به نقل از چنل سپاه سایبری، در بررسی اخبار،  اکسیوس نوشته اسرائیل قصد حمله نظامی به ایران را قبلا به اروپا و آمریکا رسانده است ( اگر اورانیوم بالای 60% باشد).اسرائیل برای حمله ی نظامی به ایران نیاز به سوخت گیری هوایی دارد و وابسطه ی آمریکا بوده و وزیر دفاع آمریکا مدعی شده که واشنگتن تجهیزات مورد نیاز اسرائیل را فورا فراهم کند. ( خبر ساعت 22:14 امروز 2 فروردین )

جنگ ایران و اسرائیل - حمله نظامی

قصد اسرائیل برای حمله نظامی به ایران

اسرائیل قصد خود را برای حمله به ایران در صورت غنی سازی اورانیوم این کشور به بالای ۶۰ درصد به اطلاع آمریکا و کشورهای غربی رسانده است. دولت بایدن اعلام کرده عدم رویارویی را برای هماهنگی علیه ایران و پیشبرد توافق‌های عادی سازی ترجیح می‌دهد.

اسرائیل از آمریکا خواستار دریافت تجهیزات سوخت‌گیری در هوا شده است. اسرائیل برای حمله احتمالی به ایران به ۴ تانکر هوایی سوخت‌گیری نیاز دارد. وزیر دفاع آمریکا اعلام کرده که واشنگتن تلاش می‌کند این تجهیزات را زودتر به اسرائیل تحویل دهد.

سرنگونی پهپاد اسرائیلی در خاک سوریه امروز

به نقل از رسانه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد که یک فروند پهپاد متعلق به این رژیم، سرنگون شده است.بر اساس اعلام این رسانه صهیونیستی، پهپاد مذکور در خاک سوریه سرنگون شده است.در بیانیه صهیونیست‌ها ادعا شده است: هیچ نگرانی درباره درز اطلاعات از پهپاد سرنگون شده وجود ندارد! تا کنون در خصوص نوع این پهپاد، مأموریت و نحوه سرنگونی آن جزئیات بیشتری رسانه‌ای نشده است.