بدن زنان ویژگی های شگفت انگیز و‌متفاوتی نسبت به مردان دارد، خانم ها به خاطر تغییرات هورمونی بدنشان نوسانات زیادی دارد. بدن بانوان با بدن آقایان تفاوت های زیادی دارد، زن می تواند قدرت باروری داشته باشد و یک موجود زنده را در خودش پرروش دهد که ویژگی خیلی خاصی برای یک زن حساب می شود.

خانم ها این ویژگی ها رو دارند...

خانم ها این ویژگی ها رو دارند…

 

۱۱ تفاوت فیزیکی جالب میان مردان و زنان:

حمل یک موجود زنده در وجود زنان باعث حیرت حتی خودشان می شود. اگر نگاه دقیق تری به بدن یک زن و وجودش داشته باشید، حقایق بیشتری در این مورد خواهید داشت.

۱- درک متفاوت:

زنان درک متفاوتی از دنیا دارند، آنها طیف وسیع تری از رنگ ها را می بینند رنگ های زیادی را شناسایی می کنند و تفاوت های جزئی رنگ ها را تشخیص می دهند، احتمال کوررنگی در زنان کم است.

۲- حس چشایی:

تعداد پرزهای چشایی در زنان بیشتر از مردان می باشد، زنان در دوران بارداری مزه ها را با شدت بیشتری از معمول حس می کنند.

۳- حس بویایی:

زنان سلول های مغزی بیشتری در قسمت پیاز بویایی مغز دارند، این بخش از مغز به بویایی اختصاص دارد و احتمالا به همین دلیل است که آنها از بویایی قوی تری به نسبت مردان برخوردارند.

۴- پوسیدگی دندان:

احتمال پوسیدگی دندان در زنان بیشتر از مردان می باشد، تغییرات هورمونی و کمتر بودن بزاق دهان زنان علت پوسیدگی دندان هایشان می باشد.

ویژگی بدن زنان

ویژگی بدن زنان

۵- فشارخون:

زنان معمولا فشار خون پایین تری نسبت به مردان دارند، مردمک چشم بزرگ تری نسبت به مردان دارند.

۶- چربی بدن زنان معمولا دور ران، باسن و شکم آنها جمع می شود ولی در مردان وقتی دچار چاقی می شوند چربی در شکم آنها جمع می شود.

۷-تستوسترون:

تستوسترون یک هورمون مردانه است ولی بدن زنان هم آن را تولید می کند، در مقادیر کم برای برخورداری از استخوان های سالم به آن نیاز دارد.

۸- دستگاه ایمنی:

زنان دستگاه ایمنی قوی تری نسبت به مردان دارند، که علت آن هورمون جنسی استروژن می باشد، شاید یکی از علت های بالا بودن طول عمر زنان همین مورد باشد.

۹- انعطاف پذیری:

بدن زنان انعطاف پذیر تر از بدن مردان می باشد به همین دلیل آنها می توانند ۹ ماه نوزاد را در وجود خود حمل کنند و از پس زایمان برآیند.

۱۰- سکسکه:

احتمال سکسکه کردن زنان نسبت به مردان کمتر می باشد، و موقعی که دچار سکسکه می شوند زود قطع می شود.

۱۱- مغز:

نسبت ماده خاکستری مغز آنها به سفید بیشتر است مغز خانم ها نسبت به آقایان کمی کوچک تر است، و این به معنای باهوش نبودن خانم ها نیست.
مغز خانم ها جزئیات را بهتر درک می کند.