وابسته کردن مرد به خود در واقع خواست همه زنان برای به دست آوردن قلب شوهرانشان می‌باشد مردان در مقایسه با زنان دنیای پیچیده‌ای ندارند. آنچه که به نظر می‌رسد به دست آوردن قلب آنها کار سختی نیست و به آسانی امکان‌پذیر است. فقط لازم است خودتان باشید و با عقل و منطق رفتار کنید. ظاهر و زیبایی فیزیکی در ابتدا آشنایی تاثیرگذار است.

اما پس از گذشت زمان اثر خود را از دست می‌دهد و آنچه که اهمیت دارد چگونگی عملکرد و واکنش شما می‌باشد. با این وجود هر رابطه‌ای ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارا می‌باشد. پس نمی‌توان به طور کلی روشی برای وابسته کردن مردها اعلام نمود. در ادامه برخی از راهکارهایی که به طور معمول مشترک در بین زوجین می‌باشند ذکر شده است.

وابسته کردن همسر

-شنونده خوبی باشید، مثلا وقتی با شما حرف می زند کلا موبایل را کنار بگذارید.

ناامید و مایوس نباشید مثلا عنوان نکنید که در این شرایط دیگر نمیتونیم خانه بخریم و مستقل شویم.

-مردانه رفتار نکنید. به عنوان مثال صدایتان را لوس کنید و برای همسرتان در منزل آرایش کنید.

-هر کاری برای خود انجام می دهید برای همسرتان هم انجام دهید مثل چایی ریختن، خرید لباس و …

-هر سرگرمی را که همسرتان دوست می دارد دنبال کنید مانند فوتبال دیدن، بازی کردن و….

-از همسرتان در مورد تیپ، لباس و سلیقه اش تعریف کنید و به او حس خوب بودن را القا دهید.

-قدردان زحمات همسر خود باشید و در هنگام پیشنهاد وی به بیرون رفتن و گشتن، او را با بغل و بوس استقبال کنید.

تاثیر بلند پروازی در واسته کردن

-برای وابسته کردن مرد به خود می‌بایست بلند پرواز باشید زندگی‌های هدفدار و هیجان انگیز برای تمامی مردان لذت بخش می‌باشد اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که تحت حمایت همسر خود قرار دارید و از آرزوهای خود دست کشیده‌اید قطعاً باعث دل زدگی همسر خود می شود. مردان دوست دارند همسران آنها افرادی موفق و اهل پیشرفت باشند. بلند پرواز بودن و برنامه‌ریزی برای پیشرفت در آینده در نگاه همسرتان دلپذیر و خواستنی‌تر خواهد بود.

تاثیر ظاهر در وابسته کردن

-به ظاهر خود توجه کنید همانطور که شما می‌پسندید همسرتان ژولیده و شلخته نباشد به همان میزان و یا حتی بیشتر همسران شما نیز دوست دارند با همسری روبرو شوند که ظاهرشان و لباس‌هایشان مرتب باشد پس لازم است مانند روز اول آشنایی ظاهر زیبای خود را حفظ کنید. از عطر مورد علاقه او استفاده کنید و در مورد پوشش خود از او سوال بپرسید و اگر در پوشش تفاهم ندارید در مورد آن و نقطه نظرتان صحبت کنید.

شرکت در کلاسهای ورزشی

-برای خود وقت و زمان قرار دهید. گذراندن روزهای زندگی به شکل تکراری و اینکه خودتان را وقف خانه و فرزندان کنید باعث می‌شود که افسرده و بی‌حوصله شوید پس لازم است برای خودتان وقت بگذارید در کلاس‌های ورزشی و هنری شرکت کنید و هر از گاهی به آرایشگاه روید و ظاهر خود را تغییر دهید.

دنبال کردن اخبار روز

-یکی دیگر از راه‌های وابسته کردن مرد به خود این است که اطلاعات خود را در مسائل روز، بروز کنید و در بحث کم نیاورند. به روز کردن اطلاعات سبب می‌شود که هنگامی که شما با همسرتان صحبت می‌کنید حرفی برای گفتن داشته باشید و مانند افراد بی‌سواد جلوه نکنید.یک زن باهوش با اطلاعات عمومی و علمی در نزد یک مرد جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

لطفا از مطالب پیشنهادی پایین صفحه هم دیدن کنید.