در این پست از سایت استار بورس هزینه صدور گذرنامه اربعین ۱۴۰۲ چقدر است,هزینه تمدید گذرنامه موقت اربعین را قرار دادیم . هزینه صدور گذرنامه و پاسپورت موقت برای اربعین در سال 1402 چقدر است ؟ هزینه ویژا موقت اربعین 1402 چقدر است ؟ هزینه تمدید گذرنامه و پاسپورت و ویزای اربعین عراق 1402 برای هر نفر چقدر است ؟ برای دریافت گذرنامه اربعین به کجا باید مراجعه کنیم ؟

هزینه صدور گذرنامه اربعین ۱۴۰۲ چقدر است,هزینه تمدید گذرنامه موقت اربعین

هزینه صدور گذرنامه اربعین مشخص شد

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس:
مسئولین کمیته ستاد اربعین گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند که در این گزارش به برنامه‌ریزی برای صدور گذرنامه زیارتی با مبلغ ۵۰ هزار تومان ظرف مدت ۲۴ ساعت تاکید شد.
برای سرعت در خدمات‌رسانی گیت‌های مرزی در خاک عراق افزایش پیدا خواهد کرد و در حوزه حمل و نقل برنامه‌ریزی شده است که ۲ هزار دستگاه اتوبوس در ایام اربعین در اختیار زوار قرار گیرد.
همچنین ارائه خدمات هوایی از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور انجام می‌شود که ۸۵ درصد پروازها به نجف و ۱۵ درصد به بغداد انتقال می‌یابد.

وی افزود:برای سرعت در خدمات رسانی گیت های مرزی در خاک عراق افزایش پیدا خواهد کرد و در حوزه حمل و نقل برنامه ریزی شده است که ۲ هزار دستگاه اتوبوس در ایام اربعین در اختیار زوار قرار گیرد.

 

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: همچنین ارائه خدمات هوایی از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور انجام می شود که ۸۵ درصد پرواز ها به نجف و ۱۵ درصد به بغداد انتقال می یابد. از سوی دیگر در داخل کشور عراق ۲۰ دفتر و ۵۰ نمایندگی به مدت ۲ هفته به صورت شبانه روزی به زوار خدمات می دهند. جمعیت هلال احمر نیز ۲۳۴ مرکز درمانی در عراق با تعداد ۴ هزار نفر کادر درمانی، ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و ۳ بیمارستان صحرایی با ۴۵۰۱ خودروی امدادی و ۹ بالگرد به زوار خدمات رسانی خواهد کرد.

 

سردار ذوالقدر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ثبت نام گذرنامه اربعین از ابتدای ماه محرم آغاز خواهد شد گفت: گذرنامه اربعین در مرحله آزمایشی است و پس از آن فراخوان داده خواهد شد و کسانی که درخواست خود را ثبت می‌کنند به صورت انبوه چاپ خواهد شد.

وی در خصوص نحوه درخواست گذرنامه اربعین گفت: پس از اعلام فراخوان مردم می‌توانند از طریق دفاتر پلیس +۱۰ و سامانه پلیس من ثبت نام خود را انجام دهند.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه چاپ گذرنامه اربعین در کمترین زمان انجام خواهد شد گفت: مبلغ این گذرنامه حدودا ۲۰ تا ۳۰ درصد مبلغ گذرنامه بین المللی خواهد بود و تمام تلاش این است که با حداقل هزینه این کار انجام شود.

 

وی گفت: گذرنامه اربعین برای کسانی است که گذرنامه ندارند یا می‌خواهند با مبلغ کمتری گذرمانه دریافت کنند مورد استفاده است.

وی در پایان گفت: پیشنهاداتی هم برای تسهیل در سفر اربعین و دریافت گذرنامه اربعین داده شده است که پس از تصویب در آینده اعلام خواهد شد.

,گذرنامه اربعین,گذرنامه اربعین موقت,گذرنامه اربعین تمدید,گذرنامه اربعین اعتبار,گذرنامه اربعین چند روزه میاد,گذرنامه اربعین ۱۴۰۲ ,گذرنامه اربعین 1402,گذرنامه اربعین 1402,گذرنامه اربعین برای دانشجویان,گذرنامه اربعین برای کودکان,گذرنامه موقت اربعین ۱۴۰۲ ,گذرنامه موقت اربعين,پاسپورت موقت اربعین,صدور گذرنامه موقت اربعین,پیگیری گذرنامه موقت اربعین,درخواست گذرنامه موقت اربعین,گذرنامه موقت اربعین چند روزه میاد,گذرنامه موقت اربعین 1402,گذرنامه موقت اربعین چیست,پاسپورت تمدید اربعین,تمدید گذرنامه اربعین ۱۴۰۲ ,تمدید گذرنامه اربعین اصفهان,تمدید گذرنامه اربعین مشهد,تمدید گذرنامه اربعین در مرز,تمدید گذرنامه اربعین 1402,تمدید گذرنامه اربعین قم,تمدید گذرنامه اربعین تهران,گذرنامه ویژه اربعین رایگان تمدید میشود,گذرنامه فاقد اعتبار اربعین,اعتبار گذرنامه اربعین 1402,گذرنامه بدون اعتبار اربعین,گذرنامه اربعین تا کی اعتبار دارد,گذرنامه های فاقد اعتبار اربعین,گذرنامه اربعین چند روزه میاد ۱۴۰۲ ,گذرنامه اربعین چند روزه میاد نی نی,پاسپورت اربعین چند روزه میاد,پاسپورت اربعین چند روزه میاد ۱۴۰۲ ,پاسپورت اربعین چند روزه میاد نی نی سایت,گذرنامه موقت اربعین چند روزه میاد نی نی سایت,پاسپورت برای اربعین چند روزه میاد,گذرنامه برای اربعین چند روزه صادر میشود,پاسپورت اربعین ۱۴۰۲ ,گذرنامه ویژه اربعین ۱۴۰۲ ,شرایط تمدید گذرنامه اربعین ۱۴۰۲ ,تمدید گذرنامه برای اربعین ۱۴۰۲ ,شرایط گذرنامه اربعین ۱۴۰۲ ,هزینه گذرنامه اربعین ۱۴۰۲ ,پاسپورت اربعین 1402,گذرنامه موقت اربعین 1402,هزینه گذرنامه اربعین 1402,پاسپورت اربعین 1402,اخبار گذرنامه اربعین 1402,گذرنامه ویژه اربعین 1402,اعتبار گذرنامه برای اربعین 1402,شرایط گذرنامه برای اربعین 1402,گذرنامه اربعین برای مشمولین,گذرنامه اربعین دانشجویان,گذرنامه موقت اربعین برای کودکان