به گزارش استاربورس ارزش دلار طبق شنیده ها قرار هست طی عملیاتی با نام عملیات Sandman ( مرد شنی ) توسط 142 کشور در یک روز به زیر کشیده شود. همزمان با پخش این خبر در خارج از کشور رئیس جمهور کنیا از شهروندان خود خواسته هر چه سریعتر دلار های خودشان را تبدیل کنند.این صحبت های رئیس جمهور کنیا به آنچیزی که با نام عملیات مخفیانه sandman گفته میشد اعتبار داده است.

گفته شده که اخیرا قرارداد خرید نفت از عربستان و امارات با واحد پول شیلینگ (کنیا) بسته شد و به نظر دوکشور عربستان و امارات نیزجزو 142کشور می باشند.(منبع رسانه چنل افشاگر)

کشورهای سراسر جهان زمانی برای این عملیات برنامه ریزی کردند که کنگره آمریکا تحت کنترل دموکراتها چندین تریلیون دلار پول بدون پشتوانه چاپ و پخش کردند.اخیرا وزارات دارایی یکی از کشورها گفته : ما حاضر نیستیم به عنوان یک پرداخت آنلاین که از 0 و 1 تشکیل شده حمایت کنیم و به عنوان پرداخت هزینه کالاها در نظر بگیریم. به نظر میرسد این کشورها ممکن است در عرض چند هفته عملیات sandman را اجرا کنند.

قیمت دلار ناگهانی ریزش می کند

قیمت دلار ناگهانی ریزش می کند

چگونگی کنار گذاشتن دلار توسط کشورها به گفته یکی از کارشناسان به این صورت هست که مواد خام اولیه صادراتی را دیگر حاضر نیستند در ازای دلار صادرات کنند.

عملیات sandman برای کنار گذاشتن دلار و کاهش ارزش دلار آمریکا

عملیات sandman برای کنار گذاشتن دلار و کاهش ارزش دلار آمریکا

دیگر حمایت چندانی از دلار آمریکا انجام نمی شود ، برای اینکه فدرال رزرو بدون برنامه دلار چاپ می‌کند و نمی‌خواهد اجازه دهد بانک های زیان ده زیر فشار سپرده گذاران قرار بگیرند. هژمونی دلار به آرامی از بین می رود، اما به احتمال زیاد به زودی به طور ناگهانی در یک حرکت هماهنگ بین المللی که شایعه شده است “عملیات Sandman” نامیده می شود. این خبر در برخی سایتهای خارجی امروز افشا شده است.