در این پست از سایت استار بورس فال حافظ ازدواج واقعی پنجشنبه 20 مهر ماه 1402 فال حافظ امروز با تفسیر دقیق را قرار دادیم . فال و طالع بینی حافظ صد در صد دقیق و واقعی + فال حافظ پیشگویی با قرآن + فال حافظ تاروت رنگی + فال حافظ آینده و ازدواج امروز برای همه متولدین ماه های سال با تفسیر دقیق در سایت استار بورس ….

فال حافظ ازدواج واقعی پنجشنبه 20 مهر ماه 1402 فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

?فال حافظ امروز متولدین #فروردین :
به تیغم گر کشد دستش نگیرم
وگر تیرم زند منت پذیرم
برآی ای آفتاب صبح امید
که در دست شب هجران اسیرم

?تعبیر:
ناامید و غمگین مباش و از افکار بیهوده و پوچ بپرهیز که به قول فرمایش مولاینمان امام علی: ” آنچه که پیش از مرگ آدمی را می کشد نومیدی است “. شجاع باش و تا آخرین دم زندگی دست از تلاش و مبارزه بر ندار. اصلاً شیرینی این دنیا هم به نبرد کردن با سختیهاست.

?فال حافظ امروز متولدین #اردیبهشت :
ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل
سلسبیلت کرده جان و دل سبیل
یا رب این آتش که در جان من است
سرد کن زان سان که کردی بر خلیل
?تعبیر:
آتش سوزنده عشقی را در دل داری که قدرت تحمل آن را از خدا می‌خواهی اما برای رسیدن به آن، مقدمات بسیاری لازم است که تو آنها را در اختیار نداری، اما با کمی تلاش و کوشش و با توسل به خدا و با استفاده از همین امکانات محدودی که در اختیار داری، می توانی این مقدمات را فراهم نمایی.

?فال حافظ امروز متولدین #خرداد :
ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز
عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نياز
از طعنه رقيب نگردد عيار من
چون زر اگر برند مرا در دهان گاز
? تعبیر:
قدر موقعیت‌ خوب خود را در زندگی بدات ونسبت به دیگران مهربان و متواضع باش. برای گذر از سختی ها و رسیدن به اهداف با گام های استوار قدم برداشته و از کنایه و طعنه‌های حسودان هراسی نداشته باش.

?فال حافظ امروز متولدین #تیر :
شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست
صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست
به هست و نیست مرنجان ضمیر و خوش می‌باش
که نیستیست سرانجام هر کمال که هست

?تعبیر:
فروتن باش تا سربلند شوی. هیچ راحتی بدون تحمل سختی و تلاش بدست نمی‌آید، بنابراین زندگی بهتر در سایه تلاش و کوشش است. سر انجام جهان نیستی است پس خودت را بخاطر امور بی ارزش ناراحت نکن.

?فال حافظ امروز متولدین #مرداد :
زان می عشق کز او پخته شود هر خامی
گر چه ماه رمضان است بیاور جامی
روزها رفت که دست من مسکین نگرفت
زلف شمشادقدی ساعد سیم اندامی

?تعبیر:
ان‌شاءلله در آینده نزدیک این سختی‌های آزاردهنده تمام می‌شود و روزگار خوشی فرا می‌رسد. در شرایط بد زندگی صبر پیشه کنید و هرکسی را به عنوان مشاور انتخاب نکنید که ممکن است باعث دور شدن شما از راه درست شود. افراد فریبکار و ریاکاری اطراف شما هستند که باید حواستان به آن‌ها باشد، از کبر و غرور برحذر بوده و هنگام تصمیم گیری با عقل و درایت عمل کنید.

?فال حافظ امروز متولدین #شهریور :
صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد
ور نه اندیشه این کار فراموشش باد
آن که یک جرعه می از دست تواند دادن
دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

?تعبیر:
در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را صرف کمک به دیگران کن ، آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می‌رسی.

?فال حافظ امروز متولدین‌ #مهر :
من دوستدار روی خوش و موی دلکشم
مدهوش چشم مست و می صاف بی‌غشم
در عاشقی گزیر نباشد ز ساز و سوز
استاده‌ام چو شمع مترسان ز آتشم

?تعبیر:
روزهای عمر به سرعت می‌گذرد و ایام جوانی به پایان خواهد رسید، اگر قدر این لحظات را ندانید در آینده دچار خسران و پشیمانی شده اما دیگر فرصتی برای جبران نخواهد بود. خود را به بی خیالی زده اید، بی خبر از آینده به خوشگذرانی می‌پردازید. عاقبت اندیش و آینده‌نگر باشید تا در آینده‌‌تان درخشان باشد.

?فال حافظ امروز متولدین #آبان :
المنه لله که در میکده باز است
زان رو که مرا بر در او روی نیاز است
رازی که بر غیر نگفتیم و نگوییم
با دوست بگوییم که او محرم راز است
?تعبیر:
خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو آگاه است. رازی در سینه داری و میخواهی با کسی درد و دل کنی، اما قبل از مطرح کردن رازت،مطمئن شو که آن شخص خیرخواه و رازدار است.

?فال حافظ امروز متولدین #آذر :
ساقی به نور باده برافروز جام ما
مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما
هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما

?تعبیر:
در کاری که شروع کردی موفق هستی و موفق تر هم خواهی شد اگر از تلاش و توکل به خدا دست نکشی. کسی که در راه طلب گام بردارد و مسیر پند وراهنمایی افراد صاحب کمال و دوستان مخلص را به کار ببندد حتماً موفق خواهد شد.

?فال حافظ امروز متولدین #دی :
صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری
به یادگار بمانی که بوی او داری
دلم که گوهر اسرار حسن و عشق در اوست
توان به دست تو دادن گرش نکو داری

?تعبیر:
در روزهای گذشته و خاطرات غرق شده و دل‌تان سرشار از اسرار زیبا می‌باشد. حریفان زیادی سر راه شما قرار گرفته اند. از انجام کارهایی که در آینده باعث حسرت و ندامت خواهد شد، پرهیز کنید. در میان دوستان و آشنایان افرادی هستند که می‌توانند در راه رسیدن به اهداف‌تان شما را یاری دهند. مصمم‌تر از همیشه به راهی که انتخاب کرده‌اید، ادامه دهید تا سعادتمند باشید.

?فال حافظ امروز متولدین #بهمن :
به جان پیر خرابات و حق صحبت او
که نیست در سر من جز هوای خدمت او
بیا که دوش به مستی سروش عالم غیب
نوید داد که عام است فیض رحمت او

?تعبیر:
غم به دل راه ندهید و نگران نباشید که به زودی مشکلات حل شده و به مراد دل خواهید رسید. روزهای خوش در راه است و غصه ها به پایان می‌رسد. از غرور و کبر دوری کنید و به ضعف های خود توجه داشته باشید و برای رسیدن به هدف راه‌های جدید را امتحان کنید، ان‌شاءلله به یاری خداوند و توکل بر او به اهداف خود دست پیدا می‌کنید.

?فال حافظ امروز متولدین #اسفند :
ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم
از بد حادثه این جا به پناه آمده‌ایم
ره رو منزل عشقیم و ز سرحد عدم
تا به اقلیم وجود این همه راه آمده‌ایم

?تعبیر:
با اینکه روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع و احوال تغییر کرده اما همواره به یاد خدا بوده‌اید و برای رسیدن به مقصود به دعا و عبادت به درگاه پروردگار پرداخته‌اید. مطمئن باشید لطف و مرحمت خداوند شامل حال تان می‌شود و کسانی که قصد توطئه‌چینی علیه شما را داشتند روسیاه خواهند شد. غم به دل راه ندهید که همه چیز به خیر و خوبی به پایان می‌رسد.