در این پست از سایت آموزش بورس و فیلتر و اندیکاتور و تحلیل تکنیکال بورس starbourse.ir قیمت لحظه ای ارز دیجیتال پای نتورک در صرافی ها,رتبه ارز پای نتورک را قرار دادیم . ارز دیجیتال پای نتورک در هیچ کدام از صرافی های ایرانی و خارجی لیست نشده است و هیچ قیمت گذاری برای ارز دیجیتال پای نتورک انجام نشده است . تعدادی از افرادی که موفق به kyc و احراز هویت ارز پای کرده اند گزارش کرده اند که پس از احراز هویت ارز های پای به کیف پولشون انتقال داده شده است و حتی توانسته اند با 10 عدد پای گوشی موبایل خریداری کنند . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با قیمت لحظه ای ارز دیجیتال پای نتورک pi network در صرافی های مختلف …

قیمت گذاری ارز دیجیتال پای نتورک

قیمت ارز دیجیتال پای نتورک در صرافی های خارجی

اگر می خواهید از قیمت لحظه ای ارز دیجیتال pi network پای نتورک در صرافی های مختلف بهره مند شوید در کانال تلگرام سایت استار بورس به لینک زیر عضو بشید و در صورت لزوم به آیدی تلگرام من در تلگرام پیام ارسال کنید …

نظرات تعدادی از استخراج کنندگان پای نتورک :

سلام. ساکن همه جای دنیا کی وای سی میشن حتی برای ایران. خود نیکلاس راهی برای ما نشان داده. با گرفتن ای دی کارت کشور دیگر میتونید کی وای سی کنید. الان من تو یه گروه هستم که حدود ۱۵۰۰نفر با همان آیدی کارتها تایید هویت شدند و پای به کیف پولشون واریز شده

 

با سلام.بنده کی وای سی شدم و وارد کیف پولم شده و رفتم چین باهاشم یه دونه گوشی موبایل به ارزش ۱۰پای خریدم.هر کسی میگه کلاه برداری هستش اشتباه گفته لطفا اول تحقیق کنید بعدا نظر بدید.با تشکر.

بدون بررسی نظر قاطع دادن نشانگر برخورد متعصبانه شماست بنده سه سال هست در این شبکه فعالم وایت پیپر از اول دارد و بلاکچین اختصاصی هم دارد و پای های کسانی که کی وای سی شدند به کیف پول منتقل شده و در دوران شبکه مین نت محصور هست که پس از کی وای سی شدن تمام اعضا به شبکه مین نت باز مهاجرت و در صرافی ها لیست خواهد شد در شبکه محصور هم. امکان خرید کالا از بسیاری از فروسگاههای برخی کشورها مقدور بوده و امکان مباداه پای با سایر اعضا کی وای سی شده هم میسر هست

کلیه مواردی که فرمودید در حد صحبته و هنوز بعد حدود ۴ سال هیچ توکنی ساخته نشده و در هیچ صرافی لیست نشده و حتی دیتا نصب کنندگان هم چندین بار در بازار سیاه هکر ها فروخته شده.

سلام دوست عزیز شما بیشتر از اینکه نظر کارشناسی خود را در مورد پای نتورک بگید عقده های دلتونو خالی کردید من چهار ساله تو این پروژه هستم این پروژه از روز اول نقشه راه و وایت پیپر داشته و هیچ باری بروی دوش ماینر هاش نداشته و روز بروز هم طبق برنامه داره پیش می‌ره خواهشاً جای عقده گشایی کمی مطالعه کنید

 

نمی‌دونم چرا ملت ما اینجوری هستن همین شماها بودین در مورد بیت کویین هم میگفتین کلاهبرداری هستش الان پس چیشد چرا دیگه حرفی نمیزنید تنها کشوری که میگه کلاهبرداری هستش همین ایران هستش لطف کنید بایننس یه سری بزنید ببینید لیست شده یا ن بعد بیاین بگین کلاهبرداری هستش شما خودتون کلا کارتون کلاهبرداری هست همه رو به اون چشم نگاه میکنید

تو چقدر باهوشی!! دروغ چرا میگی؟ معلومه اصلا نرفتی در مورد پای نتورک تحقیق درستی انجام بدی حتی وارد بر نامه نشدی چون اگر میرفتی داخل برنامه میدیدی که وایت پیپر داره. بلاکچین خصوصی داره. فعلا چون در مرحله میننت محصور است قیمت گذاری نشده و طبیعتا لیست هم نشده . اما افرادی که کی وای سی شدن و به مین نت مهاجرت کردن میتونن تهاتری معامله کنن.
امیدوارم تا پایان این سال این نوشته و ادعات رو پاک نکنی .اگر به نتیجه رسید درسی برای تو میشه که دفعه بعد در مورد چیزی که اطلاع جامع ای ازش نداری به این صراحت نظر قاطع و صددرصد ندی.

من احراز هویت کردم و بعد ۲۰ روز اومد کیف پولم حالا اونایی که میگن کلاهبرداریه کجان نمیدونم

ماجرای قیمت گذاری پای نتورک در دی ماه سال 1401 چیست؟

در آخرین روزهای سال 2022 اخباری خوشحال‌کننده برای کاربران بی‌شمار اپلیکیشن موبایل پای نتورک منتشر شد

این ارز سرانجام در چند صرافی ارز دیجیتال قیمت گذاری شده و مبادله می‌شود!

اما صبر کنید! با بررسی دقیق موضوع و در نظر گرفتن اطلاعیه‌ای که سازنده نرم افزار موبایل Pi Network منتشر کرده، متوجه می‌شویم اصل ماجرا چیز دیگری است

و این رمز ارز که به نام پای نتورک تعیین قیمت شده، همان چیزی نیست که نرم افزار Pi Network به کاربران می‌دهد!

پنجشنبه 8 دی ماه، صرافی هیوبی اعلام کرد رمز ارز PI را لیست کرده است.

این ارز دیجیتال طی 24 ساعت پامپ و دامپ عجیبی را تجربه کرد، به طوری که بعد افزایش تا 330 دلار، خیلی زود به حوالی 230 دلار برگشت.

این اتفاق تنها طی یک روز رخ داد.

در 24 ساعت اولیه لیست شدن و قیمت گذاری ارز پای نتورک رشد آن حدود 540 درصد بود.

این در حالی است که سازنده اپلیکیشن موبایل Pi Network از لیست شدن رمز ارز مربوط به آن در صرافی‌‌های رمز ارز ابراز بی‌اطلاعی کرد و درباره این اتفاق هشدار داد؛ مراقب باشید،

چیزی که در صرافی هیوبی خرید و فروش می‌شود آن ارز دیجیتال PI که صبح به صبح با لمس نرم افزار Pi Network دریافت می‌کنید، نیست.

نمودار پای نتورک در کوین مارکت کپ – دی 1401

بعد از این که صرافی‌ هیوبی و XT.com اقدام به افزودن توکنی به نام PI کردند، قیمت پای نتورک (مثلا این ارز) در یک بازه زمانی کوتاه چند صد درصد رشد کرد.

دومین صرافی که برای پای نتورک تعیین قیمت کرد، در ادعایی عجیب گفت یک سری مسابقات معامله‌گری را با همکاری سازنده Pi Network ترتیب خواهد داد.

در ادامه، کاربران متعدد اپلیکیشن موبایل پای نتورک به خاطر قیمت گذاری این رمز ارز تلاش کردند تا توکن‌های به دست آورده داخل نرم افزار را به فروش برسانند.

آن‌ها تصور می‌کردند در حالی که قیمت PI پامپ می‌شود، بقیه در حال فروش و کسب سود هستند،‌ اما آن‌ها بی‌نصیب مانده‌اند!

اما واقعیت چیز دیگری بود و خوشبختانه خیلی زود روشن شد.

تکذیب خبر قیمت گذاری پای نتورک توسط سازنده برنامه

شروع خرید و فروش ارز دیجیتالی به نام PI در حالی بود که شبکه Pi Network نه قبل و نه بعد این اتفاق هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی نداشت،

در نتیجه بحث کلاهبرداری بودن ماجرا خیلی زود مطرح شد. طولی نکشید توسعه‌دهنده برنامه ارتباطش با ارز دیجیتال لیست شده در این دو صرافی را کاملا رد کرد.

این اتفاق کافی بود تا انگشت اتهام به سوی هیوبی گلوبال نشانه برود، و اعضای جامعه کریپتو ضمن کلاهبردار خطاب کردن این صرافی از آن درباره اصل ماجرا توضیح بخواهند.

در توییتی که توسط صفحه رسمی متعلق به پای نتورک منتشر شد، آمده است که:

پای (Pi) اکنون شبکه‌ای بسته است و هنوز ارتباط خارجی مجوزداری برای آن وجود ندارد.

پای نتورک به هیچ صرافی اجازه فهرست شدن نداده و با ارزهایی که به نام Pi درون آن‌ها خرید و فروش می‌شود ارتباطی ندارد.

ورود به بازار این رمز ارزها می‌تواند به ضررهای مالی منجر شود.

فقط به اخبار منتشر شده در کانال‌های رسمی متعلق به خود پروژه اعتماد کنید.

توییت صفحه رسمی پروژه پای نتورک درباره قیمت گذاری ارز PI – دی 1401

وب سایت‌های کوین مارکت کپ و کوین گکو نیز با وجود نمایش قیمت برای ارز دیجیتال پای نتورک نسبت به آن هشدار داده‌اند.

در متن منتشر شده توسط وب سایت کوین مارکت کپ داخل صفحه نمایش قیمت رمز ارز پای، متن زیر آمده است:

بر اساس یک سری گزارش هنوز درباره مشروعیت پای نتورک شک و شبهه وجود دارد.

لطفا توجه کنید شبکه اصلی این رمز ارز هنوز راه‌اندازی نشده و قیمتی که برای Pi در چند صرافی مشاهده می‌کنید منعکس‌کننده ارزش IOUها است.

پس ارز دیجیتال پای نتورک چه زمانی ارزش گذاری می‌شود؟

شاید هیچ‌وقت! پای نتورک پروژه‌ای است که ادعا می‌کند استخراج ارز دیجیتال Pi این شبکه را به گوشی‌های هوشمند آورده است.

این پروژه در مارس 2019 (23 اسفند 97) معرفی شد و به گفته توییت اخیر این پروژه، از آن زمان تا کنون، 18 میلیون کاربر به خود جذب کرده است.

با این وجود، هنوز زمانی برای راه‌اندازی فاز سوم و نهایی این پروژه اعلام نشده است و کاربران همچنان منتظر قیمت گذاری و مشخص شدن ارزش ارز دیجیتال پای نتورک هستند.