امروزه کسب درآمد اینترنتی و آنلاین بخصوص کسب درآمد روبیکا جزو دغدغه های اکثر افراد در ایران بوده و هرکسی گوشی موبایل یا کامپیوتر متصل به اینترنت دارد دنبال کسب درآمد اینترنتی هست. اینروزها افراد زیادی دنبال کسب درآمد هستند که با جستجوی کسب درآمد روبیکا و کسب درآمد از ایتا و سروش و همینطور کسب درآمد از یوتیوب دنبال فراهم کردن شغل آنلاین خود هستند. اما باید یک نفر پیدا بشود و میزان درآمد حاصله از هرکدام را برای شما روشن کند. با استاربورس برای آشنایی با روش های کسب درآمد اینترنتی همراه باشید.

درآمد زایی در اینترنت به شکل باورنکردنی بسیار بسیار بالا هست و با کوچکترین روشها ممکنه به درآمد میلیاردی و لحظه ای برسید. اما آیا برای همه ی افراد این امکان وجود دارد که با یک گوشی موبایل به درآمد چندصد میلیونی و میلیاردی برسند؟

کسب درآمد روبیکا، ایتا، سروش، یا یوتیوب

کسب درآمد روبیکا، ایتا، سروش، یا یوتیوب

کسب درآمد از طریق برنامه های مثل روبیکا و ایتا و سروش تقریبا مشابه هست و حجم فعالیت و نتیجه ی نهایی و میزان درآمد مشابه هست.در ادامه تصویری از یک کامنت یک فردی که اقدام به این کسب درآمد کرده را بخوانید!.

کسب درآمد روبیکا

کسب درآمد روبیکا

در اپلیکیشن روبیکا کسب درآمد شما بستگی به میزان دنبال کننده ( فالوور) و یا میزان بازدید پست های شما در کانال خودتان دارد.این درآمد به صورت ریالی محاسبه می شود و فقط زمانی لحاظ می شود که بازدید داشته باشید. با توجه به بررسی انجام شده میزان درآمد از بازدید برای اکثر افراد ناچیز و در حد چند هزار تومان و نهایتا چند صد هزار تومان در طول یکی دو ماه بوده. مشکل کجا هست ؟ چرا درآمدها پایین هست ؟ باید عرض کنم که این برنامه ها باید از فعالیت شما فیدبکی دریافت کنند ( منظور روبیکا ، سروش ، ایتا و .. ) ، اینکه شما 100 فالوور داشته باشید برای سازنده چقدر آورده دارد که حاضر است بابت آن پرداختی هم داشته باشد؟

تفاوت درآمدزایی در روبیکا با یوتیوب

درآمد های حاصله از روبیکا و یوتیوب کاملا متفاوت هست، یوتیوب بر اساس کیفیت ویدیو های تولیدی به صاحب چنل پرداختی دارد. یوتیوب از تک تک ویدیو های منتشر شده در پلتفرم خودش ،درآمد دارد.یعنی شما یک ویدیو از یک طبیعیتی ضبط و بارگزاری کنید، یوتیوب به درآمد میرسد هرچند ممکن است از این درآمد برای شما پرداختی نداشته باشد که علت آن در ادامه عرض می کنم.

در یوتیوب شما ابتدا چنل اختصاصی راه اندازی می کنید، اخیرا برخی از بازیگران مثل سحرقریشی و خواننده های موسیقی رپ بشدت در یوتیوب فعالیت می کنند. درآمد آنها قابل توجه و به پول ایران به چند میلیارد میرسد. اما این درآمد تنها برای همان افراد فارهم هست به دلیل شاخ و مطرح بودن.برای سایر افراد راه های درآمدزایی به این آسانی نیست. پس یوتیوب هم سختی خودش را دارد کمااینکه برای دریافت پول های کسب شما هم شما نهایتا باید مهاجرت کنید به کشوری ثالث یا فردی پیدا کنید که مقیم خارج از ایران باشد و چنل بنام آن شخص باشد.بهتره یوتیوب را هم فراموش کنید و زمان و انرژی خودتان را داخل ایران صرف کنید.

برای کسب درآمد اینترنتی چه کار کنیم؟

برای اینکه شما 100% به درآمد میلیونی روزانه و درآمد چند میلیاردی برسید،باید یکی از راه و روش های زیر را عملیاتی کنید و هیچ راه دیگری برای عموم مردم وجود ندارد.

داشتن پیج یا چنل اختصاصی ؟

اگر می خواهید با گوشی موبایل به درآمد میلیاردی برسید، یکی از راه ها داشتن پیج و کانال با حداقل 200.000 ممبر فعال و واقعی هست که عاشق کارهای شما باشد. یعنی با پیج موزیک و کلیپ های طنز و کپی کردن این موارد در یک پیج دیگر به نتیجه نمیرسید و درآمد شما به این صورت خواهد بود:

  • پیج سرگرمی که کپی می کنید
    • حداکثر 1 میلیون تومان ماهانه با 200K فالوور
  • پیج اختصاصی که اول شخص خودتون هستید
    • حداقل 10 میلیون تومان ماهانه با 200k فالوور

در حقیقت به قدری این کار شدنی نیست که میتونم بگم فراموش کنید و شما با زدن پیج کاری و کپی کردن محتوا از جای دیگه چند ماه و یا سال وقت خودتان را هدر خواهید داید.

داشتن اپلیکیشن اختصاصی برای کسب درآمد

اگر قدرت سرمایه گذاری بالای 50میلیون تومان دارید می توانید روی یک ایده اپلیکیشن متمرکز باشید و سفارش بدید برایتان طراحی کنند. مثلا اپلیکیشن مخصوص درج آگهی صنف آرایشگری و لوازم آرایشگری . اگر میزان نصب اپ به بالای 50هزار برسد شما درآمدی بالای 5 میلیون تومان ماهانه خواهید داشت و اگر سرمایه بیشتری برای تبلیغات این مدل اپ ها در نظر بگیرید درآمد های میلیاردی در انتظارتان هست. به طور مثلا اپلیکیشن با 100میلیون طراحی و با 200 میلیون تومان بودجه تبلیغاتی استارت بخورد به درآمد های چند صد میلیونی در آینده میرسید. پس این کار هم متکی به این هست که شما ایده ی خوبی برای اپلیکیشن داشته باشید و به نظر این را هم فراموش کنید بهتره.مگر اینکه سررشته و علاقمند باشید و پیگیر ایده های خودتون باشید و در این صورت هم حتما با یک کاربلد که به فضای آنلاین تسلط کامل دارد مشاوره بگیرید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

کسب درآمد

کسب درآمد

داشتن وب سایت اختصاصی برای کسب درآمد

برعکس اپلیکیشن داشتن وبسایت هزینه خیلی خیلی پایینی دارد و می توانید با حداکثر 1 میلیون تومان وبسایت کاملا حرفه ای و ظاهرا بسیار شیک داشته باشید. در حقیقت شما برای داشتن اپلیکیشن و یا سایت ، نیاز به دامنه و هاست دارید . اما در اپلیکیشن حداقل 50ملیون تومان هم برای طراحی باید اختصاص بدید که این مورد در وبسایت کمتر از 500هزار تومان میتوان جمع کرد. در صورتی که برای داشتن وبسایت دنبال راه کار هستید پست آموزش کسب درآمد اینترنتی فوق العاده ویژه + محصول نوروز 1402 را بخوانید.