بر اساس گزارشات، فیلمی منتشر شده که ماجرای گریه بهاره رهنما برای گرفتن وام ۴۰۰ میلیون تومانی در اینستاگرام بازتاب گسترده‌ای داشته و توجه همه را به خود جلب نموده است. در این ویدیو که در فضای مجازی به شدت بازتاب گسترده‌ای داشت. بهاره رهنما بازیگر زن سینمای ایران در مورد دشواری‌های گرفتن وام و تعجب کارمندان بانک از اینکه این سلبریتی اقدام به گرفتن وام کرده است صحبت می‌کند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

رهنما که جز بازیگران فعال در سینما و تلویزیون کشور می‌باشد در ۱۰ آذر سال ۵۲ در شهر اراک به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی، بازیگری و تبلیغات در فضای مجازی اینستاگرام بسیار فعال می‌باشد.

شرایط دریافت وام 400 میلیون تومان 2 درصد با اقساط 15 ساله در نهضت ملی مسکن

بهاره رهنما یک کافه رستوران در منطقه سعادت آباد تهران به نام گوزن دارد که مدیریت آن بر عهده خود اوست و در اوقات فراغت به این کافه می‌رود.رهنما از جمله معدود هنرمندان وبلاگ نویس است و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی را هم داراست.

رهنما 4

بهاره رهنما تا سن ۱۰ سالگی یک کودک بسیار حاضر جواب و سرتق بوده او همیشه ترانه و قصه‌هایی رو برای ادا درآوردن در جمع بزرگترها اجرا می‌کرد. او در دوران کودکی دوست داشته یک عالمه بادکنک داشته باشد.

رهنما 1

پدر بهاره رهنما تاجر بود و مادرش پرویز قائم مقامی بازیگر است. بهاره فرزند دوم خانواده می‌باشد و یک خواهر و برادر دوقلو به نام بهانه و رهام دارد.  خواهرش در خارج زندگی می‌کند.

رهنما 2

خانواده بهاره رهنما زمانی که او دو سال داشت به تهران مهاجرت کردند اما پس از وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ ایران رو ترک کردند و به انگلستان سفر کردند و پس از آنکه التهابات سیاسی پایان یافت دوباره به ایران بازگشتند.

خانواده بهاره رهنما

خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما از دوران کودکی و نوجوانی به تئاتر و سینما علاقه زیادی داشت به طوری که همیشه با پدرش به تماشای تئاتر می‌رفت. او توانست پس از چند سال و مهاجرت خانواده‌اش به تهران به شهرت برسد. بهاره رهنما دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه آزاد می‌باشد. او در سال ۷۰ به صورت جهشی درس خواند و باعث ورود او به دانشگاه شد و پس از دریافت مدرک لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی است که از نویسندگان معروف تلویزیون و سینمای ایران است. ارتباط آنها با دوستی آغاز شد و بعد از دو سال به ازدواج ختم گردید.

در یک روز زمانی که بهاره رهنما از دانشگاه باز می‌گشت در خیابان ولیعصر پیمان قاسم خانی او را دید و اینگونه بود که با هم آشنا شدند. بهاره از ۱۷ سالگی همسرش را می‌شناخت و از ۱۹ سالگی به صورت رسمی در کنارش بود.

جاری سابق بهاره رهنما، شقایق دهقان از بازیگران معروف و به نام کشورمان است و برادر شوهرش مهراب قاسم خانی از دیگر نویسندگان صاحب نام ایران است. این ازدواج دوام زیادی نداشت و به طلاق منجر شد.

پس از آن بهاره رهنما در ۴ شهریور سال ۹۶ با امیر خسرو عباسی که از مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشتی ژاکسی هانس و شرکت پارس پخش کهن و تولید کننده کرم شترمرغ در ایران بود ازدواج کرد. مراسم ازدواج آنها در تالار تشریفاتی قصر کسرا در منطقه ۱۹ تهران برگزار گردید. همسر دوم بهاره رهنما مانند خود او یک بار ازدواج کرده و دارای یک دختر می‌باشد. اما ازدواج دوم بهاره بار دیگر با شکست مواجه شد و آنها از همدیگر جدا شدند خبر طلاق این زوج در برنامه شباهنگی از طرف بهاره رهنما تایید گردید.

بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد که مانند مادرش تجربه بازیگری دارد و در تئاتر پنجره‌ها فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره ایفای نقش نموده است. دختر بهاره رهنما در اتریش مشغول تحصیل در رشته نوازندگی می‌باشد. مادر و دختر رابطه دوستانه خوبی با هم دارند.