در این پست از سایت استار بورس فال حافظ امروز با تفسیر دقیق چهارشنبه 27 دی 1402 فال حافظ صد در صد درست را قرار دادیم . فال و طالع بینی حافظ صد در صد دقیق و واقعی + فال حافظ پیشگویی با قرآن + فال حافظ تاروت رنگی + فال حافظ آینده و ازدواج امروز برای همه متولدین ماه های سال با تفسیر دقیق در سایت استار بورس ….

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق چهارشنبه 27 دی 1402 فال حافظ صد در صد درست

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق چهارشنبه 27 دی 1402 فال حافظ صد در صد درست

? متولدین #فروردین :
گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس
زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس
من و همصحبتی اهل ریا دورم باد
از گرانان جهان رطل گران ما را بس

?تعبیر:
دلت را به دست محبوبی سپرده‌ای و بجز او به چیزی فکر نمی‌کنی. بر اسم و رسم دنیا پا گذاشته‌ای و زندگی‌ات را فقط با وجود او خوش می‌دانی. وقت و عمر  خود را صرف بدست آوردن آرزوهای محال مکن که عمر همانگونه که آب جاری روان است، می‌گذرد. به جای گلایه کردن از قضا و قدر الهی به خودت و داشته‌هایت نگاه کن. تو چیزهایی داری که بسیاری در آرزوی داشتن آنها هستند.

?متولدین #اردیبهشت :
ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل
سلسبیلت کرده جان و دل سبیل
یا رب این آتش که در جان من است
سرد کن زان سان که کردی بر خلیل

?تعبیر:
آتش سوزنده عشقی را در دل داری که قدرت تحمل آن را از خدا می‌خواهی اما برای رسیدن به آن، مقدمات بسیاری لازم است که تو آنها را در اختیار نداری، اما با کمی تلاش و کوشش و با توسل به خدا و با استفاده از همین امکانات محدودی که در اختیار داری، می توانی این مقدمات را فراهم نمایی.

?متولدین #خرداد :
خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم
دل از پی نظر آید به سوی روزن چشم
به بوی مژده وصل تو تا سحر شب دوش
به راه باد نهادم چراغ روشن چشم

?تعبیر:
آرزوها و اهداف بزرگی در سر داری و برای رسیدن به آن سعی و تلاش می‌کنی. خودت هم می دانی که از عهده این کارها بهتر از هر کس دیگری بر می‌آیی، اما گاهی عجولانه و شتابزده عمل می‌کنی. کمی صبر و حوصله به خرج بده، همه مشکلات حل خواهند شد.

? متولدین #تیر :
گلبرگ را ز سنبل مشکین نقاب کن
یعنی که رخ بپوش و جهانی خراب کن
بفشان عرق ز چهره و اطراف باغ را
چون شیشه‌های دیده ما پرگلاب کن

?تعبیر:
رفتار خوب و منش پسندیده‌ای که دارید باعث جذب اطرافیان شده است. خصلت‌های نیکو و حسن و کمال تان به حد اعلا است! عهد و پیمانی بسته‌اید که نتایج خوبی به بار خواهد آورد. خدا را شکرگزار باشید که چرخ گردون به کام‌تان خواهد چرخید و از لطف فرد خاصی بهره مند می‌شوید. نیت دل‌تان برآورده می‌شود و حال شما هر روز بهتر خواهد شد.

? متولدین #مرداد :
دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده
صد ماه رو ز رشکش جیب قصب دریده
زنهار تا توانی اهل نظر میازار
دنیا وفا ندارد ای نور هر دو دیده

?تعبیر:
ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت‌ها را غنیمت شمرده و از آن‌ها کمال استفاده را بکنید. از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد. فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید. دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که هرچند زودتر کدورتها را برطرف کنید.

?متولدین #شهریور :
که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی
که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی
به کجا برم شکایت به که گویم این حکایت
که لبت حیات ما بود و نداشتی دوامی

?تعبیر:
اگرچه روزهای سختی را می‌گذرانید اما پروردگار دعاهای تان را شنیده و از اوضاع و احوال شما آگاه است. مسئله ای پیش آمده که باعث ناامیدی شده اما امید خود را از دست ندهید و تلاش کنید تا به هدفتان برسید. در این شرایط سخت برخی اطرافیان از شما دوری می‌کنند، از کینه و انتقام دست بردارید و گله و شکایت نکنید، فقط از این شرایط استفاده کنید و اطرافیانتان را بشناسید.

? متولدین‌ #مهر :
به ملازمان سلطان که رساند این دعا را
که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را
ز رقیب دیو سیرت به خدای خود پناهم
مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

?تعبیر:
تو به آینده ات امیدواری ، اما در این میان فردی بسیار جسور رقیب توست. نسبت به او بی اعتنا باش و برای به سامان رسیدن امور خویش از دعا به درگاه خداوند غافل مباش.

? متولدین #آبان :
طایر دولت اگر باز گذاری بکند
یار بازآید و با وصل قراری بکند
دیده را دستگه در و گهر گر چه نماند
بخورد خونی و تدبیر نثاری بکند

?تعبیر:
آنقدر مقصود و هدف برایت مهم است که حاضری همه چه داری برای بدست آوردن آن بدهی . دوستانت در اطرافت هستند و به یاری تو خواهند آمد. به زودی به هدف خود رسیده و دشمنانت ناکام می‌شوند.

? متولدین #آذر :
بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنيد
از يار آشنا سخن آشنا شنيد
اينش سزا نبود دل حق گزار من
کز غمگسار خود سخن ناسزا شنيد

?تعبیر:
از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی میکنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

? متولدین #دی :
فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش
گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش
دلربائی همه آن نیست که عاشق بکشند
خواجه آن است که باشد غم خدمتکارش

?تعبیر:
دل پاک و مهربانی دارید ولی همیشه از دیگران کلک و حقه بازی دیده‌اید ،کم کم دارید از محبت دیگران ناامید می‌شوید و می‌خواهید با آنها مثل خودشان رفتار کنید ولی از این کار بپرهیزید و حتی سعی کنید جواب بدی را با نیکی بدهید که خدا بر اعمالتان نظارت می کند خود او بهترین داور است.

?متولدین #بهمن :
بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع
شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع
وضع دوران بنگر ساغر عشرت برگير
که به هر حالتی اين است بهين اوضاع

?تعبیر:
زندگی پستی و بلندیهای بسیار دارد اما انسان در هر شرایطی که قرار بگیرد، چه در سختی و چه در آسایش، می بایست روحیه خود را حفظ و شاد زندگی کند.نگران نباشید، روزهای زندگی می گذرد و ایام غم و سختی باقی نخواهد ماند. آینده خوبی در انتظار شماست. مراقب باشید که فریب افراد دورو و نیرنگ باز را نخورید و سعی کنید از آن ها فاصله بگیرید. روحیه مثبت، قدرت انسان را مضاعف می نماید. فردا برای تو روز تازه ای است، روزی که می تواند سرشار از موفقیت و کامیابی باشد.

? فال حافظ امروز متولدین #اسفند :
من ترک عشق شاهد و ساغر نمی‌کنم
صد بار توبه کردم و دیگر نمی‌کنم
باغ بهشت و سایه طوبی و قصر و حور
با خاک کوی دوست برابر نمی‌کنم

?تعبیر:
انسان قابل اعتمادی هستید و وفای به عهد از خصلت‌های نیکوی شما است. به خاطر صداقت و دل پاکی که دارید هرگز سراغ نیرنگ بازی و فریبکاری نمی‌روید، همین ها باعث شده بین مردم محبوب باشید. افراد حسود به دنبال آسیب زدن به شما هستند، مراقب آن‌ها باشید و به خداوند توکل داشته باشید که پیروزی حتمی است.

•┈•✦✿☆♥️ #فروردین ♥️☆✿✦•┈•

☂️ سحر ببوی گلستان دمی شدم در باغ
که تا چو بلبل بی‌دل کنم علاج دماغ
نشاط و عیش و جوانی چو گل غنیمت دان
که حافظا نبود بر رسول غیر بلاغ
?تعبیر:
اگر می خواهید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید از کبر و غرور برحذر باشید که راه رسیدن به مقصد را دورتر می کند. قدر ایام جوانی را بدانید، عمر در حال گذر است و این روزها دیگر برنمی گردد. جانب اعتدال را داشته باشید و از افراط و تفریط بپرهیزید. در کارها دوراندیش و آینده نگر باشید.

•┈•✦✿☆♥️ #اردیبهشت ♥️☆✿✦•┈•

☂️ ما درس سحر در ره میخانه نهادیم
محصول دعا در ره جانانه نهادیم
در خرمن صد زاهد عاقل زند آتش
این داغ که ما بر دل دیوانه نهادیم
?تعبیر:
هرچه می توانستی در راه رسیدن به نیت خود کوشش کرده ای. غم و اندوه بسیاری را تحمل کرده ای و به قول معروف بسیار به این در و آن در زده ای، ولی اکنون از کرده خود پشیمانی چون فکر میکنی تمام تلاشت بیهوده بوده، اما حقیقت چیز دیگری است. رسیدن به مقصود شاید کمی دیر برای تو امکان پذیر شده است ولی حتما میسر می شود.

•┈•✦✿☆♥️ #خرداد ♥️☆✿✦•┈•

☂️ چو سرو اگر بخرامی دمی به گلزاری
خورد ز غیرت روی تو هر گلی خاری
ز کفر زلف تو هر حلقه‌ای و آشوبی
ز سحر چشم تو هر گوشه‌ای و بیماری
?تعبیر:
در وجودت آشوب هیاهویی برپاست. با تمام وجود بر سرِ انجام نیتی ایستاده‌ای، گرچه خود هم می‌دانی که انجام این نیت آن نتیجه‌ای را که تو می‌اندیشی به دنبال نخواهد داشت، با این حال همچنان پافشاری می‌نمایی و غم و اندوه بسیاری را تحمل می‌کنی. شتاب بیهوده مکن و منتظر شو تا زمینه مساعد فراهم شود. آنگاه می‌توانی به خواسته‌‌ات برسی.

•┈•✦✿☆♥️ #تیر ♥️☆✿✦•┈•

☂️ سحر با باد می‌گفتم حدیث آرزومندی
خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی
در این بازار اگر سودیست با درویش خرسند است
خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی
?تعبیر:
زندگی پستی‌ها و بلندی‌های فراوان دارد، گاهی در اوج خوشبختی و سعادت، گاهی در قعر بدبختی و رنج. این روزهای سخت و پر از درد خواهد گذشت، اگر پشتکار داشته و امید خود را حفظ کنید در آینده نزدیک خواسته‌های شما برآورده می‌شود. به پروردگار توکل داشته باشید و از کبر و غرور برحذر باشید. در کارها با خانواده و دوستان دلسوز مشورت کنید و از طمع دوری کرده تا به مراد دل برسید.

•┈•✦✿☆♥️ #مرداد ♥️☆✿✦•┈•

☂️ ای روی ماه منظر تو نوبهار حسن
خال و خط تو مرکز حسن و مدار حسن
در چشم پرخمار تو پنهان فسون سحر
در زلف بی‌قرار تو پیدا قرار حسن
?تعبیر:
روزهای خوشبختی و کامیابی نزدیک است و زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد. قدر خانواده و نزدیکان را بدانید که بسیار مهربان و دلسوز هستند. عهدی که با یار بسته اید خوب و مبارک است. از فرصت‌های پیش آمده استفاده کنید و با دوراندیشی و تدبیر، آینده روشنی برای خود بسازید.

•┈•✦✿☆♥️ #شهریور ♥️☆✿✦•┈•

☂️ حاشا که من به موسم گل ترک می کنم
من لاف عقل می‌زنم این کار کی کنم
از نامه سیاه نترسم که روز حشر
با فیض لطف او صد از این نامه طی کنم
?تعبير:
تحول فکری عمیقی در شما رخ داده و دوران جدیدی از زندگی‌تان آغاز شده است. بلوغ فکری و عقلی باعث شده یک گام جلوتر گذاشته و درهای تازه ای به روی شما گشوده شود. از مشاهده دورویی و فریبکاری اطرافیان دچار رنجش می‌شوید، به زودی خداوند به شما نگاه کرده و خبر مسرت‌بخشی دریافت خواهید کرد. با ایمان به خدا و عبادت توشه آخرت را پر کنید.

•┈•✦✿☆♥️ #مهر ♥️☆✿✦•┈•

☂️ یارم چو قدح به دست گیرد
بازار بتان شکست گیرد
در بحر فتاده‌ام چو ماهی
تا یار مرا به شست گیرد
?تعبیر:
شما از کلیه ی رقیبان خود سبقت می‌گیرید و همه را از میدان به در می‌کنید. شانس پیروزی در دست خودتان هست، آن را گم نکنید و نگذارید رقیبان آن را از دستتان بربایند.

•┈•✦✿☆♥️ #آبان ♥️☆✿✦•┈•

☂️ من و انکار شراب این چه حکایت باشد
غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد
تا به غایت ره میخانه نمی‌دانستم
ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد
?تعبیر:
به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می‌شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می‌کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می‌کنید تا از تجربه‌ی آنها بهره‌مند شوید. غصه هایتان برطرف می‌شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید.

•┈•✦✿☆♥️ #آذر ♥️☆✿✦•┈•

☂️ سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش
که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش
شد آن که اهل نظر بر کناره می‌رفتند
هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش
?تعبیر:
رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می‌دانی پس شک و دودلی را کنار بگذار.

?فال حافظ امروز متولدین #تیر :
مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد
قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد
رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت
مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد
?تعبیر:
شما عاشق زیبائیها هستید و این در وجود شماست. به خاطر اخلاق خوبی که دارید از لحظات زندگی به نحو احسن لذت می‌برید ،فقط مواظب باشید که به راه باطل کشیده نشوید.

•┈•✦✿☆♥️ #دی ♥️☆✿✦•┈•

☂️ مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد
قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد
رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت
مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد
?تعبیر:
شما عاشق زیبائیها هستید و این در وجود شماست. به خاطر اخلاق خوبی که دارید از لحظات زندگی به نحو احسن لذت می‌برید ،فقط مواظب باشید که به راه باطل کشیده نشوید.

•┈•✦✿☆♥️ #بهمن ♥️☆✿✦•┈•

☂️ مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد
هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد
برکش ای مرغ سحر نغمه داوودی باز
که سلیمان گل از باد هوا بازآمد
?تعبیر:
خبرهای بسیار خوشی در راه است که زندگی را به شما باز می‌گرداند ،هر چند برای شما این شادی باور کردنی نیست. سعی کنید اشتباهات گذشته‌تان را تکرار نکنید.

•┈•✦✿☆♥️ #اسفند ♥️☆✿✦•┈•

☂️ اگر نه باده غم دل ز یاد ما ببرد
نهیب حادثه بنیاد ما ز جا ببرد
اگر نه عقل به مستی فروکشد لنگر
چگونه کشتی از این ورطه بلا ببرد
?تعبیر:
حادثه ای برایت اتفاق افتاده که حتی عقل هم عاجز از حل آن می‌باشد. در تاریکی هستی و روزنه ای برای فرار پیدا نمی‌کنی. دلت را قوی کن. امیدوار باش، نسیم الهی در حال وزیدن است و مشکلت مثل معجزه ای برطرف خواهد شد.