کلاهبرداری کوروش کمپانی به گفته ی مطلع ها مبلغی که کوروش کمپانی کلاهبرداری کرده است بالغ بر 2.000.000.000.000 تومان می باشد ( 2 همت ) یا 2 هزار میلیارد تومان. ( به نقل از ایسنا). ماجرا از این قرار است که یک شخصی با تاسیس کوروش کمپانی و فروش آیفون به قیمت 20 میلیون تومان دست به کلاهبرداری زده است. شیوه ی فروش به شکل پیش پرداخت کل مبلغ بوده، یعنی ابتدا 20میلیون تومان را خریدار پرداخت میکرده و باید چند هفته منتظر می ماند تا گوشی آیفون به دستش برسد. احتمالا چون شکل فروش پانزی بوده، چند درصد از افراد در ابتدا به گوشی هاشون رسیده اند، اما حجم زیادی گوشی به دستشون نرسید.

کلاهبرداری کوروش کمپانی ⚠️

شیوه ی تبلیغات کوروش کمپانی خیلی پرسروصدا بوده و از سلبریتی های معروفی در تبلیغاتش استفاده کرده بوده. که یکی از این سلبریتی ها ویدیوی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده:

کلاهبرداری کوروش کمپانی

به نقل از ایسنا، چند روزی است ماجرای کمپانی کوروش که تا چندی قبل مرکزی برای برآورده کردن رویای دوستداران آیفون بود، بر سر زبان‌ها افتاده است؛ کمپانی که مدعی بود این گوشی همراه محبوب اما گران قیمت را با قیمتی نازل‌ به دست مشتریان و مصرف کنندگان می‌رساند حالا کلاهبردار از آب درآمده است و مالک آن متواری شده است.

 موضوع کلاهبرداری‌های اینترنتی و شرکت‌هایی که با دادن وعده‌هایی رنگارنگ به مشتریان پس از مدتی با به جیب زدن سودی کلان بدون آن که کسی پاسخگوی مردم باشند عرصه را ترک کرده و شمار زیادی از فریب خوردگان را راهی مراجع قضایی می‌کند، داستان تازه‌ای نیست و تقریبا هرزگاهی نام یکی از این شرکت‌ها بر سر زبان‌ها می‌افتد.

این شرکت ها با توسل به شیوه کلاهبرداری پانزی و با دادن وعده‌های عجیب و شیرین، جملات انگیزشی درباره قانون جذب، نمایش زندگی لاکچری و دعوت از چهره‌های معروفی چون خواننده‌ها، بازیگران یا فوتبالیست‌ها تلاش می‌کنند به مشتری اثبات کنند که قابل اطمینان هستند و مصرف کننده می‌تواند با آسودگی خریدی زیرقیمت داشته باشد.

یکی از همین شرکت‌ها کوروش کمپانی است که به تازگی ماجرای کلاهبرداری و فرار مالک آن خبر داغ رسانه‌ها شده است و تقریبا هیچ کانال و رسانه‌ای نیست که در آن خبری از این موضوع مشاهده نکنید.

این شرکت مدعی بود گوشی موبایل آیفون را که بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان در بازار داد و ستد می‌شود را از طریق حذف واسطه ها به قیمت ۲۰ میلیون تومان به دست مصرف کننده می‌رساند و دلیل خود را حذف واسطه‌ها اعلام می‌کرد. مدیران این شرکت پس از دریافت پول از مردم به آنها وعده می دادند که یک ماه دیگر گوشی خود را دریافت می کنند و حتی قراردادهای خود را طوری تنظیم کرده بودند که در صورت تاخیر در تحویل کالا، اتهامی متوجه آنان نباشد. اما به تازگی خیلی از خریداران متوجه شدند که این رویافروشی سرابی بیش نبوده و خبری از گوشی محبوب 20 میلیونی نیست!