در این پست از سایت استار بورس قیمت خودرو بی ام و سری ۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۸ در یک روز 500 میلیون تومان افزایش یافت! را قرار دادیم .

قیمت خودرو بی ام و سری ۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۸ در یک روز 500 میلیون تومان افزایش یافت!

قیمت این خودرو یک‌شبه ۵۰۰ میلیون تومان بالا رفت/ جهش قیمت‌ها در بازار خودرو

بررسی قیمت‌ها در بازار خودروهای خارجی و در میان مدل‌های ب‌ام‌و، نشان می‌دهد که این خودروها افزایش ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی را در روز معاملاتی گذشته تجربه کرده‌اند.
ب ام و سری ۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۸ نیز در بازار به ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است. قیمت این خودرو در طول ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۰۰ میلیون تومانی روبه‌رو شده است. قیمت این خودرو از ابتدای خردادماه امسال هم ۴ میلیارد تومان ریخته است.

,قیمت بی ام و سری ۷,قیمت بی ام و سری ۷ صفر,قیمت بی ام و سری ۷ ۲۰۲۱,قیمت بی ام و سری ۷ ۲۰۲۳,قیمت بی ام و سری ۷ ۲۰۱۸,قیمت بی ام و سری ۷ در آلمان,قیمت بی ام و سری ۷ در دبی,قیمت بی ام و سری ۷ به دلار,قیمت بی ام و سری ۷ ۲۰۱۷,قیمت بی ام و سری ۷ ۲۰۲۰,قیمت بی ام وی سری ۷ صفر,فروش بی ام و سری ۷ صفر,قیمت ماشین بی ام و سری ۷ صفر,قیمت بی ام و سری 7 2021,قیمت بی ام و سری 7 2023,مشخصات بی ام و سری 7 2023,قیمت بی ام و سری 7 2018,مشخصات بی ام و سری ۷ ۲۰۱۸,قیمت بی ام و سری ۷ به تومان,مشخصات بی ام و سری ۷ ۲۰۱۷,قیمت بی ام و سری 7 2017,قیمت بی ام و سری 7 مدل 2017,مشخصات بی ام و سری 7 2017,قیمت بی ام و سری 7 2020,مشخصات بی ام و سری 7 2020