در این پست از سایت مبلغ یارانه دهک یک,دهک بندی یارانه,به هر دهک چقدر یارانه میدهند را قرار دادیم . مبلغ و میزان یارانه نقدی دهک های مختلف با همدیگر فرق دارد . برای مثال دهک های یک تا سه یارانه نقدی در ماه 400 هزار تومان می گیرند و دهک های چهار تا نه نیز هر ماه 300 هزار تومان یارانه می گیرند . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با دهک بندی یارانه نقدی معیشتی و اینکه به هر دهک در ماه چقدر یارانه نقدی تعلق می گیرد . سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید دهک های 1 تا 3 و دهک های 4 تا 9 هر ماه چقدر یارانه نقدی میگیرند …

یارانه تیرماه 1402 کی واریز می شود

یارانه نقدی مرحله ۱۴۹ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و یارانه تیرماه از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ تیرماه قابل برداشت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم هیچ برنامه ای برای قطع یارانه ندارد از این رو در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌ های اول تا سوم باشند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر فرد و در صورتیکه جزو دهک‌ های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ ازای هر فرد به حساب آنان واریز خواهد شد. حال در حمایت از اقشار نیازمند رقم یارانه برای سه دهک اول به شرط خرید تا ۲۰ درصد افزایش یافته است.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۹ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ تیرماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۸۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.