علی محمدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در خبری از دستگیری و شناسایی خانمی که به بهانه ?ازدواج، ۹۵ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود گفت.  بر اساس گزارشات، فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی خانمی را که به بهانه ازدواج، ۹۵ میلیارد ریال از شهروندان تبریزی کلاهبرداری کرده بود را دستگیر کردند.

نقشه شوم یک زن و ارتباط نادرست با 13 مرد او را به کام پلیس کشاند + عکس های او

نقشه شوم یک زن و ارتباط نادرست با 13 مرد او را به کام پلیس کشاند + عکس های او

ایشان اظهار کرد: با توجه به شکایت از فردی که با وعده ازدواج و دریافت وجه به بهانه‌های مختلف به دست پلیس رسید. ‌اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار داد.

علی محمدی در ادامه اظهار کرد: از آنجایی که اطلاعات هویتی این خانم ۲۷ ساله مشخص بود، با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس زمانی که این خانم در حال انجام معامله صوری بود توسط نیروهای پلیس دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل گردید.

نقشه شوم یک زن و ارتباط نادرست با 13 مرد

نقشه شوم یک زن و ارتباط نادرست با 13 مرد

این مقام انتظامی با اعلام اینکه این خانم در فضای مجازی افراد رو شناسایی می کرد و به آنها  وعده ازدواج داده و از آن ها کلاهبرداری می نمود افزود: این پرونده ۱۳ نفر شاکی دارد که ارزش ریالی آن ۹۵ میلیارد ریال می باشد.

محمدی در پایان از شهروندان خواست جهت جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی از ارتباط با افراد ناشناس بپرهیزند و اموال و دارایی های خود را هیچ وقت در اختیار چنین افرادی قرار ندهند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.