در این پست از سایت استار بورس قویترین قرص چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز – بی رحم ترین چربی سوز شکم و پهلو را قرار دادیم . اگر به دنبال قرص چربی سوز شکم پهلو و قرص چربی سوز شکم و پهلو و قرص چربي سوز شكم و پهلو و بهترین قرص چربی سوز شکم پهلو و داروی چربی سوز شکم و پهلو و کپسول چربی سوز شکم و پهلو و قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو خانگی و قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو نی نی سایت و بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو نی نی سایت و قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو خارجی و قرص چربی سوز شکم و پهلو گیاهی و قرص چربی سوز شکم و پهلو قوی و قویترین قرص چربی سوز شکم و پهلو و قرص چربی سوز برای شکم و پهلو و قرص چربی سوز مخصوص شکم و پهلو و بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو بدنسازی و بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو بدون عوارض و داروهای گیاهی چربی سوز شکم و پهلو و قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو خانگی نی نی سایت هستید پیشنهاد میکنم این مطلب از سایت استار بورس را حتما مطالعه کنید …

لیست قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز

معجون آب گریپ فروت
معجون زنجبیل و لیمو
معجون لیمو
معجون چای سبز
معجون اسموتی موز
معجون تمشک
معجون سرکه سیب
معجون بیتر ملون
زیره
شیر و زردچوبه
پسته
بادام
خرما
بادام هندی

معجون چربی سوز در نقش قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز

معجون آب گریپ فروت

معجون زنجبیل و لیمو

معجون لیمو

معجون چای سبز

معجون اسموتی موز

معجون تمشک

معجون سرکه سیب

معجون بیتر ملون

قوی ترین چربی سوز شکم و پهلو ۷ کیلو در ۷ روز در بین مواد گیاهی

آووکادو

لوبیا سیاه

اسفناج

کلم بروکلی

بادام

چای سبز

سبک زندگی سالم به عنوان قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز

افرادی که با مشکل اضافه وزن و چاقی دست و پنجه نرم می کنند و در پهلو و شکم خود مقادیر چربی زیادی دارند، در معرض بیماری های مختلفی مانند فشارخون و چربی بالا هستند.

روش های مختلفی برای کاهش چربی شکم و پهلو وجود دارد. اصلی ترین روش چربی سوزی شکم و پهلو تغییر سبک زندگی و روی آوردن به عادات مفید است. در این بخش این عادات و روش های چربی سوز قوی شکم و پهلو که در خانه قابل انجام هستند را به شما معرفی می کنیم.

مواد غذایی که مقادیر زیاد فیبر دارند مصرف کنید

فیبر موجود در مواد غذایی در معده با آب ترکیب می شود و باعث ایجاد توده ای ژله مانند می شود و از این طریق سرعت حرکت غذا در دستگاه گوارشی را کند می کند.

کند شدن حرکت مواد غذایی باعث ایجاد حس سیری در فرد می شود و باعث می شود فرد از خوردن مواد غذایی بیشتر دست بکشد.

از این طریق میزان غذایی که وارد معده می شود کاهش می یابد و در نتیجه کالری جذب شده توسط بدن نیز کم تر می شود.

مواد غذایی که حاوی مقادیر زیاد فیبر هستند:

دانه کتان
رشته فرنگی
حبوبات
آووکادو
تمشک

با غنی کردن رژیم غذایی خود با فیبر می توانید از مزایای آن بهره مند شوید و به وزن ایده آل خود برسید.

غذاهایی که چربی ترانس را دارند از رژیم غذایی خود حذف کنید

چربی های ترانس مانند روغن سویا از طریق اضافه کردن هیدروژن به چربی های اشباع نشده به دست می آیند. در تولید بعضی از مواد غذایی از چربی های تراس استفاده می شود. البته در حال حاضر استفاده از چربی های تراس در بسیاری از مواد غذایی، منع شده است.

چربی های تراس در بروز بیماری های مربوط به سیستم گردش خون و قلب، انسولین، اضافه وزن و چاقی نقش زیادی دارند. یکی از راه هایی که به وسیله آن می توانید مواد حاوی چربی تراس را تشخیص دهید خواندن برچسب موجود بر مواد غذایی است.

مصرف الکل را محدود کنید

مصرف محدود الکل فوایدی برای بدن دارد ولی مصرف بی رویه آن زمینه بروز بسیاری از بیماری ها را فراهم می سازد. بر اساس مطالعات انجام شده یکی از علت های مهم تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو، مصرف بی رویه الکل است.

تجمع چربی و چاقی خود زمینه ساز بروز بیماری های مختلف از جمله فشار خون و قند خون بالا است. محدود کردن الکل باید به صورت تدریجی صورت بگیرد.

اگر قصد دارید دور شکم خود و میزان چربی شکم و پهلو را کاهش دهید باید به مرور زمان مصرف الکل را محدود کنید.

مقادیر زیاد پروتئین در رژیم غذایی خود بگنجانید

یکی از موارد بسیار لازم برای کنترل وزن بدن پروتئین است. در صورتی که در رژیم غذایی خود به مقدار کافی پروئین مصرف کنید، کمتر احساس گرسنگی می کنید و از این طریق میزان مصرفی مواد غذایی و کالری جذب شده کاهش می یابد.

به همین دلیل دکتر سلیمی به افرادی که به چاقی و اضافه وزن مبتلا هستند توصیه می کنند در رژیم غذایی خود پروتئین بیشتری بگنجانند.

پروتئین به همراه آب در حفظ و نگه داری عضلات نقش زیادی دارند. با مصرف پروئین کافی می توانید عضلاتی خوش فرمی داشته باشید. به طور قابل توجهی میزان چربی در افرادی که پروتئین بیشتری مصرف می کنند نسبت به سایر افراد، بسیار کمتر است.

مواد حاوی مقادیر زیاد پروتئین عبارتند از:

گوشت
تخم مرغ
پروتئین وی
لوبیا
ماهی
لبنیات

میزان استرس خود را کم کنید

اگر قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز را هم استفاده کنید ولی قادر به کاهش استرس و تنش خود نباشید، بی فایده است.

استرس موجب ترشح هورمون ستیز و گزیز از غده فوق کلیه می شود و از این طریق باعث افزایش چربی شکم و پهلو می شود.

مطالعات ثابت کرده اند که استرس باعث افزایش پرخوری عصبی و در نتیجه افزایش وزن و چاقی می شود. افزایش استرس به صورت یک چرخه عمل می کند.

بدین صورت که افزایش استرس باعث بیشتر شدن چربی شکم می شود و از طرفی بیشتر شدن چربی شکم موجوب ترشح بیشتر هورمون های استرس زا خواهد شد.

باید سعی کنید با فعالیت های که برای شما لذت بخش هستند از میزان استرس خود بکاهید. تمرینات آرامش بخش و ورزش هایی نظیر یوگا در کاهش استرس نقش زیادی دارند. همچنین تغییر سبک زندگی و گوش دادن به موسیقی های آرامش بخش در کاهش استرس شما موثر هستند.

مصرف قند و غذاهای دارای قند زیاد را كاهش دهید

شکر مقدار زیادی فروکتوز دارد. زیاد بودن فروکتوز در بدن زمینه ساز بسیاری از بیماری های دیگر است. از جمله این بیماری های می توان به مشکلات قلبی عروقی، قند خون، اضافه وزن و چاقی مفرط اشاره کرد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که مصرف بسیاری از قند ها در بروز چاقی شکم و پهلو موثر هستند. حتی مصرف بیش از حد عسل طبیعی هم می تواند سبب تجمع چربی در بدن شود.

امروز مصرف زیاد مواد غذایی و محصولات قندی به طرز چشمگیری افزایش یافته است. به همین دلیل مصرف قند به یکی از عوامل اصلی بروز چاقی تبدیل شده است.

ورزش های هوازی انجام دهید

ورزش های هوازی مانند دویدن و کوهنوردی تاثیر زیادی در مصرف کالری و سوزاندن چربی های اضافه بدن دارند. به همین دلیل گنجاندن این ورزش ها در برنامه روزانه امری حیاتی است.

با نام بردن از ورزش های هوازی به احتمال زیاد اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند انجام فعالیت های سخت و طاقت فرسا است.

باید به این نکته اشاره کنیم انجام فعایت های شدید در دراز مدت عوارض ناگواری دارد به همین دلیل توصیه می کنیم از ترکیب ورزش های متوسط و ورزش های سنگین استفاده کنید. تعداد دفعات تکرار ورزش و تایم هر دفعه مهم تر از شدت آن است.

میزان کربوهیدرات رژیم غذایی خود را کاهش دهید

با کم کردن کربوهیدارتی که در وعده های غذایی مصرف می کنید، می توانید به وزن ایده آل خود برسید. به افرادی که مشکل اضافه وزن و چاقی دارند توصیه می شود مصرف کربوهیدرات روزانه خود را به زیر ۵۰ گرم برسانند.

انجام این کار تاثیر چربی سوزی را حتی پس از چند هفته نمایان می کند. برای انجام این کار نیازی نیست یک رژیم غذایی سفت و سخت با کربوهیدرات بسیار پایین را رعایت کنید.

به راحتی می توانید به جای استفاده از کربوهیدارت های تصفیه شده از کربوهیدرات های نشاسته ای فرآوری نشده استفاده کنید. انجام این کار در افزایش سوخت و ساز بدن شما بسیار تاثیر گذار است.

مطالعات نشان داده اند که مصرف کربوهیدارت های تصفیه نشده با چاقی شکم و پهلو رابطه تنگاتنگی دارند. همچنین مصرف بی رویه کربوهیدرات های تصفیه نشده اثر قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز را نیز کمرنگ تر می کند.

به جای کربوهیدارت های تصفیه شده می توانید از مواد غذایی مغذی مانند غلات کامل، حبوبات و سبزی های تازه استفاده کنید.

می توانید به صورت محدود از روغن نارگیل به جای روغن های پخت و پز استفاده کنید

روغن نارگیل برخلاف روغن های معمولی عوارض منفی برای بدن ندارد. مطالعات اثبات کرده اند چربی نارگیل باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود و از این طریق باعث کاهش چربی های شکم و پهلو می شود.

با این وجود مطالعات بیشتری در این زمینه لازم است تا این ادعا را ثابت کند. از طرف دیگر چربی نارگیل حاوی مقادیر زیاد کالری است.

به همین دلیل از جایگزین کردن کامل روغن پخت و پز با روغن نارگیل خودداری کنید و بخشی از روغن نارگیل را جایگزین روغن پخت و پز کنید.

معجون آب گریپ فروت

مواد لازم برای تهیه معجون:

یک استکان آب گریپ فروت
دو قاشق غذاخوری سرکه سیب
یک قاشق غذاخوری عسل

روش درست کردن معجون:

مواد بالا را با هم ترکیب و روزانه سه مرتبه به مدت یک هفته استفاده کنید. بهترین زمان برای خوردن این معجون نیم ساعت قبل از وعده های غذایی یا قبل از خواب است.

معجون زنجبیل و لیمو

مواد لازم برای تهیه معجون:

زنجیل ریز ریز شده
یک آبلیمو تازه
یک قاشق غذا خوری شربت افرا
یک قاشق غذاخوری ریزه
چهار استکان آب

روش درست کردن معجون:

در ابتدا باید درون آب زنجبیل و ریزه بریزید و سپس آن را بجوشانید. پس از این کار شعله گاز را خاموش کنید و آبلیمو و شربت به آن ها اضافه کنید. هم اکنون معجون شما آماده است و می توانید آن را بنوشید.

بهترین زمان برای مصرف معجون زنجبیل و لیمو پس از صرف صبحانه و ناهار است. برای این که اثرات آن نمایان شود باید یک هفته منتظر بمانید.

به دلیل اینکه شربت افرا به سختی گیر می آید ممکن است در درست کردن این معجون با مشکل رو به رو شوید ولی در ادامه معجون هایی را به شما معرفی می کنیم که راحت تر بتوانید آن ها تهیه کنید.

معجون لیمو

با رعایت کردن رژیم غذایی که سرشار از مصرف لیمو باشد به راحتی می توانید در طول یک هفته پنج کیلو از وزن خود را از دست دهید.

رعایت این رژیم همراه با انجام فعالیت منظم روزانه تاثیر آن را چند برابر می کند. لیمو حاوی مقادیر زیاد سیتریک و آنتی اکسیدان است که تاثیر زیادی در سلامتی فرد دارند.

از جمله خواص درمانی لیمو می توان به رفع بیماری های پوست و مو، رفع شوره درمان سلولیت و چربی سوزی اشاره کرد.

پس از اینکه یک هفته به صورت منظم از این معجون استفاده کنید، چربی های پهلو و شکم شما از بین خواهند رفت و سیستم گوارشی شما ضدعفونی خواهد شد.

برای رعایت این رژیم کافی است روز اول یک لیمو و یک لیوان آب مصرف کنید، سپس روزانه یک لیمو و یک لیوان آب به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

مواد لازم برای تهیه معجون:

لیمو تازه
آب

روش درست کردن معجون:

آب یک لیمو تازه را بگیرید و در درون یک لیوان آب بریزید و مخلوط کنید. قبل از صرف صبحانه آن را بنوشید. سپس به صورت روزانه یک لیمو و یک لیوان آب به آن اضافه کنید.

به مدت یک هفته باید این کار را انجام دهید. انجام این کار در کنار ورزش روزانه اثرات چربی سوزی فراوانی دارد. پیاده روی آهسته یکی از بهترین ورزش هایی است که می توانید همراه با این رژیم غذایی انجام دهید.

معجون چای سبز

خیلی از متخصصین تغذیه بر این باورند که چای سبز قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روزاست. چای سبز یکی از موادی است که خاصیت چربی سوزی فوق العاده ای دارد.

برای بهتر شدن طعم چای سبز به جای قند از نعناع استفاده می شود. در این معجون همچنین لیمو افزوده می شود. یکی از خواص لیمو تسکین درد است.

مواد لازم برای تهیه معجون:

یک عدد لیمو ترش
یک عدد چای سبز کیسه ای
کمتر از نصف استکان برگ نعناع
مقداری آب
یک تکه یخ

روش درست کردن معجون:

یک لیوان را تا نصفه پر از آب گرم کنید و با قرار دادن چای سبز در آن، آن را هم بزنید. پس از ترکیب شدن آب و چای به مدت نیم ساعت درون یخچال بگذارید. معجون شما آمادست و می توانید آن را مصرف کنید.