در این پست از سایت قیمت خودرو ساینا S اتوماتیک ثبت نامی کارخانه و بازار در مرحله دوم سامانه یکپارچه را قرار دادیم . خودرو ساینا s اتوماتیک یکی از خودورهای تولیدی شرکت سایپا می باشد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه شده است . قیمت خودرو ساینا S اتوماتیک در بازار مشخص نیست و کارخانه ای ۳۳۰ میلیون و ۹۳۲ هزار تومان قیمت قطعی اعلام شده است . برای ثبت نام خرید خودرو ساینا S اتوماتیک سایپا می توانید به سایت سامانه یکپارچه خودرو مراجعه کنید …

قیمت خودرو ساینا S اتوماتیک ثبت نامی کارخانه و بازار در مرحله دوم سامانه یکپارچه

در حالی دومین طرح فروش در سامانه یکپارچه خودرو شروع شده که برای برخی از خودروهای عرضه شده در این مرحله هنوز قیمتی از سوی خودروساز تعیین و اعلام نشده است و به نوعی مردم باید خودرویی را بخرند که هیچ اطلاعی از قیمت آن ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین، مطابق اعلام وزارت صمت دومین طرح سامانه یکپارچه خودرو برمبنای فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ آغاز شده و متقاضیان تا پایان روز ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرصت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه یکپارچه خودرو، اقدام نمایند. شایان ذکر است محصولات ارائه‌شده توسط شرکتهای خودروساز از ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه قابل مشاهده هستند.

اما این طرح فروش دارای ابهاماتی است که همین امر متقاضیان را دچار سردرگمی کرده است.

۱- در لیست خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه خودرو، نام چند خودرو شامل کوییک مدل GX، ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک و اطلس درج شده که هنوز قیمت قطعی این خودروها توسط خودروساز اعلام نشده و به نوعی مردم باید خودرویی را بخرند که هیچ اطلاعی از قیمت آن ندارد.

فروش این دو خودرو در حالی در سامانه یکپارچه خودرو عنوان شده که براساس قانون حمایت از حقوق مصرف کننده ومصوبه شورای رقابت باید قیمت محصول قبل از اجرای طرح های فروش از سوی خودروساز اعلام شود و قانوناً نباید خودرویی را فروخت که قیمت نهایی آن هنوز اعلام نشده باشد.

۲-قیمت خودروهای مونتاژی چند روزی است که مورد مناقشه شرکت ها و شورای رقابت قرار گرفته است از یک طرف شورای رقابت اجرای قیمت ها را لازم الاجرا می داند و از طرف دیگر شرکت ها تمایلی به تغییر قیمت ها ندارند و همچنان ملاک فروش محصولات را قیمت‌های خود می‌دانند.

در حال حاضر که طرح دومین مرحله فروش خودروهای مونتاژی آغاز شده تکلیف خریداران مشخص نیست که این خودروها را می توانند با قیمت ارزان تر خریداری کنند یا مجبورند خودروها را با قیمت بالای شرکت‌ها خرید کنند.

قیمت خودروهای عرضه شده در دومین طرح یکپارچه عرضه خودرو در کارخانه و بازار به شرح زیر است:

(در این جدول قیمت خودروهای مونتاژی بر اساس اعلام شورای رقابت منتشر شده است)

نام خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار
کوییک مدل GX قیمت قطعی اعلام نشده
کوییک پلاس اتوماتیک ۳۲۷ میلیون و ۸۷ هزار تومان ۴۵۵ میلیون تومان
ساینا S اتوماتیک ۳۳۰ میلیون و ۹۳۲ هزارتومان
کوییک R مدل GX ۲۵۱ میلیون و ۲۶۲ هزار تومان ۳۶۷ میلیون تومان
شاهین ۴۲۵ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان ۶۰۸ میلیون تومان
شاهین اتوماتیک قیمت قطعی اعلام نشده
ساینا مدل GX قیمت قطعی اعلام نشده
ساینا S ۲۴۱ میلیون و ۸۱ هزار تومان ۳۷۰ میلیون تومان
اطلس قیمت قطعی اعلام نشده
آریزو۶ پرو ۱میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان ۱میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان
فونیکس تیگو ۸ پرومکس ۲میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان ۳میلیارد و ۳۲۰میلیون تومان
X۵۵ پرو ۹۸۳ میلیون تومان ۱میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان
X۲۲ پرو اتوماتیک ۶۴۶ میلیون و ۵۱۲ هزار تومان ۱میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان
X۲۲ پرو دنده‌ای ۶۱۵ میلیون تومان ۹۰۰ میلیون تومان
آریزو۵ توربو ۱میلیارد و ۵۵ میلیون تومان ۱میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان
فردا SX۵ ۶۴۵ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان ۱میلیارد و۵۱۶ میلیون تومان
فردا T۵ ۸۹۶ میلیون تومان ۱میلیارد و ۷۵۷ میلیون تومان
سوبا M۴ ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان
جک S۳ ۶۳۲میلیون و ۳۲۸ هزار تومان ۱میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان
جک J۴ ۵۵۲میلیون و ۵۹۳ هزار تومان ۹۰۰ میلیون تومان
جک J۷ ۱میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان ۱میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان

نقد و بررسی و کارشناسی خودرو ساینا S اتوماتیک سایپا :

ساینا S (اس)، پنجمین خودرویی است که بعد از مدل‌های SX، EX، اتوماتیک و پلاس با این نام به بازار عرضه می‌شود. اولین مدل ماشین ساینا در سال ۹۵ معرفی شد و چهار سال بعد اولین فیس لیفت آن با اسم ساینا S رونمایی شد.

هر چند ظاهر خودرو جدید تفاوت‌هایی با مدل معمولی دارد اما مشخصات فنی آن تغییر چندانی نداشته و فقط با اضافه کردن دریچه گاز برقی، توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دریافت کند.

مزایا و معایب

+ کابین جادار

+ پیشرانه یورو ۵

+ آپشن‌ها و امکانات بیشتر

– کیفیت ساخت

مشخصات فنی

ساینا S دارای مشخصات فنی یکسانی با مدل‌های قبلی و همین طور کوییک S است. البته با اضافه کردن دریچه گاز برقی، این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کند و همین طور با اصلاح سیستم برق، امکان نصب آپشن‌های مختلفی فراهم شده اما گروه خودروسازی سایپا به دلیل افزایش قیمت از خیر امکانات جدید برای ساینا گذشته است.

مشخصات کلی

نوع موتور خطی بنزینی
حجم موتور ۱.۵ لیتر
سیلندر / سوپاپ ۴ / ۸
تنفس موتور طبیعی
حداکثر قدرت ۸۷ اسب بخار
حداکثر گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر
جعبه دنده ۵ سرعته دستی
محور محرک دیفرانسیل جلو
شتاب ۱۲.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ۷ لیتر در صد کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
سیستم فرمان هیدرولیکی
نوع بدنه سدان جمع و جور
نوع رینگ فولادی
نوع شاسی یکپارچه
ترمز جلو دیسکی خنک‌شونده
ترمز عقب کاسه‌ای

ابعاد و ظرفیت‌ها

طول ۴۲۱۵ میلیمتر
عرض ۱۶۶۳ میلیمتر
ارتفاع ۱۴۸۴ میلیمتر
فاصله بین محور جلو و عقب ۲۴۱۰ میلیمتر
وزن خالص ۱۰۵۰ کیلوگرم
تعداد سرنشین ۵ نفر
ظرفیت صندوق عقب ۳۷۰ لیتر
حجم مخزن سوخت ۴۱ لیتر
قطر رینگ ۱۴ اینچ
چرخ جلو و عقب R14 185/60

طراحی ظاهری

ساینا S از نظر ظاهری خودرو کاملا جدیدی نیست و در اصل فیس لیفت ساینا EX و SX محسوب می‌شود که باعث شده این سدان کوچک ظاهر بهتری نسبت به مدل اولیه پیدا کند.

جلوپنجره با طرح لانه زنبوری و نوار کرومی که دور آن را گرفته، به همراه سپر دو رنگ و گرافیک جدید چراغ‌ها، به‌روزرسانی‌های جلو ساینا S هستند و چراغ‌های روز در کنار مه‌شکن‌ها قرار گرفته است.

نمای جانبی فیس لیفت ساینا هیچ فرقی با تیپ‌ها و مدل‌های قبلی نداشته و همان ظاهر را حفظ کرده است.

بیشترین تغییرات در بخش عقب ساینا S دیده می‌شود. صندوق عقب، چراغ‌ها و سپر از نو طراحی شده تا بتوانند عرض خودرو را پوشش دهند. با این حال، طراحی جدید کمی ناملموس است و دیفیوزر عقب نیز چندان با قیمت اقتصادی این سدان کوچک همخوانی ندارد.

المان‌های ظاهری ساینا S و کوییک S تقریبا، به خصوص در قسمت جلو مشابه هم هستند.

طراحی داخلی

نارنجی‌پوشان سایپا تغییراتی زیادی در طراحی داخلی و کابین ساینا S ایجاد نکرده‌اند. همان داشبردی که در مدل‌های SX و EX به کار رفته، در فیس لیفت جدید هم دیده می‌شود. البته صفحه کیلومترشمار و غربیلک فرمان از ساینا اتوماتیک و آپشنال گرفته شده است.

کیلومتر شمار جدید ترکیبی از صفحه‌های گرد آنالوگ برای نمایش سرعت و دور موتور و نمایشگر دیجیتال مستطیلی شکل برای نشان دادن اطلاعات خودرو است.

آپشن‌ها و امکانات

همان آپشن‌هایی که در مدل‌های قبلی دیده می‌شود، در ساینا S هم وجود دارد. سنسور عقب، دی لایت، چراغ بدرقه، فرمان دی کات، شارژر USB و آینه بغل برقی از امکانات جدید این خودرو است.

کروز کنترل ندارد
کروز کنترل هوشمند ندارد
کنترل ایستایی در سربالایی ندارد
کنترل سرعت در سرازیری ندارد
کنترل کشش ندارد
کنترل پایداری ندارد
کنترل دینامیکی ندارد
اتو پارک ندارد
سنسور جلو ندارد
سنسور عقب دارد
سنسور فشار باد تایر ندارد
رادار نقطه کور ندارد
رادار تغییر لاین ندارد
رادار تصادف جلو ندارد
رادار تصادف عقب ندارد
هشدار توجه راننده ندارد
ترمز ضدقفل دارد
توزیع نیروی ترمز دارد
ترمز کمکی ندارد
ترمز اضطراری ندارد
ترمز پارک برقی ندارد
اتولایت ندارد
چراغ روز دارد
نور بالا خودکار ندارد
چراغ بدرقه دارد
روشنایی کابین ندارد
دکمه‌های کنترلی فرمان ندارد
گرم‌کن فرمان ندارد
نمایشگر ندارد
بلوتوث دارد
وای فای ندارد
شارژ USB موبایل دارد
ناوبری ندارد
نمایشگر هدآپ ندارد
دوربین عقب ندارد
دوربین جانبی ندارد
دوربین ۳۶۰ درجه ندارد
کیسه هوا دارد
ورود بدون کلید ندارد
استارت بدون کلید ندارد
تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک دارد
صندلی برقی راننده ندارد
صندلی برقی سرنشین جلو ندارد
گرم‌کن صندلی جلو ندارد
سردکن صندلی جلو ندارد
ماساژور صندلی ندارد
مموری صندلی ندارد
صندلی برقی عقب ندارد
در برقی صندوق ندارد
خروجی ۱۲ ولت ندارد
ایزوفیکس دارد
کامپیوتر سفری دارد
آینه بغل برقی دارد
گرم‌کن آینه بغل ندارد
پانوراما ندارد
سانروف ندارد

ساینا S؛ چهره جدید سدان کوچک سایپا

ساینا S چهار سال بعد از مدل‌های اولیه معرفی و رونمایی شد و در طرح‌های پیش فروش گروه خودروسازی سایپا عرضه می‌شود. به جز تغییرات کوچکی در طراحی ظاهری و داخلی و آپشن‌ها، چیز جدیدی در فیس لیفت ساینا دیده نمی‌شود و با این حال، قیمتی بیشتر از ساینا EX دارد.

منبع : https://khodro45.com/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%A7-s/

قیمت خودرو ساینا S اتوماتیک ثبت نامی کارخانه و بازار در مرحله دوم سامانه یکپارچه,قیمت ساینا اتوماتیک,قیمت ساینا اتوماتیک کارخانه,قیمت ساینا اتوماتیک 97,قیمت ساینا اتوماتیک لوکس,قیمت ساینا اتوماتیک ۱۴۰۲,قیمت ساینا اتوماتیک در کارخانه,قیمت ساینا اتوماتیک در بازار,قیمت ساینا اتوماتیک امروز,قیمت ساینا اتوماتیک باما,قیمت ساینا اتوماتیک مدل 97,قیمت ساینا اتوماتیک کارخانه و بازار,قیمت روز ساینا اتوماتیک کارخانه,قیمت کارخانه ای ساینا اتوماتیک,قیمت ساینا اس اتوماتیک کارخانه,قیمت ساینا پلاس اتوماتیک کارخانه,قیمت ماشین ساینا اتوماتیک کارخانه,قیمت روز ساینا اس اتوماتیک کارخانه,قیمت ساینا اتوماتیک 1402,قیمت ساینا پلاس اتوماتیک ۱۴۰۲,قیمت ساینا اتوماتیک در بازار و کارخانه,قیمت ساینا اتومات در بازار,قیمت خودرو ساینا اتوماتیک در بازار,قیمت ساینا S اتوماتیک در بازار آزاد,قیمت ساینا S اتوماتیک بازار,قیمت ساینا اتومات مدل 97,قیمت خودرو ساینا,قیمت خودرو ساینا صفر,قیمت خودرو ساینا اس,قیمت خودرو ساینا کارخانه,قیمت خودرو ساینا در بازار,قیمت خودرو ساینا امروز,قیمت خودرو ساینا دوگانه سوز,قیمت خودرو ساینا در کارخانه,قیمت خودرو ساینا در عراق,قیمت خودرو ساینا در بورس کالا,قیمت خودرو ساینا صفر کیلومتر,قیمت خودرو ساینا صفر در بازار آزاد,قیمت خودرو ساینا صفر ۱۴۰۲,قیمت خودرو ساینا صفر اقساطی,قیمت خودرو ساینا صفر در نمایندگی,قیمت خودرو ساینا صفر ۱۴۰۰,قیمت خودرو ساینا صفر مدل 98,قیمت ماشین ساینا صفر کارخانه,قیمت ماشین ساینا صفر ۱۴۰۲,قیمت خودرو ساینا اس دوگانه سوز,قیمت خودرو ساینا اس ۱۴۰۲,قیمت خودرو ساینا اس دوگانه کارخانه,قیمت خودرو ساینا اس ۱۴۰۲,قیمت خودرو ساینا اس 1400,قیمت خودرو ساینا اس 1402,قیمت خودرو ساینا اس دیوار,قیمت خودرو ساینا اس در نمایندگی,قیمت خودروی ساینا اس,قیمت خودرو ساینا کارخانه 1402,قیمت خودرو ساینا کارخانه ۱۴۰۲,قیمت خودرو ساینا کارخانه امروز,قیمت خودرو ساینا کارخانه 99,قیمت ماشین ساینا کارخانه,قیمت خودرو کارخانه ساینا S,قیمت خودرو ساینا شرکت سایپا,قیمت خودرو ساینا اس کارخانه,قیمت خودرو ساینا در بازار تهران,قیمت خودرو ساینا در بازار آزاد امروز,قیمت خودرو ساینا در بازار ایران,قیمت ماشین ساینا در بازار,قیمت خودرو ساینا صفر در بازار,قیمت انواع خودرو ساینا در بازار,قیمت خودرو ساینا بازار آزاد,قیمت خودرو ساینا اس در بازار,قیمت خودرو ساینا پلاس در بازار,قیمت خودرو ساینا امروز کارخانه,قیمت ماشین ساینا امروز,قیمت خودرو امروز ساینا S,قیمت خودرو امروز ساینا اس,قیمت ماشین امروز ساینا S,قیمت ماشین امروز ساینا اس,قیمت ماشین ساینا امروز ۱۴۰۲,قیمت خودرو سایپا ساینا امروز,قیمت خودرو ساینا پلاس امروز,قیمت ماشین ساینا دوگانه سوز,قیمت روز خودرو ساینا دوگانه سوز,قیمت خودرو ساینا در کارخانه ۱۴۰۲,قیمت خودرو ساینا در کارخانه ۱۴۰۲,قیمت ماشین ساینا در کارخانه ۱۴۰۰,قیمت خودرو ساینا دوگانه کارخانه,قیمت خودرو ساینا در کارخانه و بازار,قیمت ماشین ساینا در عراق,قیمت خودرو ساینا در کشور عراق,قیمت ماشین ساینا در بورس کالا,ساینا S,ساینا S قیمت,ساینا S دوگانه سوز,ساینا S تیپ Da,ساینا S اتوماتیک,ساینا S جدید,ساینا S مشخصات,ساینا S اسپرت,ساینا S دیوار,ساینا Sr,ساینا S قیمت کارخانه و بازار,ساینا S قیمت دیوار,ساینا S قیمت امروز,ساینا S قیمت نمایندگی,ساینا S قیمت روز بازار,ساینا S قیمت 1401,ساینا S قیمت روز کارخانه,ساینا S قیمت کارخانه امروز,ساینا S قیمت روز خودرو,ساینا S دوگانه سوز کارخانه,ساینا S دوگانه سوز قیمت کارخانه,ساینا S دوگانه سوز قیمت بازار,ساینا S دوگانه سوز مشخصات,ساینا S دوگانه سوز عکس,ساینا S دوگانه سوز قیمت بازار و کارخانه,ساینا S دوگانه سوز دیوار,بررسی ساینا S دوگانه سوز,آیا ساینا S دوگانه سوز میشود,ساینا S تیپ Da چیست,ساینا S تیپ Da قیمت,مشخصات ساینا S تیپ Da,ماشین ساینا S تیپ Da,ساینا S اتوماتیک قیمت کارخانه,ساینا S اتوماتیک است؟,ساینا S اتوماتیک مشخصات,ساینا S اتوماتیک دیوار,ساینا S اتوماتیک قیمت بازار,ساینا S اتوماتیک کارخانه,قیمت ساینا S اتوماتیک صفر,مشخصات فنی ساینا S اتوماتیک,قیمت ساینا S دنده اتوماتیک,ساینا S جدید 1401,داخل ساینا S جدید,داشبورد ساینا S جدید,ساینا S کیلومتر جدید,اینه ساینا S جدید,داخل ساینا S جدید 1401,عکس ساینا S جدید,داخل ساینا S جدید۱۴۰۱,داخل ساینا S جدید دوگانه سوز,ساینا S مشخصات فنی,ساینا S اسپرت شده,ساینا S رینگ اسپرت,ماشین ساینا S اسپرت,چراغ عقب ساینا S اسپرت,جلو پنجره ساینا S اسپرت,ساینا S دیوار اصفهان,ساینا S دیوار شیراز,ساینا S دیوار تبریز,ساینا S دیوار قم,ساینا S دیوار کرج,ساینا S دیوار مشهد,ساینا S دیوار کرمانشاه,ساینا S دیوار همدان,ساینا S دیوار اهواز,ساینا Sr پلاس,ساینا Sr قیمت,عکس ساینا Sr

********************************

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس