اگر دختر مجرد و در رابطه ی عاطفی با پسری هستید این نکات را اگر بدانید به شناخت شما خیلی کمک میکند. خواهید دانست که آیا پارنتر در حد کیس ازدواج هست یا نه صرفا برای گذران وقت و خوشی های قبل از یک شکست عشقی رو تجربه می کنید. به هر حال دانستن اینکه پسر اهل ازدواج هست یا نه به شما چراغ راهی میشود تا حداقل یک ترس از ازدواج را به ازدواج موفق تبدیل کنید و یا اینکه جلوی یک رابطه ی نا مشخص را تا حدودی کنترل کنید و یا کاملا بگیرید.

پسرای ازدواجی اینطوری رفتار می‌کنند

-مهم نیست کجا هست یا مشغول چه کاری هستن وقتی بهشون نیاز داشته باشه اونا خودشون رو سریع بهت می‌رسونن.
-می‌خواد که نصیحتش کنی یا همش باهات مشورت می‌کنه.
-در مورد دوستاش باهات حرف می‌زنه و حتماً میگه که روت تعصب خاصی داره.
-حتی اگه عصبانی هم باشه و به شدت ناراحت باشه به تو بی‌احترامی نمی‌کنه.
-به صورت کاملاً عجیبی تو هر کاری که بهش بگی پایه میشه و باهات همراهه.
-زیاد باهات قهر نمی‌کنه، در صورتی هم که با هم قهر باشین سریع قهر رو تموم می‌کنه و باهات آشتی می‌کنه.
تو اولویت اولش هستی تو گذروندن وقت و اوقات فراغت.
-️معمولاً خیلی وقت شناسه و سر قرارها تاخیر نمی‌کنه و به سرعت خودش رو می‌رسونه.
– هیچ اصراری روی رابطه جنسی نداره تا زمانش فرا برسه.
– در حد توانش باشه برات خرج می‌کنه پول میز رو اون حساب می‌کنه و حرف از دنگ و تقسیم کردن پول رو نمیاره.
-حتماً حتماً استقلال مالی داره و توانایی ازدواج کردن رو در خودش می‌بینه.
-زن و عشق رو مانع آزادی خودش نمی‌دونه.
-اکثریت دوستاش یا ازدواج کردند یا در شرف ازدواج هستند.

کاملا مشخصی از مردی که قصد ازدواج داره صادقانه و بی‌پرده درباره آینده خودش و شما به عنوان یک زوج صحبت می‌کنه. مهلتی رو برای رابطه مشخص می‌کنه و انتظارش رو با صراحت اعلام می‌کنه.

وقتی پسری در مورد ازدواج موفق پدر و مادرش صحبت می‌کنه و اینکه ازدواج آنها تا این زمان دوام پیدا کرده احتمالاً نشان می‌دهد که اشتیاق زیادی به ازدواج داره یا حداقل از اینکه هنوز ازدواج نکرده نگرانه.

اگر با کسی که رابطه دارید در یک خانه زندگی نمی‌کنید، اما بیشتر وقت‌ها به فروشگاه‌های مبلمان و لوازم خانگی میره می‌تونه دو دلیل داشته باشه.

اول اینکه شاید شریک زندگی شما واقعاً به اثاث و دکوراسیون منزل علاقه داره و قصدش ازدواج نیست و دوم اینکه رفتن به فروشگاه وسایل خانگی روش هوشمنداییه که شما رو به تشکیل خانواده و خانه تشویق کنه. به خصوص زمانی که از شما می‌پرسه چه نوع رختخوابی را می‌پسندید و یا از کدوم سرویس غذاخوری خوشتون میاد.اگه به جای تفریحات دیگر مدام به فروشگاه خانواده لوازم خانگی می‌روید بدونید که می‌خواد شما رو به صورت غیر مستقیم به فکر ازدواج بیندازه.

اگر طرف مقابلتون درباره تالار برگزارکننده مراسم عروسی و لباسی که می‌خواهد برای جشن عروسی بپوشد صحبت می‌کنه، پس حتماً قصد ازدواج داره و مدت‌هاست که در فکر آن است.