریت پیرنیز
ناپولیتن ماستیف
ماستیف برزیلی
آکیتا اینو
دوگو آرژانتینو
کین کورسو
توسا اینو
بوویر دس فلندرس
بولداگ

جمع‌بندی

مانند هر حیوان خانگی، داشتن سگ نگهبان با مسئولیت‌هایی همراه است. تمام نژادهای ذکرشده در بالا به‌عنوان بهترین سگ نگهبان شناخته شده‌اند. با این حال صاحبان آن‌ها باید این واقعیت را در نظر بگیرند که این سگ‌ها قدرت زیادی دارند.

برای اطمینان از ایمنی اعضای خانواده، مهمانان و همسایگان، سگ‌های نگهبان باید به‌درستی آموزش داده شوند. علاوه‌بر این، سگ‌های نگهبان باید یاد بگیرند که دستورات صاحبان خود را به‌صورت صحیح انجام دهند. سگ‌های نگهبان جزء باوفاترین و مهربان‌ترین نژادهای سگ هستند و برای محافظت از خانه و خانواده، جان خود را به خطر می‌اندازند. این سگ‌ها مانند حیوانات خانگی به توجه و محبت نیاز دارند و اکثرا باهوش و قوی هستند.

عکس سگ نگهبان

اغلب مردم جهان و ایران به سگ‌های نگهبان به چشم سگ‌های جنگی و وحشی نگاه می‌کنند که این دیدگاه کاملا اشتباه است، زیرا سگ‌های نگهبان از جمله سگ ژرمن شپرد، جزو وفادار‌ترین و مهربان‌ترین نوع از حیوانات هستند و برای درست انجام دادن وظیفه و مسئولیتی که به آنها سپرده شده است، حاضرند جان خود را به خطر بیاندازند.

عکس بهترین سگ‌ های نگهبان

عکس های سگ های نگهبان بزرگ,عکس سگ های نگهبان واقعی وحشی,عکس سگ نگهبان,عکس سگ نگهبان پلیس,عکس سگ نگهبان باغ,عکس سگ نگهبان گله,عکس سگ نگهبان واقعی,عکس سگ نگهبان وحشی,عکس سگ نگهبان کارتونی,عکس سگ نگهبانی,عکس سگ نگهبان در صلح بانان,عکس سگ نگهبان بزرگ,عکس سگ های نگهبان پلیس,عکس سگهای نگهبان باغ,عکس سگ های نگهبان واقعی,عکس سگ های نگهبان واقعی وحشی,عکس سگ های نگهبان در واقعیت,کارتون عکس سگ های نگهبان واقعی,عکس از سگ های نگهبان واقعی,عکس واقعی سگ های نگهبان و رایدر,عکس سگ دوبرمن وحشی,عکس سگ های نگهبان وحشی,عکس سگ دوبرمن وحشی ترسناک,عکس سگ دوبرمن وحشی اصیل,عکس سگهای دوبرمن وحشی,عکس سگهای نگهبان کارتونی,عکس سگهای نگهبان کارتون,عکس سگ نگهبان کارتون,عکس سگ نگهبان اسکای,عکس سگهای نگهبان,عکس سگهای نگهبان جدید,عکس سگهای نگهبان برای روی کیک,عکس سگهای نگهبان چیس,عکسهای سگ نگهبان,عکس سگ نگهبان صلح بانان,عکس سگ نگهبان دوبرمن,عکس سگ های نگهبان بزرگ,عکس کیک سگهای نگهبان بزرگ,عکس بزرگترین سگ نگهبان,نژاد سگ نگهبان,نژاد سگ نگهبان وحشی,نژاد سگ نگهبان آلمانی,نژاد سگ نگهبان ایرانی,نژاد سگ نگهبان کودک,نژادهای سگ نگهبان,نژاد سگ گارد,نژاد سگ های نگهبان کارتون,بهترین نژاد سگ نگهبان در ایران,بهترین نژاد سگ نگهبان کدام است؟,نژاد سگ دوبرمن وحشی,وحشی ترین نژاد سگ نگهبان,نژاد سگ نگهبان بچه,بهترین نژادهای سگ نگهبان,نژادهای سگ های نگهبان,نژاد سگ گارد پلیس,بهترین نژاد سگ گارد,نژاد سگ های گارد,بهترین نژاد های سگ گارد,نژاد سگ نگهبان باغ,نژاد سگهای کارتون سگهای نگهبان,بهترین نژاد سگ شکاری در ایران,بهترین نژاد سگ نگهبان ایرانی,سگ نگهبان,سگ نگهبان کارتون,سگ نگهبان باغ,سگ نگهبان نژاد,سگ نگهبانی,سگ نگهبان جدید,سگ نگهبان واقعی,سگ نگهبان اسباب بازی,سگ نگهبان بازی,سگ نگهبان فیلم,سگ نگهبان کارتونی,سگ نگهبان کارتون جدید,سگ نگهبان کارتون دوبله فارسی,سگ نگهبان کارتون انگلیسی,سگ نگهبان کارتون سینمایی,سگ نگهبان کارتون اسباب بازی,سگهای نگهبان کارتون,سگهای نگهبان کارتونش,سگهای نگهبان کارتون فارسی,سگ نگهبان باغ فروشی,سگ نگهبان باغ قیمت,سگ نگهبان باغ ایرانی,سگ نگهبان باغ دیوار,سگ نگهبان باغ وحشی,سگ نگهبان باغ ویلا,سگ نگهبان باغ وحش,سگ نگهبان باغ روتوایلر,سگ نگهبان برای باغ,سگ نگهبان نژاد دار,سگ نگهبان نژاد ایرانی,سگ گارد نژاد,نژادهای سگ نگهبان,نژاد سگ نگهبان وحشی,بهترین سگ نگهبان کدام نژاد است,عکس سگ نژاد نگهبان,نژاد سگ نگهبان آلمانی,فیلم سگ های نگهبان نژاد,سگ نگهبانی سرابی,سگهای نگهبان,سگ های نگهبانی,سگ نگهبان جدید دوبله فارسی,سگ نگهبان جدید فارسی,سگ نگهبان جدید ش,سگ نگهبان جدید سینمایی,سگ نگهبان جدید دوبله شده فارسی,سگ نگهبان جدید اپارات,سگ نگهبان جدید کارتون,سگهای نگهبان جدید,سگهای نگهبان جدید۳,سگهای نگهبان واقعی,تلفن سگ های نگهبان واقعی,سگهای نگهبان واقعی دوبله فارسی,سگهای نگهبان واقعیش,سگ های نگهبان واقعی در ایران,عکس سگ نگهبان واقعی,سگ های نگهبان واقعی فیلم,کارتون سگ نگهبان واقعی,سگ های نگهبان واقعی جدید,سگ نگهبان اسباب بازی دوبله فارسی,سگ نگهبان اسباب بازی ها,سگهای نگهبان اسباب بازی,سگهای نگهبان اسباب بازی دوبله فارسی,سگهای نگهبان اسباب بازی جدید,سگهای نگهبان اسباب بازی ها,سگهای نگهبان اسباب بازی فیلم,سگهای نگهبان اسباب بازی کارتون,سگهای نگهبان اسباب بازی های لگویی,سگ نگهبان بازی می کند,سگ نگهبان بازیگوش,سگهای نگهبان بازیها,سگهای نگهبان بازی,سگهای نگهبان بازیش,سگهای نگهبان بازی جدید,دانلود بازی سگ های نگهبان,سگ نگهبان خمیر بازی,سگ نگهبان فیلم سینمایی,سگ نگهبان فیلم سگ های نگهبان,سگ نگهبان فیلمی,سگ نگهبان فیلمش,سگ نگهبان فیلم جدید,سگ نگهبان فیلم دانلود,سگهای نگهبان فیلم,سگهای نگهبان فیلمش,سگهای نگهبان فیلم بزرگ